Προς το περιεχόμενο

Απόψεις για δικάναλα μαγνητόφωνα?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Σε γενικές γραμμές υπάρχουν 2 κατηγορίες ανάλογα με το πλάτος της ταινίας: 1/4" & 1/2"

Μεγαλύτερο πλάτος συνεπάγεται μεγαλύτερο δυναμικό εύρος και καλύτερη συχνοτική απόκριση με αποτέλεσμα τα μαγνητόφωνα της μισής ίντσας θεωρητικά να είναι καλύτερα....Απο την άλλη πλευρά η μικρότερη ταινία (1/4") θεωρείται πιο χρωματισμένη και από τους περισσότερους σήμερα αυτό είναι το επιθυμητό. Η διαφορά στις τιμές είναι αρκετά μεγάλη (1/4"  400 - 1200 euros  1/2" > 1200 euros) .Μιλάμε πάντα για μεταχειρισμένα και PRO AUDIO μαγνητόφωνα. Υπάρχουν και consumer επιλογές αλλά δεν παρέχουν τις απαραίτητες δυνατότητες για μια PRO AUDIO εφαρμογή όπως κάποιο σύστημα αποθορυβοποίησης, συγχρονισμό μέσω timecode, σοβαρό metering, balanced I/O κλπ. Γενικά η ταινία του 1/4" είναι μάλλον η πιο διαδεδομένη (μάλλον λόγω κόστους) επιλογή.

Το βασικότερο πρόβλημα είναι η ύπαρξη ανταλακτικών και η καλύτερη επιλογή θα ήταν κάποια μοντέλα ευρέως διαδεδομένα στην Ευρώπη για τα οποία τουλάχιστον αυτη τη στιγμή μπορεί κάποιος να βρει ανταλακτικά (μεταχειρισμένα πάντα). Ενδεικτικά ως επιλογές αναφέρω

 

OTARI MX5050

TASCAM ATR (?)

STUDER  A810

και οι 3 μάρκες έχουν βγάλει αρκετά 2tk μοντέλα σε διαφορετικές κατηγορίες τιμής με την STUDER να ξεφεύγει προς τα επάνω τόσο σε τιμή όσο και σε ποιότητα.

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε γενικές γραμμές υπάρχουν 2 κατηγορίες ανάλογα με το πλάτος της ταινίας: 1/4" & 1/2"

Μεγαλύτερο πλάτος συνεπάγεται μεγαλύτερο δυναμικό εύρος και καλύτερη συχνοτική απόκριση με αποτέλεσμα τα μαγνητόφωνα της μισής ίντσας θεωρητικά να είναι καλύτερα....Απο την άλλη πλευρά η μικρότερη ταινία (1/4") θεωρείται πιο χρωματισμένη και από τους περισσότερους σήμερα αυτό είναι το επιθυμητό. Η διαφορά στις τιμές είναι αρκετά μεγάλη (1/4"  400 - 1200 euros  1/2" > 1200 euros) .Μιλάμε πάντα για μεταχειρισμένα και PRO AUDIO μαγνητόφωνα. Υπάρχουν και consumer επιλογές αλλά δεν παρέχουν τις απαραίτητες δυνατότητες για μια PRO AUDIO εφαρμογή όπως κάποιο σύστημα αποθορυβοποίησης, συγχρονισμό μέσω timecode, σοβαρό metering, balanced I/O κλπ. Γενικά η ταινία του 1/4" είναι μάλλον η πιο διαδεδομένη (μάλλον λόγω κόστους) επιλογή.

Το βασικότερο πρόβλημα είναι η ύπαρξη ανταλακτικών και η καλύτερη επιλογή θα ήταν κάποια μοντέλα ευρέως διαδεδομένα στην Ευρώπη για τα οποία τουλάχιστον αυτη τη στιγμή μπορεί κάποιος να βρει ανταλακτικά (μεταχειρισμένα πάντα). Ενδεικτικά ως επιλογές αναφέρω

 

OTARI MX5050

TASCAM ATR (?)

STUDER  A810

και οι 3 μάρκες έχουν βγάλει αρκετά 2tk μοντέλα σε διαφορετικές κατηγορίες τιμής με την STUDER να ξεφεύγει προς τα επάνω τόσο σε τιμή όσο και σε ποιότητα.

 

Πολύ καλή πληροφόρηση. Ευχαριστώ φίλε.

Μήπως γνωρίζεις και consumer μηχανήματα, έστω και με τα μειονεκτήματα που ανέφερες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

...σε αυτη τη κατηγορία υπάρχουν πολλές επιλογές από μάρκες όπως REVOX, TEAC, PHILIPS, TELEFUNKEN κλπ

Υπάρχει επίσης και η κατηγορία των φορητών για εξωτερικές ηχογραφήσεις όπως κάποια NIAGRA με τρομερά προενισχυτάκια ενσωματομένα αλλά πίστεψε με οι τιμές τους είναι εξωπραγματικές (αν βρίσκονται σε καλή κατάσταση) και αγγίζουν τα όρια του cult ;D

Οι τιμές στην κατηγορία consumer είναι αρκετά υψηλές στα πιο σοβαρά μαγνητόφωνα, ίσως γιατί συνήθως βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση (...οι κάτοχοι τους είναι συνήθως τρελαμένοι HiFiαδες)

Αν θέλεις τη γνώμη μου η καλύτερη επιλογή για να πειραματιστεί κάποιος με την ταινία θα ήταν μάλλον κάποιο οκτακάναλο (ή ίσως και τετρακάναλο) 1/4" , πχ σαν το FOSTEX E8 που μπορείς να βρεις αρκετά φτηνά. Θέλω να πω πως εκεί θα μπορέσεις να πειραματιστείς με το tape saturation κατά την διάρκεια της ηχογράφησης να βιώσεις από πρώτο χέρι τι θα πει θόρυβος και μικρό δυναμικό εύρος...να γνωρίσεις δηλαδή και την όμορφη και την άσχημη πλευρά του πράγματος και να αποφασίσεις αν τελικά θέλεις να επενδύσεις σε κάτι πιο hi-end . Εννοείται πως οι διαφορές ανάμεσα σε κάτι τέτοιο και σε ένα καλοδιατηρημένο mastering 2tk είναι τεράστιες (φαντάσου ένα mastering 2 trk με ταινία 1/16"  :o)....αλλά πάντα πρέπει να υπαρχει μια αρχή

Τέλος πιστεύω πως σήμερα η ταινία θα ήταν πολύ πιο χρήσιμη ως ένα "outboard" saturation-compresion effect (και μάλιστα ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ!!) παρά ως μέσο καταγραφής.

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου