ex-Q.O.T.S.A. Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Εγω ειχα κανει την εξης πατεντα... Πηρα ενα σουρωτιρι μεσαιου μεγεθους, εκοψα το μεταλλικο δυχτακι που ειχε και τοποθετησα ενα καλσον γυρω απο το σουρωτιρι το οποιο προσαρμοσα στο stand του μικροφωνου! Ourdarkness εχεις δικιο!!! κανει καλη δουλεια αρκει να μην ειναι βιτσιοζικο το καλσον!! χαχαχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theonik Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Πάντως εγώ αγοράζοντας ένα pop-killer (αυτό http://www.thomann.de/gr/km_23956_plopkiller.htm) μπορώ πλέον να τραγουδάω αρκετά κοντά στο μικρόφωνο χωρίς τον φόβο των "π" κυρίως. Εννοείται βέβαια με μέτρο γιατί δεν κάνει και θαύματα ;) Από την άλλη μεριά όμως, παρατήρησα μία μικρή επίπτωση της ηχητικής ποιότητας της φωνής μου (θεωρούμε δεδομένο ότι είναι ποιοτική έτσι ;D), και τώρα έχω αρχίσει να το ψηλοκαταργώ προσέχοντας πλέον πολύ τις ανάσες μου, την τοποθέτηση του μικροφώνου και επεμβαίνοντας σε 1-2 "π", που πιθανά να μου ξεφύγουν, κάνοντας τμηματική χρήση EQ κόβωντας με υψιπερατο φίλτρο συχνότητες κάτω των 100-150 Hz. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Ναι, γενικώς νομίζω το πρώτο που πρέπει να κάνουμε πάντα είναι να βελτιώνουμε την τεχνική μας, και μετά να κοιτάμε να διορθώσουμε τα πιθανά λάθη. Όχι αντιστρόφως ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vageos Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Σωστό και φρόνιμο θα ήταν να γράφεται η φωνή, από την ΑΡΧΗ, σωστά Παρεμβάσεις του τύπου που αναφέρονται παραπάνω αποτελούν πρόχειρότητα που θα φανεί ούτως ή άλλως στο τελικό αποτέλεσμα. Προτείνωτα εξής: 1. Για τα Pops: Pop-filter , οποιασδήποτε ποιότητος (είναι σίγουρα καλύτερο από κάλτσες και καλτσόν) το κόστος πλέον είναι αστείο 2.Για τα sssss σωστή ρύθμιση του gain από την αρχή Επεμβάσεις στο EQ κατόπιν εορτής, είναι επεμβάσεις "μπακάλικες" (Δεν έχω τίποτα με τους μπακάληδες-κι ο παππούς μου μπακάλης ήτανε) Κλίσεις της κεφαλής για ταsssss κατά την ηχογράφηση, ή τραβήγματα από το μικρόφωνο για αποφυγή των pops, οδηγούν σε υπέροχες ακροβατικές κινήσεις με την έννοια: τραβήξτε το σε video και ανεβάστε το να το χαιρόμαστε όλοι βρε παιδιά :o ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theonik Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Σωστό και φρόνιμο θα ήταν να γράφεται η φωνή, από την ΑΡΧΗ, σωστά Παρεμβάσεις του τύπου που αναφέρονται παραπάνω αποτελούν πρόχειρότητα που θα φανεί ούτως ή άλλως στο τελικό αποτέλεσμα. Προτείνωτα εξής: 1. Για τα Pops: Pop-filter , οποιασδήποτε ποιότητος (είναι σίγουρα καλύτερο από κάλτσες και καλτσόν) το κόστος πλέον είναι αστείο 2.Για τα sssss σωστή ρύθμιση του gain από την αρχή Επεμβάσεις στο EQ κατόπιν εορτής, είναι επεμβάσεις "μπακάλικες" (Δεν έχω τίποτα με τους μπακάληδες-κι ο παππούς μου μπακάλης ήτανε) Κλίσεις της κεφαλής για ταsssss κατά την ηχογράφηση, ή τραβήγματα από το μικρόφωνο για αποφυγή των pops, οδηγούν σε υπέροχες ακροβατικές κινήσεις με την έννοια: τραβήξτε το σε video και ανεβάστε το να το χαιρόμαστε όλοι βρε παιδιά :o ::) Μόνο που δε λες τι εννοείς σωστά? Αν δε θέλω βρε αδερφέ pop-killer που μου υποβαθμίζει λίιιγο τον ήχο τότε τι κάνω...??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 To pop killer πάντα το βάζεις. Αναβαθμίζει τον ήχο και δεν τον υποβαθμίζει, εκτός και αν σου αρέσουν τα ππππ, σσσσ τττττ και όλα αυτά τα ωραία που θυμίζουν βέρα λάμπρου. αλλιώς κάνεις μαθήματα σωστών φωνητικών, όπου και πάλι θα το έχεις. Και σας παρακαλώ. Έλεος με την καραμέλα της όποιας τυχόν υποβάθμισης. Έχει άλλα και άλλα ο ήχος για να υποβαθμιστεί (λαρύγγια, μικρόφωνα, προενισχυτές, χώροι), που το pop μοιάζει δικαιολογία "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theonik Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2008 ....που θυμίζουν βέρα λάμπρου. Άπαπα ;D ;D ;D Όχι, μακριά ;D ;D ;D Απλά δεν παύει να είναι ένα σώμα (ουσιαστικά φίλτρο) ανάμεσα σε σένα και το μικρόφωνο το οποίο εκτός από τις επιθυμητές συχνότητες κόβει και κάποιες ακουστές. Κατά την άποψή μου και κατά το αυτί μου, κάνοντας χρήση pop-killer στερούμαι ενός ,ελαχίστου βέβαια αλλά ακουστού ποσοστού ευκρίνειας στο σήμα μου. Τουλάχιστον εγώ (τελείως υποκειμενικό) προτιμάω να προσέχω τις αναπνοές μου και να το έχω για ειδικές περιπτώσεις (όταν πχ υπάρχει απαίτηση για close mic-ing εφαρμογές) παρά να έχω το pop-killer. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2008 pop killer έβαζε και ο παβαροτι και οι mayhem, οπότε δεν καταλαβαίνω το τί λες. Μέχρι και στα abbey αν τους πεις ότι δεν θες το pop θα σε στραβοκοιτάνε! Τες πα απόψεις.... "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
KORRES_V Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2008 Για ολα αυτα η λυση ειναι η αποσταση πηγης-μικροφωνου,και επεισης η κληση του μικροφωνου.φυσικα το ποπ φιλτερ ειναι απαρετιτο με μονο αρνητικο την απωλια ψηλων συχνοτιτων,βεβαια σε πιο ακριβες λυσεις το προβλημα αθτα δεν υπαρχει(π.χ charter oak pop filter,http://www.athensproaudio.gr/index.php?target=products&product_id=29874) επεισης μπορεις να πειραματιστεις με τα πολικα δια φραγματα του μικροφωνου,εαν ειναι δια θεσιμα!οταν βρισκεσε σε cardioid pattern,το μικροφωνο "πασχει"απ το λεγομενο proximity effect(το οποιο τονιζει α ποπ,και φερνει upfront τις χαμηλομεσαιες περιοχες της φωνης(πραγμα χρησιμο σε πολες περιπτωσεις,και σε αλλες οχι)αθτο εξαρτατε απο τον τονο του κοματιου,το ιδος του κομματιου και το συμαντικοτερο,το πρωσοπικο γουστο! π.χ προσφατα εκανα καποιες συμπληπωματικες ηχογραφισεις σε ενα project γνωστου καλλιτεχνη οπου καποιες φωνες ειχαν ειδη ηχογραφηθει live μαζι με την ορχηστρα στην ρωσια ο εκει ηχοληπτης ειχαι χρησιμοποιησει direct to track τεχνικη(ταυτοχρονη ηχογραφιση ορχηστρας+φωνης σε ενα stereo track,με εκπληκτικο αποτελεσμα κατα την αποψη μου)και ενα neumann m 149 στημενο στα 1,5 μετρα με neve προενισχηση. ενω εγω χρησιμοποιησα ενα dpa 4041 omni με millennia stt-1 στις υπολοιπες φωνες.το αποτελεσμα ηταν σιγουρα πιο"γεματο" πραγμα που αρεσε πιο πολυ στο 90% οσων το ακουσαν,η αποψη μου ειναι οτι ηταν 100% εκτος υφους,αυτο που θελω να πω ειναι πως το σημαντικοτερο οταν γραφουμε μια φωνη ειναι αυτο που ακουμε να ταιριαζει με το background και αν τελικα αυτο που ακουμε αιχμαλωτιζει την ατμοσφαιρα το κομματιου και κυριως του στιχου τα ποπ και τα σσσ ειναι ψεγαδια που δεν θα προσεξει κανεις!υπαρηουν παραγωγεσ που οποτε μπαινει η φωνη ο θορυβος(πιθανων απο καποιο vintage μικροφωνο ειναι εξωοφρενικος!η αν ακουσεις καποια "π" σε μεγαλα μεγαφωνα νομιζεις οτι θα πεσει το κτηριο,η΄φαλτσα η΄"σσσ" κτλ. τελος ζητωντας συγνωμη για τα ορθογραφικα (βαριεμαι να τα διορθωσω ;D),κλεινω με το οτι καθε φωνη ειναι διαφορετικη,οποτε στην ουσια δεν υπαρχουν κανονες για το πως "γραφουμε"καλα μια φωνη,αυτο που χρειαζεται σιγουρα ειναι δουλεια πριν την ηχογραφιση,στην επιλογη μικροφωνων(αλλο τεραστιο κεφαλαιο!)την αποσταση,τo rec chain(preamp,compressor k.t.l)και τελος σε ενα απο τα πιο σημαντικα ,αυτο που ο τραγουδιστης θα ακουει στα ακουστηκα του(επεισης τεραστιο κεφαλαιο που στηριζεται στην τεχνικη του ηχοληπτη).Και μερικες φορες τα μεσα που δεν τα περιμενουμε μπορει να φερουν το επιθημιτο αποτελεσμα,πχ μερικα απτα δυναμικα μικροφωνακια(sm 57,sm7β,md 421k.t.l)κατα την αποψη μου "σκοτωνουν"αρκετα πυκνωτικα μεχρι 3000 Ευρω κοστος σε τραγουδι με "γκαζι" η' το classic 87αρι πολλες φορες "κερδιζει" μικροφωνα που στοιχιζουν πολυ πιο ακριβα. για αυτο το να πειραματιζομαστε ( ακομα και με τις πιο απιθανες επιλογες και συνδιασμους ) ειναι κατι που μονο θετικα αποτελεσματα μπορει να εχει!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theonik Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2008 ...φυσικα το ποπ φιλτερ ειναι απαρετιτο με μονο αρνητικο την απωλια ψηλων συχνοτιτων,βεβαια σε πιο ακριβες λυσεις το προβλημα αθτα δεν υπαρχει(π.χ charter oak pop filter, http://www.athensproaudio.gr/index.php?target=products&product_id=29874) Τελικά ίσως να είναι αυτό που λες...20 ευρώ κάνει το K&M, 50 το Charter Oak... :) Πάντως ότι υπάρχει μία μικρή απώλεια στις υψηλές συχνότητες, τουλάχιστον από το φθηνό K&M, αυτό είναι σίγουρο. Ίσως ο Παβαρότι και γενικά όλα τα μεγάλα στούντιο να χρησιμοποιούν ποιοτικότερα pop-killer σε σχέση με το δικό μου. ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση