Προς το περιεχόμενο

Dist/od από ενισχυτή ή από πετάλι;



Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κ εγω ψηφισα το 3,ελλειψει πολλαπλων επιλογων.

Γενικα ειμαι πολυ υπερ ενος ημιβρωμικου ενισχυτη (τσιτωμενου 5αρη ή 15αρη σε studio),που αναλογα με τις δυναμικες αλλαζει ο ηχος,οποτε στα πιο βρωμικα (καμμια σχεση με higain) απλα βαζω κ ενα OD-fuzz-dist συνηθως απο την TL σε gain 1-2 κ level 7-8  (κλιμακα 0-10)

 

Για εξτρα αλητεια (;D) χρησιμοποιουσα ενα BandPassFilter παλιοτερα (σαν να εχεις ενα wah ανοιχτο σε συγκεκριμενη θεση) κ πλεον το εχω αντικαταστησει με envelope filters απο την TL.

 

Σε post πραματα που απαιτειται fuzz θορυβος αναθετω στο 1 expression της TL το gain του fuzz για να βρωμιζω αναλογα με το σπασιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 68
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

Στα Hi Fi συστηματα τα πραγματα λειτουργουν αλλιως. Εκει οντως δεν θελουμε καθολου παραμορφωση και γιαυτο το λογο ειναι φτιαγμενα και ρυθμισμενα τα κυκλωματα τους, ωστε να αποφευγεται οσο το δυνατον περισσοτερο.

 

εχεις ακουσει λαμπατο hi fi ενισχυτη να ξεχασεις το ονομα σου?

 

ναι

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στα Hi Fi συστηματα τα πραγματα λειτουργουν αλλιως. Εκει οντως δεν θελουμε καθολου παραμορφωση και γιαυτο το λογο ειναι φτιαγμενα και ρυθμισμενα τα κυκλωματα τους, ωστε να αποφευγεται οσο το δυνατον περισσοτερο.

 

εχεις ακουσει λαμπατο hi fi ενισχυτη να ξεχασεις το ονομα σου?

 

ναι

 

  Πως σε λένε?  :) :) :)

Remember...relativity...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά θέλω να εξομολογηθώ την σχεδόν μεταφυσική εμπειρία που είχα πρόσφατα , όταν αγόρασα την Soldano Astrohead. με το preamp in στη μέση και το master volume στο τέρμα, αν αφήσεις και τις EL84 να "κάψουν" κανένα μισάωρο, άκουσα το απόλυτο overdrive/ light dist. οδηγώντας μόνο μία καμπίνα 1x12 mesa boogie.

μου ήρθε να βάλω τα κλάματα. Τώρα οι heavy distortion καταστάσεις είναι τελείως άλλο θέμα πιστεύω μιας και μιλάμε για πολύ πιο συμπιεσμένο σήμα και ο πλούτος σε αρμονικές δεν είναι το πρώτο ζητούμενο.(οπότε περι ορέξεως...) δεν είμαι καν σοβαρός κιθαρίστας, είμαι keyboardίστας απλά ασχολούμαι πάρα πολλά χρονια με την παραγωγή μουσικής γενικότερα. τον ενισχυτή  τον πήρα για το studio.

   Ψήφισα λοιπόν το 1 αν και νομίζω οτι όταν παίζει καλός λαμπάτος και πολύ καλά drive πετάλια και το 3 είναι απόλυτα θεμιτή λύση.

   ευχαριστώ για τον χρόνο και τον χώρο σας,  τα είπα και ξαλάφρωσα....

www.onlinerecording.org

forever changes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το preamp in στη μέση και το master volume στο τέρμα, αν αφήσεις και τις EL84 να "κάψουν" κανένα μισάωρο, άκουσα το απόλυτο overdrive/ light dist. οδηγώντας μόνο μία καμπίνα 1x12 mesa boogie.

 

Mε γεια το καινούργιο απόκτημα, και καλόπαιχτο. Πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή. Και βέβαια να τα λέμε γιατί αν δεν ξαλαφρώσουμε σε ανθρώπους που έχουν το ίδιο πάθος, ποιος θα μας καταλάβει;;  ;D

 

Aπλά ήθελα να σημειώσω ότι μου ακούγεται εντελώς ανορθόδοξο αυτό με το μισάωρο ζέσταμα των λαμπών, μιας και θέλουν ολιγόλεπτο. Αφού ήταν καινούργιος, αν πράγματι άκουσες μια ηχητική βελτίωση μετά από μισή ώρα ίσως να ήταν το στρώσιμο του ηχείου (αν το λειτουργούσες σε full volume), ή κάποιο μυστήριο στρώσιμο των λαμπών (υπάρχει τέτοιο πράγμα;; ).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "στρωσιμο" των πυκνωτων (filter, bypass και coupling) συνηθως παιρνει λιγο παραπανω απο μιση ωρα.

Το ιδιο πιστευω οτι ισχυει και για τα μεγαφωνα.

 

 

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μεγάφωνα θέλουν αρκετές ώρες για να στρώσουν, μάλλον το στρώσιμο που θέλουν οι λάμπες και οι πυκνωτές εννοεί ο ziggy440.

LEGO people live in houses made of their own flesh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μια παράμετρος που συχνά ξεχνάμε είναι η νευρωνική προσαρμογή. Ένα ερέθισμα το οποίο το ακούμε για αρκετό χρόνο αρχίζει και μας ακούγεται  λίγο (ως αρκετά) διαφορετικό καθώς η ευαισθησία μας στα διάφορα components του διαφοροποιείται.

 

Είναι ψυχοακουστικό φαινόμενο:

( Από http://en.wikipedia.org/wiki/Neural_adaptation )

Neural adaptation or sensory adaptation is a change over time in the responsiveness of the sensory system to a constant stimulus. It is usually experienced as a change in the stimulus.

 

Δηλαδή... μια φασματική περιοχή που ακούγεται δυνατά (και ενδεχομένως δυσάρεστα) αναγνωρίζεται από τον εγκέφαλό μας με μειωμένη ευαισθησία ύστερα από παρατεταμένη έκθεση σε αυτήν. Περίπου σαν να έχουμε ένα EQ με ανεξάρτητο "auto gain" ανά φασματική περιοχή.

 

Με άλλα λόγια... είναι πολύ πιθανό το ενδεχόμενο ο ενισχυτής να ακούγεται ίδιος... αλλά εμείς να αρχίζουμε να τον ακούμε πιο "γλυκό" επειδή κάποιες ενοχλητικές φασματικές περιοχές συμπιέστηκαν από το σύστημα της ακοής μας (από το αυτί μέχρι τον εγκέφαλο)  :)

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει δίκιο ο harilatron. Κάπως έτσι εξηγείται το φαινόμενο που σε μερικούς αρέσουν οι τέλε αρχικά. Μετά καταλαβαίνουν ότι είναι μάπα το καρπούζι και κοιτάνε να πάρουν κάτι σε sg.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου