Προς το περιεχόμενο

Έχει λύση η πειρατεία στα VSTs και τα Plug-ins;


awardwinner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δηλαδή, αν εγώ δω την κιθάρα του not_guilty και την γουστάρω, απλώς θα την πάρω. Δεν θα τον ρωτήσω, ούτε θα αισθάνομαι τύψεις για το ότι την βούτηξα. Ειδικά αν βγει στη φόρα ότι και κάποιοι άλλοι του έχουν κλέψει κιθάρες στο παρελθόν, τότε θα καταλήξουμε σε τρελά συμπεράσματα όπως:

 

α) ότι είναι ηλίθιος που δεν μπορεί να προστατεύσει τις κιθάρες του

β) ότι αφού δεν βγάζω λεφτά με την κιθάρα που έκλεψα, δεν υπάρχει πρόβλημα.

γ) ότι ο not_guilty όταν αγοράζει κιθάρες έχει συνυπολογίσει ότι κάποιες θα του τις κλέψουν

θα προτείνω οι χομπίστες κιθαρίστες να κάνουν οργανωμένο ριφιφί στον 1ο όροφο του Διαμαντόπουλου. Έπειτα, όποιος απ'αυτούς βγάλει λεφτά από την κιθάρα, στέλνει την αξία της μέσω Paypal στο κατάστημα

παιδια τα αστοχα παραδειγματα νομιζω δε βοηθουν στην κουβεντα. δε προκειται για κλοπη φυσικου υλικου αλλα για πολλαπλασιασμο του χωρις αδεια.

 

 

Κανείς δεν αμφισβητεί οτι είναι κλεψιά η χρήση πειρατικών προγραμμάτων...προσωπικά εγώ δεν θα τα αγόραζα γνήσια έτσι και αλλιώς, οπότε δεν χάνουν χρήματα από μένα

ε αμα ειναι ετσι κανενα προβλημα white... :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 78
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ε, τότε ας δανειστούν τις κιθάρες χωρίς άδεια.

 

Σοβαρά τώρα, το ότι δεν πρόκειται για κλοπή φυσικού υλικού είναι πραγματικά άσχετο επιχείρημα.

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:D χαίρομαι να βλέπω ηθικούς και τίμιους σε αυτόν το βρώμικο κόσμο τον

crackers που δεν έχουν χρησιμοποιήση έστω και ένα κρακεράκι!!!

 

akisd28 είσαι όντως ριζοσπαστικός! :) αν δουλεύεις σε κανα μαγαζάκι και

έχεις καμιά ακρη πέστο και δεν θα το μάθει κανείς :lol: καμιά πίσω πόρτα

έστω ρε φίλε κανά προγραματάκι με το κλειδάκι του! και άμα τα κονομήσω

θα σου στείλω συγγενικά δικαιώματα!!

* οι κιθάρες βρίσκονται στον δεύτερο :) και προγραματάκια στον 3ο!!τσεκαρισμένα πράγματα!

 

 

πστ.............μην λέμε και πολλά γιατί η BSA :roll:παραμονεύει παντού :lol:

αλλά κατά περίεργο τρόπο δεν βρίσκεται στα μαγαζάκια που

πουλάνε κόπιες και ότι ζητήσει η ψυχή σου το βρίσκουν και συνεργάζονται

μια χαρά με μερικούς αντιπρόσωπους προγραμάτων κλπ μηχανηματων

και για να μην κοροιδευόμαστε όλοι έχουμε περάσει από αυτά τα μαγαζάκια

και έχουμε βοηθηθεί σε πολαπλά θέματα, όταν η ενημέρωση ήταν λίγη και το ιντερνετ ανύπαρκτο για πολλούς.

 

οι επαγγελματίες υπάληλοι ηχολήπτες που δουλεύουν σε κάποιο studio σπίτι τους τα έχουν όλα αγορασμένα, το ίδιο οι καθηγητές ηχοληψίας αγοράζουν κάθε χρόνο όλα τα προγράμματα και σίγουρα οι μεγάλοι!! καλλιτέχνες στα επαγγελματικά home studio τα έχουν όλα αγορασμένα.

 

δεν ζούμε σε άλλο πλανήτη ξέρουμε τι γίνεται από όλους τους ηθικούς και τους ανήθικους, τους κλέφτες, τους τίμιους και τέλος τους ψεύτες και τους

υποκριτές. *και σίγουρα από τους αντιπρόσωπους, τους στουντιαρχες και τους μαγαζάτορες :twisted:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

* οι κιθάρες βρίσκονται στον δεύτερο και προγραματάκια στον 3ο!!τσεκαρισμένα πράγματα!

 

Α, μετράς και τον ημιόροφο! :lol:

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν είναι σοβαρό επιχείρημα; Και το ότι, ενώ θα έχεις κλέψει την κιθάρα του not_quilty, αυτός θα εξακολουθεί να έχει την ίδια κιθάρα και να παίζει, δε σημαίνει κάτι;

 

Το πρόβλημα είναι πολύ πιο σύνθετο. Δεν έχει να κάνει με την κλοπή φυσικού υλικού, αλλά με την κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας. Και μόνο το παράδειγμα με την κιθάρα, που μου την κλέβουν αλλά εγώ συνεχίζω να την έχω, δείχνει ότι μιλάμε για κάτι διαφορετικό όσον αφορά τον ορισμό της έννοιας "κλοπή", ορισμό λίγο προβληματικό κατά τη γνώμη μου.

 

Ίσως θα βοηθούσε να θυμόμασταν πως εξελίχθηκαν τα πράγματα, με πρωτοπόρα βέβαια τη Microsoft, να κατοχυρώνει πνευματικές ιδιοκτησίες τέτοιου είδους, σε επίπεδο ΗΠΑ, αλλά και παγκόσμιο, τη στιγμή που σχεδόν όλες οι οι υπόλοιπες εταιρείες λογισμικού έδιναν και δίνουν shareware, limited, freeware. Η κίνηση λοιπόν αυτή, βασισμένη στη εξουσία που έχει στην αγορά η εν λόγω εταιρεία, δημιουργησε νεες καταστάσεις, με αποτέλεσμα να εδραιωθεί η έννοια του "παράνομου αντίγραφου λογισμικού"

 

Παρόμοιες καταστάσεις είχαμε όμως και από πιο παλιά στη δισκογραφία στις εκδόσεις βιβλίων κλπ. Δεν μιλάμε δηλαδή για κάτι εντελώς καινούριο όσον αφορά στην έννοια της καταχώρησης πνευματικής ιδιοκτησίας.

 

Αυτό που έχει συμβεί όμως τελικά είναι να βλέπουμε την όλη υπόθεση από την πλευρά των εταιρειών που θέλουν να κατοχυρώσουν όσο το δυνατό περισσότερα δικαιώματα πάνω σε αυτό που που πουλάνε. Γιατί ο σκοπός τους είναι να βγάλουν όσο το δυνατό περισσότερα φράγκα, και γι αυτό προσπαθούν να οδηγήσουν τις καταστάσεις όπως τις εξυπηρετούν.

 

Με τον καταναλωτή όμως τι γίνεται; Αυτόν τον σκέφτεται κανείς; Πως μπορεί να συμμετέχει με τις δεδομένες οικονομικές του δυνατότητες στην εξέλιξη η οποία συντελείται ραγδαία; Ειναι προφανές ότι ένα μεγάλο μέρος μέρος όσων έχουν πειρατικό λογισμικό αν δεν είχαν πειρατικό δε θα είχαν καθόλου λογισμικό. Και γιατί αυτό; Γιατί οι εταιρείες έχουν αποφασίσει να περιφρουρήσουν κατ΄αυτόν τον τρόπο αυτό που παράγουν. Μα έτσι δε θα υπάρξει ένα μεγάλο χάσμα ανάμεσα σε αυτούς που θα έχουν πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες και σε αυτούς που θα μείνουν απέξω γιατί δε θα μπορούν να το αντέξουν οικονομικά;

Και ας μη μιλήσω μόνο για software.

Ας πάμε στα mp3. Επειδή και κάποιος φίλος είπε για σεβασμό στην πνευματική εργασία των άλλων. Σας πληροφορώ ότι σέβομαι το πνευματικό έργο πολλών ανθρώπων των οποίων τα τραγούδια τους τα έχω κατεβάσει σε mp3. Σας δηλώνω όμως ότι κι αν δεν τα είχα κατεβάσει, δε θα τα είχα ούτε αγοράσει, και πολύ απλά δε θα τα άκουγα, δεδομένου του μηνιαίου προυπολογισμού μου. Τι είναι καλύτeρο λοιπόν. Να μην τα έχω καθόλου ή να τα κατεβάζω από το internet;

 

Μιλάμε λοιπόν για το δικαίωμα στην πληροφόρηση στις εξελίξεις, είτε καλλιτεχνικές είναι αυτές είτε τεχνολογικές, το οποίο κατά τη γνώμη μου πρέπει να είναι απόλυτο.

 

¶ρα που είναι το λάθος; Μήπως το λάθος είναι στον τρόπο που τιμολογούν το προιόν τους οι εταιρείες;

Στη μικροικονομία υπάρχει ένας νόμος που μας λέει ότι, όταν η τιμή του προιόντος υπερβαίνει το σημείο ισορροπίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, τότε μπορεί να έχουμε φαινόμενα πλαστών υποκατάστατων τα οποία πιέζουν την τιμή προς τα κάτω. Μήπως τα κέρδη που προσδοκούν να βγάλουν είναι δυσανάλογα με αυτό που εν τέλει προσφέρουν; Μήπως θά πρεπε να δώσουν βάση στο συνολικό marketing του προιόντος, δηλαδή να κερδίζουν περισσότερα από τη στήριξη του καταναλωτή, το aftersales, παράπλευρες υπηρεσίες, συμβόλαια κλπ. παρά να προσπαθούν με τη μία να βρούν το μήνα που θρέφει τους έντεκα; Μήπως θά πρεπε να χρεώνουν περισσότερο την επαγγελματική χρησιμοποίηση του προιόντος, παρά την ερασιτεχνική; Κατά την ταπεινή μου άποψη κάπου εκεί βρίσκονται οι σωστές διέξοδοι και όχι στο μαζικό κυνήγι των "παρανόμων" χρηστών, Αλλοιώς πολύ φοβάμαι ότι θα πήξουμε στους "Γιάννηδες - Αγιάννηδες" και θα μας χώνουν μέσα για μια φρατζόλα λογισμικού.

 

Ανάλογες απαντήσεις υπάρχουν βέβαια και για τη δισκογραφία, αλλά ας μην επεκταθώ.

 

Το τελευταίο που έχω να πω κλείνοντας είναι ότι, αντί να υπερασπιζόμαστε τα κέρδη των εταιρειών, θα πρέπει να τους κλείνουμε το δρόμο και σε νέα φρούτα που πάνε να περάσουν (βλέπε "πατέντες"). Για να μη ζήσουμε μια νέα βερσιόν των Αθλίων του Βίκτορα Ουγκό, τους "τεχνολογικά άθλιους".

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ενα τελειο κοσμο δεν θα υπηρχαν μουσικα βραβεια (μια διαδικασια για οσους δεν γνωριζουν οχι πολυ διαφορετικη απο μια πανακριβη τελετη employee of the month) δεν θα υπηρχαν δισκογραφικες εταιριες να κατακλεβουν τους καλλιτεχνες δεν τηα υπηρχαν μουσικα εντυπα που να μας γεμιζουν τα μυαλα με αηδιες σχετικα με τους καλυτερους πελατες τους. Δεν θα υπηρχαν μουσικοι που να πεινανε και τα studio ειδικα σε χορες με εισοδηματα πεινας δεν θα κοστιζαν μια περιουσια.Σε ενα τελειο κοσμο δεν θα ειχαν τοση σημασια τα εργαλεια μα το τελικο αποτελεσμα. Δεν θα χρησιμοποιουσα σπασμενα προγραμματα αν μπορουσα να τα αγορασω. Αλλα το κλειδι βρισκεται στο ΤΙ ΚΑΝΩ με τα σπασμενα προγραμματα που κατεβαζω. Δεν ζουμε σε ενα δικαιο κοσμο και στην ελλαδα νομιζω οτι ειναι ολοφανερο αυτο. ο μονοσ λογοσ που δεν το αναλυω περισσοτερο ειναι λογω των ahem!! greeklish κανονων του forum μιας και το βρισκω αποστευτα κουραστικο του να γραφω στα ελληνικα. Παντος νομιζετε οτι ειναι τυχαιο που δεν ακουμε στο ραδιοφωνο πολλη μουσικη που εγινε με πειρατικα προγραμματα? Η πειρατια ειναι ενα hobby απο μονο του. Οσοι ειναι σοβαροι με αυτο που κανουν παντα αναγαζοται να ειναι legit στο τελος για τον ενα η τον αλλο λογο.

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανείς δεν αμφισβητεί οτι είναι κλεψιά η χρήση πειρατικών προγραμμάτωνπειρατεία

 

Διαφωνώ

Κλεψιά είναι οι τιμές που βάζουν και πουλάνε

Κλεψιά που ? σε τι ? στο κράτος ? στην εφορία ? που πάει 15 του μήνα και σκέφτομαι πως θα πληρώσω τόσους λογαριασμούς ?

που πληρώνω την Ερτ στη Δεή ?

Ευτυχώς που υπάρχει η πειρατεία αλλιώς ακόμα για να έχω REVERB θα τραγουδούσα με τη πόρτα της πολυκατοικίας ανοιχτή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλλιτέχνης που δεν έχει σεβασμό στην πνευματική εργασία άλλων' date=' όχι δεν γίνεται. Ο σεβασμός στο πνευματικό έργο των άλλων είναι ο ακρογωνιαίος λίθος σε αυτή την υπόθεση. Αν δεν υπάρχει....

 

Ακούω συνέχεια αυτό το ηλίθιο επιχείρημα ότι η steinberg δεν θα πεινάσει, και η microsoft δεν θα πεινάσει κλπ. Βεβαίως δεν θα πεινάσει, απλώς κάποια στιγμή θα απολύσει καμιά δεκαριά προγραμματιστές (επειδή δεν βγαίνουν τα έξοδα) και αυτοί θα πεινάσουν - θα πεινάσουν αρκετά. Αυτοί μπορεί να είναι φίλοι σας, αδέρφια σας, γκόμενές σας κλπ. Μην προσπαθείτε να απαλλαγείτε από τις ευθύνες σας έτσι εύκολα.

 

Έχω γράψει (σε άλλο thread) ότι όλοι κάποτε κλέψαμε κάτι - εγώ ο ίδιος δεν είμαι παρθένα, έχω κάνει και εγώ λάθη. ΟΜΩΣ δεν είμαι και ζώον να προπαθώ τα λάθη μου να τα περάσω για σωστά. Λίγη ειλικρίνεια δεν βλάπτει.[/quote']

 

Από μένα θα πεινάσει η steinberg ? ........

Ωραία και εγώ πεινάω από τη steingberg αν τα αγοράσω

Να κατεβάσουν τις τιμές αν θέλουν να πουλάνε χωρίς αντιγραφές

Εσύ οικονομικά μπορεί να έχεις πιαστεί και να μπορείς να πληρώνεις του κόσμου τα χιλιάρικα ευρώ για να πάρεις κάτι

Εγώ οικονομικά δεν μπορώ , τι να κάνω για πες ? να βρω δεύτερη δουλειά ?

Το θεωρώ προσβλητικό και επιθετικό το μήνυμά σου λέγοντας "ΟΜΩΣ δεν είμαι και ζώον να προπαθώ τα λάθη μου να τα περάσω για σωστά"

Αν κατονομάζεις ζώα όσους έχουν στην κατοχή τους πειρατικά cd τότε πως θα κατονομάσεις αυτούς που ενώ ξέρουν ότι υπάρχει πειρατεία πχ δισκογραφικές εταιρίες , δεν κάνουν ΤΙΠΟΤΑ γιαυτό ? παρά κολάνε εκεί πέρα ένα αυτοκολητάκι της κακιάς ώρας ότι η πειρατία σκοτώνει τη μουσική.

Σώπα ......

Εδώ οι μαύροι έχουν πιο πριν από τα δισκάδικα τα cd

10 η ώρα ανοίγει το δισκάδικο , 8 το πρωί το έχουν αυτοί έτοιμο

 

Δεν είμαι της λογικής ότι αφού όλοι είναι σκάρτοι θα είμαι και εγώ

Αλλά είμαι της λογικής πως είναι ηλίθιο να πληρώνεις σε πολυεθνικές πελώρια ποσά για κάτι που εσύ δεν θα βγάλεις φράγκο από αυτό αλλά κάνεις το χόμπυ σου.

Αν ήμουν επαγγελματίας δεν θα είχα πειρατικά

Τώρα δεν κερδίζω από αυτό

 

Τέλος είπες "Αυτοί μπορεί να είναι φίλοι σας, αδέρφια σας, γκόμενές σας "

Εσύ τώρα τι πιστεύεις ? αλήθεια απορώ

Πιστεύεις πως αν είχαμε αδέρφια στην steinberg φίλους ή γκόμενες ..... υπήρχε περίπτωση να αγοράζαμε κάτι ?

Η μήπως αυτοί δεν θα δίνουν στους κολλητούς τους προγράμματα ?

.........................................

....... . . . . . . . . .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Simboy,

 

απ'όσο θυμάμαι, χρησιμοποιείς Nuendo. Το πρόγραμμα αυτό κοστίζει 2000 ευρώ. Επειδή θυμάμαι και τις απορίες που είχες για τη χρήση των διαφόρων προγραμμάτων, σου λέω ότι με το Tracktion που κάνει 60 ευρώ θα έκανες εξίσου καλά τη δουλειά σου, αν όχι καλύτερα, καθώς το interface του είναι ιδιαίτερα προσεγμένο ώστε οι βασικές λειτουργίες, και όχι μόνο, να είναι εύκολα προσβάσιμες και πραγματοποιήσιμες από τον μη έμπειρο χρήστη. Το Nuendo που χρησιμοποιείς έχει λειτουργίες που εσύ δε θα τις χρησιμοποιήσεις ποτέ στη ζωή σου, όχι γιατί είσαι "ζώο"(:?), αλλά γιατί δε χρειάζονται για μουσική παραγωγή. Επομένως, δε σου φταίει η Steinberg που χρεώνει το Nuendo 2000 ευρώ, αλλά εσύ που δε γνωρίζεις ότι με 60 ευρώ μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου καλύτερα.

 

Φιλικά και με εκτίμηση,

 

¶κης :)

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή, αν εγώ δω την κιθάρα του not_guilty και την γουστάρω, απλώς θα την πάρω. Δεν θα τον ρωτήσω, ούτε θα αισθάνομαι τύψεις για το ότι την βούτηξα. Ειδικά αν βγει στη φόρα ότι και κάποιοι άλλοι του έχουν κλέψει κιθάρες στο παρελθόν, τότε θα καταλήξουμε σε τρελά συμπεράσματα όπως:

α) ότι είναι ηλίθιος που δεν μπορεί να προστατεύσει τις κιθάρες του

β) ότι αφού δεν βγάζω λεφτά με την κιθάρα που έκλεψα, δεν υπάρχει πρόβλημα.

γ) ότι ο not_guilty όταν αγοράζει κιθάρες έχει συνυπολογίσει ότι κάποιες θα του τις κλέψουν

 

Αγαπητέ Wow!e. Η σκέψη σου χωλένει σε ένα βασικό σημείο...

 

Η κατασκευή μιας κιθάρας ή ενός hardware, απαιτεί... Συμβόλαια με προμηθευτές, κόστος πρώτων υλών, εργατοώρες, αποθήκευση, κόστος απο σφάλματα παραγωγής, διακίνηση σε κανάλια διανομής, προώθηση μέσα απο κανάλια διανομής, και τέλος πώληση προς τον πελάτη. Το hardware, είναι μια μεταποιητική διαδικασία, με άλλα λόγια η κιθάρα μου την οποία κακώς αντιπαρέθεσες ώς παράδειγμα, είναι ένα προϊόν μεταποίησης. Το

Software δεν είναι. Το software, ως κύριο προϊόν δεν περιλαμβάνει προμηθευτές, παραγωγή (μόνο στην δημιουργία του Πρωτότυπου) και λοιπά μεταποιητικά κόστοι ώστε να δικαιολογούνε την τιμή - κόστος ιδιοκτησίας.

 

Και ας το δούμε και αλλιώς. Πρίν το '95 όπου η χρήση ίντερνετ στην Ελλάδα δεν ήταν τόσο διαδεδομένη άρα και η πειρατεία, το Cubase το έβρισκες προσιτό στο να το αγοράσεις. Πιστεύεις δηλαδή οτι αν αύριο γίνει κάτι κακό και εξαφανιστεί η πειρατεία θα μειωθούν οι τιμές; Όχι...

 

Το προϊόν αυτό τιμολογήθηκε έτσι και η τιμολογειακή πολιτική του θα παραμείνει έτσι γιατί απευθύνεται σε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.

 

Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ είναι ο άνθρωπος ο οποίος εμπορεύεται την εργασία του και το κεφάλαιο το οποίο έχει επενδύσει. Ο ερασιτέχνης καταθέτει προσωπική εργασία για την προσωπική του ικανοποίηση, εκμάθηση και βελτίωση των ικανοτήτων του με σκοπό α. κάποια στιγμή να γίνει επαγγελματίας, ή β. να μην γίνει και να γράφει μουσική που θα ακούει μόνο αυτός και ο περίγυρως του και για την οποία δεν θα υπάρχει ίχνος εμπορικής πράξης.

 

Φυσικά ο ερασιτέχνης έχει επενδύσει σε προϊόντα μεταποίησης που απαιτούνται για το χόμπυ του όπως, υπολογιστή, κονσόλα, keyboard, κιθάρα και άλλα απαραίτητα ανάλογα με το βαλάντιο του προϊόντα γιατι απλά απο αυτά τα προϊόντα τρέφεται μια γενικότερη αλυσίδα παραγωγής και εφοδιασμού, η οποία δεν μπορεί να παρακαμπτεί.

 

Θα μου πεις πως βέβαια και στο software υπάρχει μια αλύσιδα αλλά το θέμα είναι ότι η παράκαμψη της σε πειρατικά πρώτυπα, δεν επιδινώνει ούτε την επιχείρηση, ούτε την αλυσίδα. (σε αντίθεση με τα μεταποιητικά προϊόντα)

 

Ας πάρουμε για παράδειγμα τα παιχνίδα και τις ταινίες η οποίες είναι και αυτά προϊόντα που υπόκεινται σε πειρατεία.

 

Πιστεύεις οτι ο Αρχοντας των Δαχτυλιδιών κόστισε λιγότερο απο ότι ένα πρόγραμμα όπως το Cubase; Δεν υπάρχει πειρατεία;

 

Παρόλα αυτά η τιμή του είναι της τάξης των €60 σε πακέτο ώς τρολογία. Γιατί; γιατί απλά δεν απευθύνεται σε επαγγελματίες. Απευθύνεται σε μια κατα πάρα πολύ ευρύτερη αγορά στην οποία η τελική πώληση του προϊόντος δεν περιλαμβάνει εμπορική πράξη. Αν τώρα το MEGA, αποφασίσει να προβάλει τον ¶ρχοντα θα πληρώσει €60. Όχι. Γιατί η προβολή της εν λόγο ταινίας σημαίνει θα δημιουργηθεί εμπορική πράξη και έτσι είναι και παράνομο και ανήθικο να δημιουργείς υπεραξία απο την εκμαιτάλευση πειρατικών προϊόντων.

 

Καταλήγοντας αγαπητέ Wow!, σέβομαι την ηθική σου στο θέμα αυτό, και ίσως εσύ να έχεις μια πιο επαγγελματική δραστηριότητα με την Μουσική, αλλά εγω δεν έχω. Αυτό είναι η σοβαρότερη μας διαφορά. Και για αυτόν τον λόγο δεν την συμερίζομαι.

 

Και για να αντιπαραθέσω το θέμα με τα παιχνίδια και τις ταινίες, αν εγώ σου δώσω να δείς μια ταινία, είμαι πειρατής. Αν εγώ σου αντιγράψω ένα παιχνίδι είμαι πειρατής. Αν γράψω μια κασσέτα ή ένα cd σε ένα φίλο μου είμαι πειρατής. Οχι δεν είμαι γιατι σε καμία απο αυτές τις περιπτώσεις δεν περιλαμβάνεται εμπορική πράξη. Θα μου πείς και με το δίκιο σου, ότι οι πειρατές πουλάνε τα πειρατικά προγράμματα.. και αυτό περιλαμβάνει μια εμπορική πράξη. Στην περίπτωση που κάποιος δώσει 15 ή 20 ευρώ σε κάποιον πειρατή για ένα λογισμικό, ναι τότε αυτό είναι πειρατεία, και έχει κάποια δόση "ανηθικότητας". Έγκυτε όμως στον συνυπολογισμό πολλών παραγόντων για τον οποίο αξίζει να σκεφτεί κάποιος αν αυτό που γίνεται.

ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου