Data_Panik Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 . Δύνανται οι oscilators που συμμετέχουν στον ήχο να κάνουν ή όχι reset στην περίοδό τους και ανεξάρτητα μεταξύ τους με κριτήριο το note on. Βέβαια σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει master-slave έννοια που να χαρακτηρίζει τους ταλαντωτές γιατί ο master στην ουσία είναι η πληροφορία note on το εχεις μπερδεψει λιγο νομιζω αυτο το θεμα. ο ενας μπορει να θεωρηθει master γιατι συνχρονιζεις το δευτερο (slave) στην περιοδο του, δηλαδη αν κρατησεις τη νοτα παραπανω απο μια περιοδο που προφανως ,αυτο κανεις εκτος αν μπορεις να παιξεις νοτες με διαρκεια λιγοτερη απο καποια msec, ο δευτερος θα κανει reset καθε φορα που αρχιζει ο πρωτος αρα δε μιλαμε για note on αλλα για το πυ τελειωνει η περιοδος του πρωτου. Δηλαδή παλμική κυματομορφή είναι μόνο η τετραγωνική??? και οι ψηφιακες(αυτες που βρισκονται στους wavetables) ειναι παλμικες στην ουσια αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση αναφερομαστε σε lfo οποτε μιλαμε για τη square. Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korg_nikos Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Όχι δεν τα έχω μπερδέψει... :) :) Ξέρω πολύ καλά τι γίνεται στο Sync και πως ο slave oscilator εξαναγκάζεται σε Reset μόλις τελειώνει ο κύκλος του master Απλά σου εξηγώ οτι πέρα απο την Sync τεχνική σύνθεσης υπάρχει και αυτό που ανέφερα περί note on και χρονικής εφαρμογής ταλαντωτή είτε είναι κύριος, sub ή LFO. Το κριτήριο συγχρονισμού σε αυτήν τη δεύτερη περίπτωση δεν είναι κανένας oscilator και για αυτό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως master η slave. Σε αυτήν την περίπτωση όλοι οι διαμορφωτές ακολουθούν βέβαια μια ρώτα που δύναται να έχει ή να μην έχει καμία σχέση με τη χρονική στιγμή του note on και να υπακούν σε άλλο "ρολόι" που επιβάλλεται από άλλο σκανδαλισμό και όχι αυτόν του note on. Η ίδια χρονική αναφορά ισχύει και στις περιβάλλουσες διαμόρφωσης του ίδιου του LFO Επειδή λοιπόν με τoν τρόπο που το ανέφερε ο Γιάννης δεν κατάλαβα που αναφερόταν ρώτησα για να το κάνω πιο συγκεκριμένο. Όσο για αυτό με την παλμική κυματομορφή δεν κατάλαβα σε ποια αναφερόταν. Στην κυματομορφή του καθεαυτού LFO ή στην κυματομορφή του main oscilator η οποία υφίσταται τη διαμόρφωση? Όπως και να έχει όμως δεν καταλαβαίνω γιατι εννοείται σαν δεδομένο οτι η κυματομορφή του LFO πρέπει απαραίτητα να είναι τετραγωνική. Σε γενικές γραμμές νόμιζα οτι είχε γίνει σαφές αλλά θα το ξαναπώ. Οι ερωτήσεις που κάνω δεν είναι για να λύσω απορίες δικές μου αλλά για να δημιουργηθεί ένα FAQ στο οποίο θα δίνουμε όλοι απαντήσεις αποκωδικοποιώντας διάφορες έννοιες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Παιδιά να ξεκαθαρίσω ότι ακολουθάω ότι λένε τα tutorials στα λινκς που έχω δώσει. Σκοπός μου δεν είναι να εξηγήσω τις βασικές αρχές που κάποιος μπορει έυκολα να καταλάβει απο τα λινκς που έχω δώσει ήδη. Με ενδιαφέρει η πρακτική εφαρμογή της θεωρείας. Έκει λοιπόν αναφέρεται ότι για την σωστή δημιουργία string απαιτείται τόσο sawtooth όσο και pulse. Έκει βέβαι χρησιμοποιεί συνθεσαιζερ που κάθε osc είναι διπλός. Tέτοια δυνατότητα το blofeld όπως και τα περισσότερα σύνθ δεν έχουν.Η sawtooth προσεγγίζει την ταλάντωση της χορδής. H χρησιμοποίηση του pulse γίνεται γατί me pulse width modulation ,PWM μπορούμε να ελέξουμε με ακρίβεια την κυματομορφή κάτι που δεν μπορεί να γίνει με την sawtooth ( εκτός αν χρησιμοποιηθεί FM ή RM) . O ήχος δεν μοιάζει με string όσο θα ήθελα , γιατί θέλει πολύ δουλεία με φίλτρα και το modulation. Ο σκοπός των osc έχει επιτευχθεί να υπάρχουν τα απραίτητα partials σαν βάση για την δημιουργία του ήχου. O Λόγος που το shape του lfo είναι triangle και όχι sine είναι γιατί όπως πολύ σωστά αναφέρεται στά άθρα το sine wave δεν συναντιάται στα ακουστικά όργανα, γιατι πολυ απλά παρα είναι τέλειο. Kανονικά το shape του LFO πρέπει να είναι random γιατι όντως σε επίπεδο συχνοτήτων το modulation ενός string είναι χαοτικό. Chorus ηδη χρησιμοποιεί ο ήχος αλλά επιδέχεται βελτίωση. Πολύ σωστή η παρατήρηση για το sync . To velocity είναι στο φίλτρο γιατι έτσι συμπεριφέρεται μια χορδή. Όσο πιο δυνατά την χτυπάς τόσο περισσότερες συχνότητες απελευθερώνει. εννοείται ότι ο ήχος θέλει πολυ δουλεία ακόμα για να αποκτήσει μουσικό ενδιαφέρον. Χαίρομαι που συμμετέχεται στην προσπάθεια μου , αυτό σημαίνει ότι ο κόπος μου δεν πάει χαμένος. Αν το θέμα φουντώσει τότε θα ανοίξω ξεχωριστά θέματα για brass, leas, bass, pianos, soundscapes, fx κτλ. www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Data_Panik Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Ξέρω πολύ καλά τι γίνεται στο Sync και πως ο slave oscilator εξαναγκάζεται σε Reset μόλις τελειώνει ο κύκλος του master Απλά σου εξηγώ οτι πέρα απο την Sync τεχνική σύνθεσης υπάρχει και αυτό που ανέφερα περί note on και χρονικής εφαρμογής ταλαντωτή είτε είναι κύριος, sub ή LFO. Το κριτήριο συγχρονισμού σε αυτήν τη δεύτερη περίπτωση δεν είναι κανένας oscilator και για αυτό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως master η slave. Σε αυτήν την περίπτωση όλοι οι διαμορφωτές ακολουθούν βέβαια μια ρώτα που δύναται να έχει ή να μην έχει καμία σχέση με τη χρονική στιγμή του note on και να υπακούν σε άλλο "ρολόι" που επιβάλλεται από άλλο σκανδαλισμό και όχι αυτόν του note on. Η ίδια χρονική αναφορά ισχύει και στις περιβάλλουσες διαμόρφωσης του ίδιου του LFO ναι εχεις δικιο δεν το σκεφτηκα αυτο. :-X αλλα καπως αλλιως λεγεται αυτο. κατι με phase αλλα δε μου ερχεται τωρα. εχω κολλησει και με κατι στη δουλεια οποτε αναλυτικα αργοτερα. Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korg_nikos Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Παιδιά να ξεκαθαρίσω ότι ακολουθάω ότι λένε τα tutorials στα λινκς που έχω δώσει. Σκοπός μου δεν είναι να εξηγήσω τις βασικές αρχές που κάποιος μπορει έυκολα να καταλάβει απο τα λινκς που έχω δώσει ήδη. Με ενδιαφέρει η πρακτική εφαρμογή της θεωρείας. Tότε συγγνώμη για όλο το offtopic. Θεώρησα οτι δεν θα ακολουθούσαμε το tutorial. Πάντως σε γενικές γραμμές όπως είπε και ο Ourdarkness παραπάνω, διάφορα τέτοια tutorials περιέχουν και ανακρίβειες και καλό είναι να μην είμαστε πάντα αυστηρά προσκολλημένοι σε αυτά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Παιδιά να ξεκαθαρίσω ότι ακολουθάω ότι λένε τα tutorials στα λινκς που έχω δώσει. Σκοπός μου δεν είναι να εξηγήσω τις βασικές αρχές που κάποιος μπορει έυκολα να καταλάβει απο τα λινκς που έχω δώσει ήδη. Με ενδιαφέρει η πρακτική εφαρμογή της θεωρείας. Tότε συγγνώμη για όλο το offtopic. Θεώρησα οτι δεν θα ακολουθούσαμε το tutorial. Πάντως σε γενικές γραμμές όπως είπε και ο Ourdarkness παραπάνω, διάφορα τέτοια tutorials περιέχουν και ανακρίβειες και καλό είναι να μην είμαστε πάντα αυστηρά προσκολλημένοι σε αυτά κάνενα συγνωμη μην ζητάς ότι μπορείς να προσφέρεις είναι ευπρόσδεκτο και εννοείται οτι το tutorial το ακολουθώ εγώ για να μου δώσει μαι βοήθεια , τίποτα παραπάνω. Aν θές να προσφέρεις γνώσεις θα είναι τιμή μου . Φταίω και εγώ που δεν το ξεκαθάρισα . Εννοείται ότι απορρείες έχουμε τις ρωτάμε. Κτλ κτλ. Δεν βάζω κανόνες , διάλογο κάνω. Απλώς είπα ότι καλό θα ήταν να μην ασχολούμαστε με τα πολύ βασικά που έτσι και αλλιώς είναι εύκολο να βρείς απάντηση αλλά με τις διάφορες τεχνικές και πρακτικές που ακολουθάει ο καθένας. Μια ανταλαγή γνώσεων αν θέλεις. Αν έχεται κάποιο string ή pad Που έχεται δημιουργήσει ή τροποποιήσει , όσο παράξενο και να είναι , μοιραστήτε το . Ρίξτε ιδέες στο τραπέζι. www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Θέτω λοιπόν τις παρακάτω ερωτήσεις προκειμένου να σου δώσω ξανά το λόγο. Ok, thanx. ;) 1. Τι θα πετύχεις να δώσεις στον ήχο διαμορφώνοντας την περιβάλλουσα έντασης με controller το Velocity? Γενικά μιλώντας, το τμήμα attack της περιβάλλουσας της έντασης σε ένα έγχορδο είναι μεγάλο με αποτέλεσμα ο ήχος να χρειάζεται κάποιο χρονικό διάστημα για να φτάσει την μέγιστη έντασή του. Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχει η κατάσταση ισορροπίας της χορδής και χρειάζεται μία x ενέργεια για να μπει σε ταλάντωση με ένα δοξάρι. Στην αρχή, λόγω τριβής, ο ήχος είναι έχει χαμηλή ένταση ακριβώς επειδή η χορδή καταναλώνει μέρος της κινητικής ενέργειας και αυτό πρέπει να προσομοιωθεί με κάποιο τρόπο, αν θέλουμε το έγχορδο να ακούγεται ρεαλιστικό. Με άλλα λόγια, όταν κτυπηθεί ένα πλήκτρο με μέση ταχύτητα ο ήχος ξεκινάει σιγά (εδώ θα πρότεινα γραμμικό attack) ενώ όταν χτυπηθεί γρήγορα θα πρέπει η περιβάλλουσα να ανοίξει γρήγορα (αλλά όχι ακαριαία). Άρα, modulation από key velocity στο attack τμήμα της περιβάλλουσας της έντασης με αρνητικό πρόσημο όμως, έτσι ώστε γρήγορο παίξιμο να αφαιρέσει από τον αρχικό χρόνο. 2. Γιατί να χρησιμοποιήσει 2 LFO's εκ των οποίων ο ένας να έχει τη δεκαπλάσια συχνότητα? Σε τι εξυπηρετεί? Χμμ, αυτές οι τιμές είναι λίγο αυθαίρετες, τις έχω δοκιμάσει και μου άρεσαν για αυτό και τις παρέθεσα εδώ 3. Γιατί οι 2 LFO's να είναι τριγωνικοί? Εξυπηρετεί σε κάτι το τρίγωνο στο String Pad? Γιατί να μην είναι πχ τετραγωνικοί ή με αντίθετη λογική σκεπτόμενος ημιτονικοί? 4. Τι γίνεται με την ένταση των LFO? Τι σχέση θα έχουν μεταξύ τους εφόσον σε κάποιες χρονικές στιγμές δεδομένης της συχνότητάς τους το intensity τους θα είναι αντίθετο? Θα μπορούσε να είναι και ημιτονοειδή τα LFO επειδή είναι συμμετρικά: ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα ταλαντωτή στα 440Hz και του τροποποιούμε την συχνότητα με ένα τριγωνικό LFO αρνητικής πολικότητας, κατά 2-3%. Αυτό που θα συμβεί είναι ότι η συχνότητα θα πάει γραμμικά από 440Hz μέχρι π.χ. 438 (το πρώτο σκέλος του τριγώνου) και μετά πάλι γραμμικά θα έρθει στα 440Hz. Άρα θα πάει: 440 -> 439,5 -> 439 -> 438,5 -> 438 (μέχρι εδώ κατεβαίνει το LFO) και έπειτα 438 -> 438,5 -> 439 -> 439,5 -> 440. Με δύο LFO το ένα positive το άλλο negative, ο ταλαντωτής θα *ανοιγοκλείνει* ουσιαστιακά μεταξύ δύο συχνοτήτων και αν το βάθος της διαμόρφωσης είναι το ίδιο τότε αυτά θα είναι συμμετρικά ως προς το 440Hz. Προφανώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και ημιτονοειδείς κυματομορφές γιατί σε τόσο μικρά βάθη διαμόρφωσης δεν παίζει και τόσο πολύ ρόλο και δεν θα καταλάβει και κανείς την διαφορά. Εάν η κυματομορφή ήταν πριονωτή (down sawtooth) αυτό που θα συνέβαινε θα ήταν να πάει η συχνότητα γραμμικά στα 438 Hz και μετά να πεταχτεί ακαριαία στα 440 Hz και ίσως αυτό να παρήγαγε κάποια glitches ή κάποια νευρικότητα στον ήχο. Εάν ήταν τετραγωνική η συχνότητα θα ταλαντευόταν μεταξύ της 440 και 438. Και πάλι αναφέρω ότι σε μικρά βάθη ίσως αυτό να μην είναι εμφανές, οπότε κατά περίπτωση. Υπόψη, ότι αυτές οι τιμές που αναφέρω παραπάνω για τις συχνότητες είναι καθαρά ενδεικτικές. Με τα LFOs προγραμματισμένα κατά αυτόν τον τρόπο, πετυχαίνουμε να εξομοιώσουμε πολλά έγχορδα να παίζουν μαζί. Όπως και σε μία συμφωνική είναι αδύνατο να υπάρξουν ίδιοι attack χρόνοι και ίδια κουρδίσματα σε κάθε έγχορδο, έτσι κι εδώ συμβαίνει το ίδιο. 5. Επίσης τι ακριβώς εννοείς με το Osc synchrinization γιατί μάλλον πρόκειται για συγκεκριμένη ορολογία που δεν την έχω συναντήσει? Έχει να κάνει μήπως με το στιγμιαίο συγχρονισμό των 2 Osc που συμμετέχουν στον ήχο μετά από καθε note on ή όχι? Είχα κατά νου αυτό που ανέφερε ο shadowalker, αν και αυτό που είπες εσύ Νίκο είναι μεν synchronization αλλά είναι στιγμιαίο, δηλαδή είναι με άλλα λόγια upon trigger. Και όχι μόνο αυτό αλλά είναι στιγμιαίο επειδή και το trigger είναι εξορισμού στιγμιαίο. Το ανέφερα επειδή παρατήρησα μία αλληλοαναίρεση στους ταλαντωτές, αυτό το χαρακηριστικό phasing effect, που πάντα υπάρχει απλά εδώ είναι πολύ εμφανές. Επίσης πρότεινα soft sync γιατί το soft sync επιδρά στις επιμέρους αρμονικές (που προφανώς αυτές μας χαλάνε την δουλειά εδώ) και όχι hard sync γιατί αυτό επιδρά στην θεμελιώδη συχνότητα. Αυτός ο 2ος τρόπος που λέει ο Νίκος είναι πάρα πολύ σημαντικός (και παραμελημένος κατά την γνώμη μου) γιατί μπορούν να γίνουν εξωπραγματικοί συγχρονισμοί με λογικές πύλες, S&H κυκλώματα, και διάφορα άλλα εξωτικά modules. 8) 8) και οι ψηφιακες(αυτες που βρισκονται στους wavetables) ειναι παλμικες Εδώ δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο Shadowalker.. ::) Δηλαδή παλμική κυματομορφή είναι μόνο η τετραγωνική??? Η τετραγωνική είναι μία ιδιάζουσα υποπερίπτωση της παλμικής για κύκλο 50%-50%, ενώ η άλλη ιδιάζουσα είναι 1%-99% και λέγεται impulse. (Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν trigger!) O Λόγος που το shape του lfo είναι triangle και όχι sine είναι γιατί όπως πολύ σωστά αναφέρεται στά άθρα το sine wave δεν συναντιάται στα ακουστικά όργανα, γιατι πολυ απλά παρα είναι τέλειο. Δεν είναι ότι είναι τέλειο, εκτός αν εννοεί το SOS ότι είναι pure, δηλαδή χωρίς αρμονικές. Η ημιτονοειδής κυματομορφή όχι μόνο δεν απαντάται στα ακουστικά όργανα αλλά και πουθενά στην φύση. H χρησιμοποίηση του pulse γίνεται γατί me pulse width modulation ,PWM μπορούμε να ελέξουμε με ακρίβεια την κυματομορφή κάτι που δεν μπορεί να γίνει με την sawtooth ( εκτός αν χρησιμοποιηθεί FM ή RM) Αυτό που λέει ο kilon δεν το καταλαβαίνω.. Κατ' αρχάς PWM μπορεί να υπάρχει και σε πριονωτές κυματομορφές, απλά σε αυτή την περίπτωση ξεκινάει από down sawtooth, στο 50% γίνεται τριγωνική, και στο τέλος γίνεται up sawtooth. Επίσης, πως μπορούμε να ελέγξουμε μία sawtooth κυματομορφή με FM ή RM? Τι εννοείς; ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Λέω ότι δεν μπορει να είναι ημιτνονειοδη απο την στιγμη που στη πραγματικότητα υπάρχουν πάρα πολλοι παράγοντες που διαμορφώνουν τον ήχος όπως η πυκνότητα του αέρα, ακουστική γωνία, υλικό χορδή και γενικό η όλη ατέλια του μουσικού οργάνου. Για αυτό και συμφωνώ με το συγγραφέα του άρθρου ότι θα ήταν καλύτερα να χρησιμοποιηθεί ένα random lfo. Συγνώμη κοτσάνα μου για το pulse νόμιζα ότι μόνο αυτό κάνει PWM. ΜΕ διροθώσατε και πρέπει να το ψάξω , πάντως το blofeld μου έδωσε την εντύπωση ότι κάνει PWM μόνο στο Pulse. Είμαι πολύ άπειρος με την PWM. Σχετικά με την FM ενοώ ότι η sawtooth προφανώς μπορεί να μοιάζει με την κυμματομορφή της χροδής αλλά παρά ειναι απλή , ξέρουμε ότι η FM στην ουσία προσεγγίζει τον ήχο προς το white noise, δηλαδή προσθέτει partial.Αρά θα βοηθούσε στην δημιουργία ενός πιο ρεαλιστικού ήχου. Mην με ρωτίσει πως ακόμα το δοκιμάζω ;D Όταν μιλάτε για LFO μιλάτε για το amplification των oscilators ? γιατί εγώ τους χρησιμοποιούσα τα LFOs για to detune μονο. www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blues power Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 kilon συγχαρητήρια κατ'αρχάς για την Θαυμάσια ιδέα σου και την διαθεσή σου να την υλοποιήσεις. Καθώς και στα υπόλοιπα μέλη που συμμετέχουν και μας δίνουν τις γνώσεις τους. Προσωπικά δηλώνω άσχετος με την Ηχοσύνθεση αλλά με πολύ διάθεση να μάθω και παρακολουθώ με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον την εξελιξη του θρέντ. Με μεγάλη δυσκολία όμως με τόσους όρους και τόση πληροφορία που εχει μαζευτεί σε αυτές τις 3 πρώτες σελίδες (πάνω στα οποία διαφωνείτε κιόλλας και αυτο με μπερδεύει ακόμα πιό πολύ). Το θέμα νομίζω όμως ειναι να απλοποιήσετε τα πράγματα (όσο αυτο είναι δυνατόν) Γι'αυτό θα πρότεινα (αν συμφωνείτε φυσικά) Οι παρεμβάσεις να γίνονται σε περίπτωση λάθους η αν εχει καποιος να υποδείξει εναν απλούστερο (και σαφέστερο) τρόπο σύνθεσης του συγκεκριμένου ήχου η ακόμα αν αναλάμβανε κάθε ενεργό μέλος με τις καταλληλες γνώσεις απο ενα όργανο και έτσι θα μπορουσαμε να μάθουμε περισσότερα και διαφορετικά πραγματα μεταξύ τους και διάφορες "οπτικές" γωνίες επί του θέματος (το καθε ενα σε ξεχωριστό θρέντ) Αν συνεχιστεί έτσι το θρέντ πολυ συντομα δεν θα μπορώ να το παρακολουθήσω και πολυ φοβαμαι και πολύς άλλος κόσμος που ενδιαφέρεται. Αυτό θα είναι κρίμα γιατί το θέμα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και υπαρχουν και τα μέλη και έχουν και τις γνώσεις και την διάθεση να μας διευρύνουν τις όποιες γνώσεις εχουμε Αν και αποκλείω το να εισακουστώ (και γιατί θα έπρεπε αλλωστε), κάντε κάτι να απλοποιηθεί το θέμα για να μην πάει χαμένη μια τοσο όμορφη ιδέα Σούπερ ντούπερ φιλικά blues power Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2008 Σχετικά με την FM ενοώ ότι η sawtooth προφανώς μπορεί να μοιάζει με την κυμματομορφή της χροδής αλλά παρά ειναι απλή , ξέρουμε ότι η FM στην ουσία προσεγγίζει τον ήχο προς το white noise, δηλαδή προσθέτει partial.Αρά θα βοηθούσε στην δημιουργία ενός πιο ρεαλιστικού ήχου. Mην με ρωτίσει πως ακόμα το δοκιμάζω Η FM ναι μεν προσθέτει μεν αρμονικές αλλά είναι πάρα πολλές και δεν είναι απαραίτητα κατανεμημένες σύμφωνα με κάποια αρμονική δομή. Όσον αφορά στην σύγκριση μεταξύ FM και sawtooth θα συμφωνήσω ότι έχουν και οι δύο πλούσιο αρμονικό περιεχόμενο, αλλά ας μείνουμε εκεί γιατί ήδη κάποιος δεν μπορεί να μας παρακολουθήσει :-\ Πέραν τούτου, νομίζω ότι περισσότερη τύχη θα είχε κάποιος με physical modelling, εκεί δίνεται η δυνατότητα να εξομοιώσουμε σχεδόν τα πάντα ;) Όταν μιλάτε για LFO μιλάτε για το amplification των oscilators ? γιατί εγώ τους χρησιμοποιούσα τα LFOs για to detune μονο. Κι εγώ στο detuning αναφερόμουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση