trolley Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Η απάντηση στην ερώτησή σου είναι ότι πρέπει να μάθεις C++ και να εντρυφήσεις στο SDK της Steinberg. Για γενικότερες εφαρμογές, η προσωπική μου προτίμηση θα ήταν η Java, αλλά πριν μπλέξεις ψάξε στο google τη φράση "java trap" και διάβασε πολύ προσεκτικά όσα βρεις. Τα διάφορα Max/Msp - Puredata κλπ που αναφέρθηκαν παραπάνω δεν νομίζω ότι σε αφορούν γι' αυτά που θες να κάνεις. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alterego Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Το SDK της Steinberg είναι freeware? Αν καταλαβα καλά είναι βιβλιοθήκες που τις ενσωματώνεις σε διάφορα πακέτα C++ ή Java με δικό τους API? Ευχαριστώ για την ανταπόκριση! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Enoxos_Boody Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Άμα δεν έχεις σχέση με προγραμματισμό (κ γενικά με την φιλοσοφία του) θα ναι πολύ δύσκολο να μπεις κατευθείαν σε VST SDK. Ακόμη κ τα tutorials της Steinberg απευθύνονται σε μυημένους. Την Chunk (Norris?) δεν την γνωρίζω αλλά υποψιάζομαι ότι θα ναι απλούστερη. Πάντως για να γνωρίζεις την έννοια της "αντικειμενοστρέφειας" φαντάζομαι πως είσαι σχετικός. Οπότε ρίξε μια ματιά στο VST-SDK. Επειδή το έχω δουλέψει αρκετά, αν έχεις κάποια απορία σε θέματα τυπου compiling, σύνδεσης libraries κτλ στείλε. Η αρχή είναι ζόρικη (να το καταφέρεις να δουλέψει) αλλά αν μπεις στο πνεύμα είσαι Ok. ΥΓ: ναι έιναι freeware κ τις ενσωματόνεις σε C++ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Το SDK της Steinberg είναι freeware? Δεν είναι freeware, δηλαδή όχι με την έννοια ότι μπορεί να το πάρει ο καθένας και να κάνει ότι θέλει. Υπάρχουν όροι για την απόκτηση και τη χρήση του, μάλιστα πλέον η Steinberg ζητά αρκετά στοιχεία πριν σου δώσει το download page και επίσης σε βάζει να αποδεκτείς ένα license agreement που θέλει καλό διάβασμα. Οπωσδήποτε, μπορείς αρκετά εύκολα να το έχεις - μπες στο site τους και ψάξε: αυτή τη περίοδο είναι και χαρούμενοι διότι η virsyn έχει ήδη φτιάξει κάποια plugins με το νέο sdk... Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 h C++ thelei upomonh kai psuxraimia... :) Xekina me genika pragmata (loops, conditions, circular buffer, functions, classes, etc...). An den katanohseis auta polu kala, den uparxei periptwsh na kaneis tpt me to SDK h' me o,tidipote allo afora audio... An matheis C++ meta einai arketa eukola na matheis opiadipote allh glwssa. Einai shmantikotero na katalaveis to 'concept' tou programming ap oti thn 'glwssa'.. (i believe...) :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 α! μπαι δε γουεη, τσεκαρε και το supercollider. γιου νεβερ νοου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alterego Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Ρε παιδιά έχω ιδέα απο προγραμματισμό.(είμαστε και σε μια σχολή παναθεμά μας :)) Έχω ασχοληθεί λίγο με C και αρκετα με Java. και η ChucK που ανέφερα προηγουμένος είναι αντικειμενοστραφής πράγμα που σημαίνει ότι η κατανοησή της ήταν πόλυ εύκολη.(παρόμια με C++ επομένως και με Java.) Επίσης δίνει την δυνατότητα για On-the-fly programming που μου φάνηκε πόλυ εύχρηστο διότι σε γλιτώνει απο συνεχή compile&execute! Αυτό που θέλω να ρωτήσω τώρα είναι ότι οποιάδηποτε και να είναι η γλωσσα προγραμματισμού η ποιότητα πχ. του Osc σε έναν ατέρμον βρόχο δεν εξαρτάται μόνο απο το sampling rate της κάρτας ήχου όπου τρέχει η εφαρμογή? Επομένως όπως συνηθίσει κανείς. ΣΩΣΤΑ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 κοιτα, ετσι οπςσ το θετεις, δικιο εχισ γιατι στη τελικη ολα ειναι digits. οποτε μιλαμε για flexibility ths kathe glwssas, Apla h c++ einai ap ths mid level languges kai gia auto einai polu flexible. Episis einai general purpose glwssa, opote einai kai eukolotero na matheis alles glwsses argotera Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Επομένως όπως συνηθίσει κανείς. ΣΩΣΤΑ? Μην μπερδεύεσαι. Η ChuckE δεν προσφέρεται για να φτιάξεις VST plugins - είναι εντελώς άλλο πράγμα. Επίσης είναι ανώριμη ως γλώσσα προγραμματισμού, ενώ η C++ είναι κάτι παραπάνω από ώριμη (μέχρις σαπίλας, θα σου έλεγα) :) :) :) Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alterego Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2008 Wow! σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνω την ChucK με την C++. Απλά ρε παιδί μου λέω όποια και να είναι η γλώσσα προγραμματισμού στην τελίκη η κάρτα ήχου δεν είναι υπευθηνει για την ποιότητα του αλγορίθμου σου(δεν αναφέρομαι ουτε σε αποδοτικότητα ούτε σε πολυπλοκότητα αλγορίθμου ;))? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση