Προς το περιεχόμενο

Μια Harley Benton (kit) και 2 Gibson!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

σορρυ.......θα ριξω λιγο λαδι στη φωτια

 

Το οτι οι fender k oi gibson ειναι ακομα 50 χρονια μετα τα προτυπα της ηλεκτρικης κιθαρας και το βασικο design ελαχιστα εχει αλλαξει, οφειλεται περισσοτερο στο οτι ο κοσμος των κιθαριστων ειναι απο τους πλεον συντηρητικους (το οποιο απο μονο του ειναι αρκετα αντιφατικο.........θεωρητικα το rock k η ποπ κουλτουρα (που αυτες εκαναν την ηλ. κιθαρα απο κομπαρσο πρωταγωνιστη) εχει (η μαλλον ειχε) ως βαση το breaking the rules....), παρα στο γεγονος οτι δεν υπηρξαν καινοτομες ιδεες οι οποιες στα καταλληλα χερια(απο τα guitar synths μεχρι τις parker) εδειξαν στιγμιαια οτι ισως και να μπορουσαμε να ξεκολλησουμε απο τις στρατ κ τελε....

 

Mε λιγα λογια κατα την αποψη μου το οτι ακομα χρησιμοποιουμε τις ιδιες κιθαρες λεει περισσοτερα για εμας τους κιθαριστες (και ισως για την ανακυκλωση της μουσικης) παρα για την (αδιαμφισβητητη) μεγαλοφυια του leo.

 

Kαλα ΟΚ,για ριξε και μια ματια στα κλασσικα οργανα(πιανο,βιολι,κλασσικη κιθαρα)αυτα για αιωνες παρεμειναν αναλοιωτα και δεν προκειται ποτε να αλλαξουν...οσο για τις ηλεκτρικες κιθαρες εχουμε δει μεχρι και tremolo με φωτοκυτταρο και robot guitars...και το θεμα συνεχιζει και θα συνεχιζει να εξελισσεται!!Καποιοι που μενουν προσκολλημενοι στις strat και τις tele παραμενουν γιατι αναζητουν το παλιο vintage ηχοχρωμα..που ισως ειναι πιο ανθρωπινο και πιο οικειο στα αυτια τους (μας)!Οσο για τον leo εγω πιστευω οτι απλα απο εκει ξεκινησαν ολα...και δε στεκομαι μονο στο προσωπο για να μην πειτε οτι ειμαι κολλημενος,μπορει λογω καταστασεων και συνεργατων...αλλα η ουσια ειναι οτι απο τοτε εδραιωθηκε η ηλεκτρικη κιθαρα σαν αυτονομο οργανο και απεκτησε ευρεια απηχηση στο κοινο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 193
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Έχει δίκιο ο fenderiarhs. Όχι μόνο στα ίδια τα όργανα αλλά και στο επιζητούμενο ηχόχρωμα, ο κιθαρόκοσμος διακατέχεται από έναν βαθύτατο συντηρητισμό (και δεν μπορώ να βγάλω τον εαυτό μου "στην απέξω"). Υπάρχουν βέβαια λαμπρότατες εξαιρέσεις. Αλλά όταν ακούω 20 χρονους να θέλουν να "nail that SRV tone" δεν μπορώ παρά να σκεφτώ ότι το κιθαριστικό τους μέλλον είναι .... στο παρελθόν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει δίκιο ο fenderiarhs. Όχι μόνο στα ίδια τα όργανα αλλά και στο επιζητούμενο ηχόχρωμα, ο κιθαρόκοσμος διακατέχεται από έναν βαθύτατο συντηρητισμό (και δεν μπορώ να βγάλω τον εαυτό μου "στην απέξω"). Υπάρχουν βέβαια λαμπρότατες εξαιρέσεις. Αλλά όταν ακούω 20 χρονους να θέλουν να "nail that SRV tone" δεν μπορώ παρά να σκεφτώ ότι το κιθαριστικό τους μέλλον είναι .... στο παρελθόν. 

 

Ωραια τοτε σε ποιο οργανο δεν υπαρχει συντηρητισμος??η μηπως η ιδια η μουσικη ειναι συντηρητικη και ανακυκλωνεται ετσι οπως το θετεις??οταν ενας 15 χρονος η 20 χρονος η 50 χρονος θελει τον ηχο του SRV στην ουσια θελει να μαθει την τεχνικη του=90% του ηχου του!!εαν δεν μαθουμε απο τους καλυτερους πως να παιζουμε το ρημαδι το οργανο απο ποιον θα μαθουμε απο τον Χατζηγιαννη??Πρωτα μελετας το παρελθον για να μπορεσεις να κανεις κατι διαφορετικο στο μελλον...ειναι σαν να θελεις να μαθεις αστροφυσικη,χωρις να κανεις φυσικη Γ' Γυμνασιου  :)!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες συγνωμη αλλα πεθαινω γι'αυτη την double cut. . . ..  . .... . . ..   :o :o :o :o :o

 

2100 στον Τhomann 1300 στο Us πέρισυ, και όντος αυτή τη κιθάρα τη χρησιμοποιώ χωρίς καμμία παραμόρφωση (με λίγο reverb). Παίζεις και γεμίζει το δωμάτιο καθαρό ήχο, το δε μπράτσο της είναι λίγο σαν κλασσικής ότι πρέπει για δακτυλισμούς...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Kαλα ΟΚ,για ριξε και μια ματια στα κλασσικα οργανα(πιανο,βιολι,κλασσικη κιθαρα)αυτα για αιωνες παρεμειναν αναλοιωτα και δεν προκειται ποτε να αλλαξουν...

 

Αυτο θα επρεπε να ειναι δικο μου επιχειρημα.....δεν υπαρχει πιο κολλημενος, με το βλεμμα συνεχεια στο παρελθον κοσμος απο αυτον της κλασσικης μουσικης και των παραδοσιακων κλασσικων οργανων.....

 

Οσο για τον leo εγω πιστευω οτι απλα απο εκει ξεκινησαν ολα...και δε στεκομαι μονο στο προσωπο για να μην πειτε οτι ειμαι κολλημενος,μπορει λογω καταστασεων και συνεργατων...αλλα η ουσια ειναι οτι απο τοτε εδραιωθηκε η ηλεκτρικη κιθαρα σαν αυτονομο οργανο και απεκτησε ευρεια απηχηση στο κοινο!

 

Αν δεν υπηρχε ο Elvis Presley και το rock'n'roll δεν θα υπηρχε ηλ.κιθαρα σημερα. Ο fender εφτιαξε ενα πολυ καλο design (αυτο ειναι ικανοτητα) στη σωστη στιγμη και στο καταλληλο μερος (και αυτο ειναι τυχη).......

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να ειμαστε και λιγο πιο ιστορικα σωστοι ελαχιστοι πρωϊμοι rock n rollers χρησιμοποιουσαν Fender,οι περισσοτεροι κιθαριστες στους πρωτους δισκους του rock n'roll (Bill Haley,Presley,Little Richard κτλ) ηταν φυσικα σεσσιον μουσικοι οι οποιοι ηταν βασικα τζαζιστες με τρελλα chops (ακουστε π.χ το κλασσικο σολο στο Rock around the Clock ) και οι οποιοι στη συντριπτικη τους πλειοψηφια χρησιμοποιουσαν μεγαλα hollow bodies Gretsch ,Epiphone & Gibson ,Fender αρχικα χρησιμοποιουσαν οι country & western μουσικοι (Texas Playboys,J.Bryant κτλ...)

 

Eιχε μεγαλη επιτυχια η εταιρεια του Leo (κατι που βασιζονταν κυριως στο απολυτο μονοπωλιο που ειχε στους ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ) αλλα ο "μεγαλος χαμος" εγινε σαφεστατα απο τον Hendrix και μετα (ο οποιος ''εσωσε" την αποτυχημενη Stratocaster ακριβως οπως ο Clapton εσωσε την "αποτυχημενη" Les Paul)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες συγνωμη αλλα πεθαινω γι'αυτη την double cut. . . ..  . .... . . ..  :o :o :o :o :o

 

δειξτε μου , ποια double cut λετε ρε παιδια? 

Την Les Paul DC Pro?

 

αυτη ειχε βγει και το 98??

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να ειμαστε και λιγο πιο ιστορικα σωστοι ελαχιστοι πρωϊμοι rock n rollers χρησιμοποιουσαν Fender,οι περισσοτεροι κιθαριστες στους πρωτους δισκους του rock n'roll (Bill Haley,Presley,Little Richard κτλ) ηταν φυσικα σεσσιον μουσικοι οι οποιοι ηταν βασικα τζαζιστες με τρελλα chops (ακουστε π.χ το κλασσικο σολο στο Rock around the Clock ) και οι οποιοι στη συντριπτικη τους πλειοψηφια χρησιμοποιουσαν μεγαλα hollow bodies Gretsch ,Epiphone & Gibson ,Fender αρχικα χρησιμοποιουσαν οι country & western μουσικοι (Texas Playboys,J.Bryant κτλ...)

 

 

Προφανως δεν ενοοω αυτο που λες (οτι δηλαδη οι rock'n'rollers χρησιμοποιουσαν fender). Aλλα κατι πολυ πιο ουσιαστικο.....οτι το rock'n'roll αλλαξε τη μουσικη, την εκανε συνωνυμο του rebelion, και του play it loud (οπως λεει και ο Κος R.Waters "you bought a guitar to punish your ma....). Aν δεν υπηρχε το rock'n'roll kai o Elvis (και πολυ αργοτερα οι beatles) η ηλεκτρικη κιθαρα θα παιζονταν ακομα απο καλοντυμενους κυριους, σε μικρο κοινο, θα βαραγε ακκορντα σε τεταρτο πλανο πισω απο πολλα πνευστα, σε καθωσπρεπει βαλς, ταγκο, αντε και κανενα jazz swing. Η solid body κιθαρα και το ηλεκτρικο μπασο οφειλουν την υπαρξη τους στο r'n'r (και τουμπαλιν) ;D ;D ;D ;D......

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου