leo_7 Δημοσιευμένο 22 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 22 Μαρτίου 2008 Βρήκα από πολλούς σε κάποια sites ότι χρησιμοποιούν το Sennheiser MD421 είναι τόσο καλό όσο λένε; αν ναι δηλαδή αξίζει να δώσω 100 euro παραπάνω από να πάρω το e906; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
if_it_is Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2008 Καλησπέρα κι από μένα! Ήθελα να ανοίξω θέμα αλλά τελικά είδα αυτό και είπα να σας συμβουλευτώ εδώ.. ;D Έχω τελευταία αρχίσει κι εγώ να πειραματίζομαι με ηχογραφήσεις κιθάρας στο σπίτι.. έχω μια M Audio 410 και αυτό http://www.thomann.de/gr/sennheiser_e845s.htm που το έχω για φωνή και δεν είχα άλλο για την κιθάρα.. απ ότι καταλαβαίνεται δεν με ικανοποιεί καθόλου (πολύ ξερός ο ήχος του για κιθάρα) και ψάχνω για κάτι πιο ταιριαστό.. :) Απ αυτά που λέτε μάλλον έχω συμπαθήσει περισσότερο τα Shure SM 57 και T bone RM 700.. Το θέμα είναι όμως πως δεν έχω ιδέα πως ακούγονται.. SF όταν λες ότι τα Ribbon "μαζεύουν" τα υπερβολικά πρίμα εννοείς ότι τα κόβουν ή ότι τα "ακούνε" πολύ στην ηχογράφηση?? Γιατί αν τα τονίζουν να μου λείπει! 8) απ την άλλη το Shure πώς τα πάει από όγκο?? απ ότι κατάλαβα τονίζει αρκετά τα πρίμα (κάτι που με χαλάει..) έχω ακούσει και για ένα mod που κάνουν στο 57άρι για να ακούγεται πιο μπάσο.. ξέρετε τίποτα? είναι εύκολο?? επίσης υπάρχει κάτι αντίστοιχο του 57 σε άλλη μάρκα (π.χ. Audix..)?? ??? Σε ποιες συχνότητες κειμένονται τα 2 αυτά μικρόφωνα?? Ακόμα αν μπορείτε να μου πείτε τις βασικές διαφορές που θα ακούσω με αυτά τα δύο μικρόφωνα σε σχέση με αυτό που έχω (που είναι φωνής..).. ??? ??? και επίσης αν θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το T bone ή το shure για φωνή ή κάτι άλλο.. είναι για τέτοιες δουλειές?? ??? Τέλος να σας πω πως με το μικρόφωνο που έχω όταν ηχογραφώ έχω μια έλλειψη μεσαίων.. φταίει σίγουρα το μικρόφωνο γιατί έχω δοκιμάσει κι ένα πυκνωτικό ενός φίλου που δεν μου το έκανε(αλλά είναι πανάκριβο για να το αγοράσω...).. :-\ Με τα 2 που σκέφτομαι θα έχω το ίδιο πρόβλημα?? μήπως φταίει η θέση του μικροφώνου??(από όσο πειραματίστηκα δεν βρήκα λύση..) ποιες θέσεις μπροστά στο μεγάφωνο τονίζουν τα μεσαία??Κοντά-μακριά, on axis-off axis?? κρίμα είναι να χάνω τα μεσαία που τόσο μου γεμίζουν τ αυτιά!! ;D ;D ;D Σόρρυ για το μπόλικο πρήξιμο και ευχαριστώ προκαταβολικά! ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2008 το 57 ακουγεται οπως ακουγεται....η μιση (και παραπανω) ροκ δισκογραφια των τελευταιων 30 ετων.... :) το ribbon ακουγεται πιο γεματο και χωρις τα ενοχλητικα πριμα που η απειρια στην ηχογραφηση πολλες φορες φερνει οταν χρησιμοποιεις 57αρι ;) εγω το ribbon το βαζω 3-4 ποντους απο το κεντρο του μεγαφωνου και ειμαι αρχοντας ;) τα 57αρια τα τοποθετω μεταξυ του κεντρου και της ακρης του μεγαφωνου κολλητα στη γρυλια αλλα και εντελως on axis πολλες φορες. τα πυκνωτικα δεν μου αρεσουν στις ηλεκτρικες κιθαρες. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
matawan Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2008 Κι εγώ εσχάτως προσανατολίζομαι στην αγορά ενός ribbon, για την ακρίβεια, ενός t.bone RM-700, sounds like a bargain. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το figure 8 πολικό διάγραμμα... H χρήση σε ένα τυπικό home studio, χωρίς ιδιαίτερη μόνωση, δεν είναι προβληματικη? It's a shame stupidity isn't painful. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
if_it_is Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 Καλησπέρα κι από μένα! Ήθελα να ανοίξω θέμα αλλά τελικά είδα αυτό και είπα να σας συμβουλευτώ εδώ.. ;D Έχω τελευταία αρχίσει κι εγώ να πειραματίζομαι με ηχογραφήσεις κιθάρας στο σπίτι.. έχω μια M Audio 410 και αυτό http://www.thomann.de/gr/sennheiser_e845s.htm που το έχω για φωνή και δεν είχα άλλο για την κιθάρα.. απ ότι καταλαβαίνεται δεν με ικανοποιεί καθόλου (πολύ ξερός ο ήχος του για κιθάρα) και ψάχνω για κάτι πιο ταιριαστό.. :) Απ αυτά που λέτε μάλλον έχω συμπαθήσει περισσότερο τα Shure SM 57 και T bone RM 700.. Το θέμα είναι όμως πως δεν έχω ιδέα πως ακούγονται.. SF όταν λες ότι τα Ribbon "μαζεύουν" τα υπερβολικά πρίμα εννοείς ότι τα κόβουν ή ότι τα "ακούνε" πολύ στην ηχογράφηση?? Γιατί αν τα τονίζουν να μου λείπει! 8) απ την άλλη το Shure πώς τα πάει από όγκο?? απ ότι κατάλαβα τονίζει αρκετά τα πρίμα (κάτι που με χαλάει..) έχω ακούσει και για ένα mod που κάνουν στο 57άρι για να ακούγεται πιο μπάσο.. ξέρετε τίποτα? είναι εύκολο?? επίσης υπάρχει κάτι αντίστοιχο του 57 σε άλλη μάρκα (π.χ. Audix..)?? ??? Σε ποιες συχνότητες κειμένονται τα 2 αυτά μικρόφωνα?? Ακόμα αν μπορείτε να μου πείτε τις βασικές διαφορές που θα ακούσω με αυτά τα δύο μικρόφωνα σε σχέση με αυτό που έχω (που είναι φωνής..).. ??? ??? και επίσης αν θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το T bone ή το shure για φωνή ή κάτι άλλο.. είναι για τέτοιες δουλειές?? ??? Τέλος να σας πω πως με το μικρόφωνο που έχω όταν ηχογραφώ έχω μια έλλειψη μεσαίων.. φταίει σίγουρα το μικρόφωνο γιατί έχω δοκιμάσει κι ένα πυκνωτικό ενός φίλου που δεν μου το έκανε(αλλά είναι πανάκριβο για να το αγοράσω...).. :-\ Με τα 2 που σκέφτομαι θα έχω το ίδιο πρόβλημα?? μήπως φταίει η θέση του μικροφώνου??(από όσο πειραματίστηκα δεν βρήκα λύση..) ποιες θέσεις μπροστά στο μεγάφωνο τονίζουν τα μεσαία??Κοντά-μακριά, on axis-off axis?? κρίμα είναι να χάνω τα μεσαία που τόσο μου γεμίζουν τ αυτιά!! ;D ;D ;D Σόρρυ για το μπόλικο πρήξιμο και ευχαριστώ προκαταβολικά! ;) Κι εγώ εσχάτως προσανατολίζομαι στην αγορά ενός ribbon, για την ακρίβεια, ενός t.bone RM-700, sounds like a bargain. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το figure 8 πολικό διάγραμμα... H χρήση σε ένα τυπικό home studio, χωρίς ιδιαίτερη μόνωση, δεν είναι προβληματικη? Κάποιος άλλος να απαντήσει σ αυτές τις απορίες?? Thanks SF.. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 Κι εγώ εσχάτως προσανατολίζομαι στην αγορά ενός ribbon, για την ακρίβεια, ενός t.bone RM-700, sounds like a bargain. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το figure 8 πολικό διάγραμμα... H χρήση σε ένα τυπικό home studio, χωρίς ιδιαίτερη μόνωση, δεν είναι προβληματικη? οχι (και εγω σπιτι μου γραφω) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
if_it_is Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 Και δεν πιάνει τους από πίσω θορύβους?? ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
koraxprs Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 Κι εγώ ψήνω ένα μικροφωνο τόσο για καμια ηχογραφησούλα όσο και για live χρήση (κυρίως). Δηλαδή να στήνω εγώ τον εξοπλισμό μου και το μόνο που θα δίνω σε κάθε (βλάκα;; ::) ) ηχολήπτη θα είναι η έξοδος του μικροφώνου μου ώστε να μην ασολείται άλλο μαζί μου (γιατί έχουν ώρες ώρες τη διάθεση να παρεμβαίνουν στον ήχο και να μην ξέρουν καλά κ να τα κάνουν χάλια). Το SM57 απ'ότι έχω καταλάβει είναι το μικρόφωνο για μένα; (είμαι και εντελώς άπειρος σε αυτά και δε μπορώ να ψάχνω πως δουλεύει ένα ribbon) Εννούμε το SM57LC που έχει ο Θωμάς σε περίοπτη θέση ή κάποιο άλλο; (μόνο αυτό το LC με μπερδεύει, εξηγήστε μου αν θέλετε...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 Κι εγώ εσχάτως προσανατολίζομαι στην αγορά ενός ribbon, για την ακρίβεια, ενός t.bone RM-700, sounds like a bargain. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το figure 8 πολικό διάγραμμα... H χρήση σε ένα τυπικό home studio, χωρίς ιδιαίτερη μόνωση, δεν είναι προβληματικη? http://www.noiz.gr/index.php?topic=157783.msg213952#msg213952 Όχι από όσο ξέρω. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 το "figure of eight" πολικό διάγραμμα στα μικρόφωνα έχει ως σκοπό μια καλύτερη "απεικόνιση" του χώρου που βρίσκεται η ηχητική πηγή καταγράφωντας τόσο την ηχητική πηγή απ'ευθείας όσο και τις ανακλάσεις της στον χώρο όπως αυτές επιστρέφουν στο πίσω μέρος του μικροφώνου. Αυτό σε γενικές γραμμές μάλλον πλεονέκτημα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί καθώς μας δίνει την δυνατότητα να πειραματιστούμε με διαφορετικούς χώρους και επιφάνειες (πχ μια αρκετά διαδεδομένη home recording, αλλά και όχι μόνο, επιλογή χώρου για figure of 8 εφαρμογές είναι η τουαλέτα όπου οι σκληρές και ιδιαίτερα ανακλαστικές επιφάνειες - πλακάκια, καθρέπτης - μας δίνουν χαρακτηριστικά "αιχμηρά" και πολύ έντονα - στα όρια του slapback - early reflections). Πρόβλημα θα μπορούσε να είναι στην περίπτωση που δεν θέλουμε να "καταγραφεί" ο χώρος μας, αλλά αντίθετα προτιμούμε μια πιο dry προσσέγγιση του ήχου του ενισχυτή...στην περίπτωση αυτή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο reflection filter (είτε έτοιμο, είτε να φτιάξουμε κάποιο μόνοι μας από αφρώδη πολυουρεθάνη ανοικτής κυψέλης) στο πίσω μέρος του μικροφώνου ή για ακόμα πιο DIY καταστάσεις ;D να καλύψουμε (με την βοήθεια και κάποιων στηριγμάτων) το όλο σύστημα ενισχυτής - μικρόφωνο με κάποια παχιά κουβέρτα ;) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση