Superfunk Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 o nikodemos τα λεει ΠΟΛΥ σωστα ;) Και δεν πιάνει τους από πίσω θορύβους?? Huh? και να τους πιασει τι εγινε (τι να πιασει δηλαδη οταν εχει εναν MARK 1 να βρυχαται στη ....μουρη του!!! ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2008 ...να συμπληρώσω κάτι σχετικά με το 57άρι....αν και όντως υπάρχει σε ένα τεράστιο αριθμό κλασικών ροκ (και όχι μόνο) ηχογραφήσεων ηλεκτρικής κιθάρας, σχεδόν ποτέ δεν είναι μόνο του......σχεδόν πάντα είναι μέρος μιας multi mic προσέγγισης σε συνδυασμό με κάποιο "θρύλο από τον χώρο του μεγάλου διαφράγματος" ;D όπως τα C414, U47 FET, U87 κλπ κλπ, τώρα πως χρησιμοποιούσε ο κάθε παραγωγός αυτη τη προσέγγιση, με τι αναλογία, και τι ακούμε εμείς τελικά είναι άλλη ιστορία, ενώ μην ξεχνάτε οτι πολλές ηχογραφήσεις που έγιναν στη συνέχεια "κλασσικές" πολλές φορές είναι αποτέλεσμα "ιδιαίτερων" και "περίεργων" (ή και τυχαίων ;D) προσεγγίσεων του θέματος mic placement......η "one mic only" προσέγγιση για την ηλεκτρική κιθάρα δεν είχε ποτέ ιδιαίτερη απήχηση στον pro audio (με εξαιρέσεις βέβαια ;)) με ίσως μόνη εξαίρεση τον πιο "σκληρό", παντεροειδή ??? χώρο - ήχο που ο dry, ξερός distortion ήχος είναι πολλές φορές το ζητούμενο....για να είμαι ειλικρινής αμφιβάλω αν σε κάποιες "κλασικές" μέταλ ηχογραφήσεις χρησιμοποιήθηκε έστω και ένα μικρόφωνο στην κιθάρα;D ;D check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2008 ακριβως,ενας "καφρος" θα βολευτει μια χαρα με το 57αρακι μια και δεν χρειαζεται ουτε καθαρα ,ουτε χωρο ,ουτε sparkle στον ηχο του,ενας brit rocker,ενας alternative ή ενας τζαζιστας ομως σιγουρα θα εχει αλλες απαιτησεις ;) μπορεις και με ενα 57αρι να κανεις τη δουλεια σου (και πολλοι την κανουν π.χ. ο Slash & o Frusciante βγαζουν τρομερο ηχο μονο με 57αρια στο στουντιο αλλα και οι δυο βεβαια ειναι τοσο εκπληκτικοι παικτες που και με σκουπα με χορδες και mic απο τηλεφωνο θα εβγαζαν ηχο... :)) αλλα αν το συγκρινεις για ΚΑΘΑΡΟΥΣ και "πλουσιους" ηχους με ενα ribbon ή ενα πυκνωτικο μαλλον θα την δεις αλλοιως... ;) προσωπικα "τεμπελιαζα" για πολλα χρονια χρησιμοποιωντας μονο 57αρια αλλα κακα τα ψεμματα μετα τα ribbon δεν θελω ουτε να τα βλεπω....(δεν εχω γινει και...Albini να θελω να τα εξαφανισω απο το προσωπο της γης :) αλλα σιγουρα υπαρχουν και ΚΑΛΥΤΕΡΑ μικροφωνα για κιθαρες) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
matawan Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2008 Steve rules! It's a shame stupidity isn't painful. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jimis7 Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Θα συμφωνήσω μ'εναν προλαλήσαντα. Shure SM57 ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
if_it_is Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 οκ όλα αυτά ρε παιδιά αλλά το θέμα είναι ότι ψάχνοντας για τον αγαπημένο μου ήχο κιθάρας στα διάφορα albums, τον βρήκα στο τελευταίο cd του Andy Timmons: Resolution!! Πολύς όγκος, γλυκάδα, αρμονικές, καθόλου ξερός ήχος κτλ κτλ!! :o διαβάζοντας λοιπόν κάποιες συνεντεύξεις είδα ότι χρησιμοποίησε μόνο ένα 57άρι μπροστά στον Lonestar (και 2-3 άλλους ενισχυτές) και δεν έπαιξε καθόλου με eq κτλ στο studio! δηλαδή ο ήχος του 57 όπως είναι! δεν ξέρω τι φταίει.. το mic placement?? ??? οι προενισχύσεις του?? ??? ότι και να ναι με ένα 57άρι έβγαλε τον καλύτερο κιθαριστικό ήχο που έχω ακούσει (υποκειμενικά πάντα!!) που άλλοι με άλλα μικρόφωνα δεν το έχουν καταφέρει!! 8) δεν θέλω να φανώ κολλημένος άσχετος σαν κάτι μικρά που λένε "να είναι marshall και δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο", απλά απ αυτά που ακούω βγάζω συμπεράσματα... ;) είμαι ανοιχτός βέβαια για όλες τις γνώμες! ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Στην παραγωγή υπεισέρχονται τόσοι πολλοί παράγοντες που είναι φύσει αδύνατον να βγάλεις τέτοιο ήχο μόνο με ένα SM57 χωρίς eq, compression, την ακουστική του χώρου, ελαφρύ pre ή post reverb, ελαφρύ και πολύ πολύ μικρού χρόνου delay για όγκο, καλούς (έως τέλειους) προενισχυτές, έξτρα eq, loudness και compression στο mastering... Οι διαφορές (α) στα μηχανήματα που υλοποιούν τα παραπάνω, (β) στη σειρά τους, (γ) στα settings, (δ) στην τελική μουσική άποψη του παραγωγού, δημιουργούν τέτοιο χαοτικό πλήθος δυνατοτήτων στον ήχο που δεν είναι να απορεί κανείς... από την άλλη βέβαια όμως, δεν θα πρέπει ούτε και να θεοποιούμε τα "μυστήρια" ή "πανάκριβα" μηχανήματα που "εκείνοι" χρησιμοποιούν. Πάντα το Α και το Ω είναι ο πειραματισμός πάνω σε κάποιες βασικές αρχές... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 χωρις παρεξηγηση ψαξε λιγο ΠΩΣ γινονται οι ηχογραφησεις στο στουντιο ;) Φυσικα και μπορεις να βγαλεις ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ηχο (ειδικα μεταλικο ηχο) με 57αρι,κανεις δεν ειπε το αντιθετο,ειναι αλλωστε το industry std (δηλ. η συντριπτικη πλειοψηφια των ηχογραφησεων που ακους το εχουν μεσα) & θα παραμεινει για παντα ;) Αλλα σιγουρα δεν ακους ΜΟΝΟ το 57αρι στην ηχογραφηση που λες ;) Φυσικα και ΔΕΝ εκανε eq στο στουντιο (το οποιο στις κιθαρες καλο ειναι να αποφευγεται....) Σιγουρα ομως εχει κανει compression,εχει γραψει σε κορυφαιες προενισχυσεις και το σημαντικοτερο εχει εξασφαλισει κορυφαια ΜΙΞΗ & Mastering ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
musictech Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2008 θα σου προτεινα να δεις κ το beta 57..πρωτα απο ολα ομως θα τσεκαρα το akg D4...ειναι ενα νεο σχετικα μικροφωνο της akg ειδικα σχεδιασμενο για ενισχυτες κιθαρας ...απο οτι μου εχουν πει διαφοοροι γνωστοι ηχοληπτες και ατομα που κανουν p.a. ....σκοτωνει.!!εχει παρει κ πολυ καλα reviews...και ειναι πιο φτηνο απο το sm57......αν ξεφευγα σε τιμη θα πηγαινα σε electrovoice RE-20.....ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΩΡΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ...ΠΑΙΖΕΙ Κ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
studio54GR Δημοσιευμένο 20 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουνίου 2008 Εγώ δουλεύω ένα Shure 545 και είναι μερικές κλάσεις μπροστα από το SM57, κι ένα AKG D330BT, .... Το 57άρι είναι το μικρόφωνο που αντικατέστησε το 545 και είναι δύσκολο να το βρείς... Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση