Προς το περιεχόμενο

Α ρε Χατζηγιάννη τί θα 'πογίνεις....?


lambrosgg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να βάλω λίγο λάδι στη φωτιά; Αφού ξέφυγε από το αρχικό ερώτημα...

 

Πείτε μου ένα καλλιτέχνη (με εισαγωγικά ή χωρίς) της πόπ και όλης αυτής της σάχλας (αυτής της συνομοταξίας ε; μην πάμε σε Xaxakes και Σάννυ Μπαλτζή) που να κάνει πιο τίμιους δίσκους από τον Χατζηγιάννη;

Με τον όρο τίμιο, ενοώ ότι όλα τα τραγούδια του ακούγονται τουλάχιστον, έχουν ένα επίπεδο στιχουργικό (με τα δεδομένα μέτρα και σταθμά), ακούγονται εξίσου στο ραδιόφωνο και γίνονται επιτυχίες πάντα στο πλάισιο που κινείται η ποπ και η μουσική κατάστασή της στην ΕΛλάδα.Και όλα τα του τα cd πουλάνε και όλα τα τραγούδια τα ξέρει το κοινό του, δεν έβγαλε κάποιο δηλαδή και να πήγε άπατο.

Άστε που παρά την τρελλή πίεση που υφίσταται από την δισκογραφική (είναι για αυτούς η χήνα με τα χρυσά αυγά, πότε θα την σφάξουν δεν ξέρω ;D) καταφέρνει και αντιστέκεται, βγάζει κάθε τόσο ένα  single με τέσσερα κομμάτια, ένα κομμάτι για τηλεοπτική σειρά, ένα live και remixes και 2 νέα κομμάτια, αλλά δεν παρουσιάζει 13 κομμάτια αν δεν έχουν ένα επίπεδο για τα δικά τους πάντα δεδομένα, κάτι που έχω δει να γίνεται με σοβαρούς ή σοβαροφανείς δημιουργούς, που και καλά από άποψη και στάση ζωής απέχουν ηθελημένα από τη δισκογραφία για να είναι δημιουργικοί και πιστοί στο όραμά τους, παρουσιάζουν μια πατάτα που πάει άπατη και σε έξι μήνες μπαίνουν σε στούντιο για το νέο τους δίσκο ώστε να μην σβήσουν τελείως.

 

Και τώρα σταυρώστε με...

Ι CAN ONLY SHOW YOU THE DOOR, NEO

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 208
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Να βάλω λίγο λάδι στη φωτιά; Αφού ξέφυγε από το αρχικό ερώτημα...

 

Δε συμφωνώ ότι ξεφύγαμε από το αρχικό ερώτημα. Η υπόνοια ότι ο Χατζηγιάννης (και άλλοι) "κλέβουν" ή κλέβουν το υλικό τους, είναι άμεσα σχετιζόμενη με τη δική μου άποψη ότι πρόκειται για τυποποιημένα τραγούδια, περισσότερο βιομηχανικά παρά καλλιτεχνικά προϊόντα.

 

Πείτε μου ένα καλλιτέχνη (με εισαγωγικά ή χωρίς) της πόπ και όλης αυτής της σάχλας (αυτής της συνομοταξίας ε; μην πάμε σε Xaxakes και Σάννυ Μπαλτζή) που να κάνει πιο τίμιους δίσκους από τον Χατζηγιάννη;

 

Που να τον βρούμε και (κυρίως) για ποιο λόγο να τον βρούμε; Είναι σα να πάμε επίσκεψη σε ένα τρελάδικο, να κοιτάζω εγώ περίλυπος κάποιον που νομίζει ότι είναι ο Ομέρ Βρυώνης και εσύ να μου λες ότι "ναι, αλλά τουλάχιστον δε νομίζει ότι είναι ο Μέγας Ναπολέων". Δεν είναι αρκετό.

 

Με τον όρο τίμιο, ενοώ ότι όλα τα τραγούδια του ακούγονται τουλάχιστον, έχουν ένα επίπεδο στιχουργικό (με τα δεδομένα μέτρα και σταθμά), ακούγονται εξίσου στο ραδιόφωνο και γίνονται επιτυχίες πάντα στο πλάισιο που κινείται η ποπ και η μουσική κατάστασή της στην ΕΛλάδα.

 

Όταν λες "ακούγονται" τι εννοείς ακριβώς; Εγώ σου λέω ότι δεν μπορώ να τα ακούσω - μετά από δύο λεπτά με ενοχλούν. Δεν αμφιβάλλω ότι πολλοί αρκούνται σε αυτή τη ποιότητα υλικού. Δεν καταλαβαίνω γιατί αρκούνται βέβαια, εφ' όσον οι επιλογές είναι πάρα-πάρα πολλές. Είναι σα να λέμε ότι έχουμε την επιλογή να πάμε για φαγητό όπου θέλουμε, αλλά ας πάμε στα γκούντις.

 

Και όλα τα του τα cd πουλάνε και όλα τα τραγούδια τα ξέρει το κοινό του, δεν έβγαλε κάποιο δηλαδή και να πήγε άπατο.

 

Για άλλη μία φορά σε αυτό το thread γίνεται επίκληση της εμπορικής επιτυχίας (καλύτερα, έτσι για να δικαιώνονται αυτά που έγραψα πιο πάνω). Πάνω στο θέμα της σπουδαιότητος της εμπορικής επιτυχίας δεν φαίνεται να διαφωνεί κανένας σας: ακόμη και ο SF ή ο Φεντεριάρης οι οποίοι αμέσως από κάτω σπεύδουν να προσθέσουν (ορθώς) ότι ΟΛΑ αυτά γίνονται στη τελευταία κομμουνιστική χώρα του πλανήτη. Τι να πω.... Τέλος πάντων, αν θέλετε (ντε και καλά) να συμπεριλαμβάνετε την εμπορική επιτυχία σαν κριτήριο του τι εκτιμάτε, ε, δεν κοιτάμε τουλάχιστον να ασχολούμαστε με τόσους και τόσους που έχουν διεθνή εμπορική επιτυχία;

 

Άστε που παρά την τρελλή πίεση που υφίσταται από την δισκογραφική (είναι για αυτούς η χήνα με τα χρυσά αυγά, πότε θα την σφάξουν δεν ξέρω ;D)

 

Κάνεις απίστευτο λάθος. ΚΑΝΕΙΣ δεν του ασκεί πίεση. Τα ήθη και έθιμα του ελληνικού δισκογραφικού χώρου περιστρέφονται γύρω από την εξής αντίληψη: "όποιος πουλάει κάνει ότι γουστάρει". Έτσι, σε κάθε χρονική περίοδο υπάρχει ένας και μόνος ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ στον ελληνικό δισκογραφικό χώρο. Από αυτή την αξιοζήλευτη θέση έχουν στο παρελθόν περάσει ο Πάριος, ο Πανταζής, ο Σφακιανάκης κλπ. Τώρα, την έδρα κατέχει ο Χατζηγιάννης και όλοι όσοι βρίσκονται τριγύρω του προσεύχονται μήπως του τη βιδώσει και τους παρατήσει (από μάνατζερ μέχρι δισκογραφική).

 

καταφέρνει και αντιστέκεται, βγάζει κάθε τόσο ένα  single με τέσσερα κομμάτια, ένα κομμάτι για τηλεοπτική σειρά, ένα live και remixes και 2 νέα κομμάτια, αλλά δεν παρουσιάζει 13 κομμάτια αν δεν έχουν ένα επίπεδο για τα δικά τους πάντα δεδομένα,

 

Ωωωπα ρε, σιγά την αντίσταση.

 

κάτι που έχω δει να γίνεται με σοβαρούς ή σοβαροφανείς δημιουργούς, που και καλά από άποψη και στάση ζωής απέχουν ηθελημένα από τη δισκογραφία για να είναι δημιουργικοί και πιστοί στο όραμά τους, παρουσιάζουν μια πατάτα που πάει άπατη και σε έξι μήνες μπαίνουν σε στούντιο για το νέο τους δίσκο ώστε να μην σβήσουν τελείως.

 

Εντάξει, αυτός μπορεί να μην μπαίνει κάθε έξι μήνες στο στούντιο, αλλά τη μάπα του τη βλέπουμε τακτικότατα - αρα τα έχει και αυτός τα άγχη του.

 

Και τώρα σταυρώστε με...

 

Όχι βρε αδελφέ.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ καταξιωμένος τραγουδοποιός πάει να διαπραγμετευτεί με την εταιρεία του το budget της παραγωγής του επόμενου δίσκου του. ζητάει λοιπόν 50.000 ευρώ.μετά από κατήφεια και σκληρές διαπραγματεύσεις τα παίρνει.φεύγει από τα γραφεία της εταιρείας του και λέει ο διευθυντής.για φαντάσου ρε πο%στη, θέλει 50 χ για να πουλήσει 10.000 και ο μιχαλάκης μας καθαρίζει με 3.000 και κάνει 2 φορές πλατίνα.τελευταία και φαρμακερή που του τα δίνουμε του μ@λ@κ@.

 

Αυτό είναι τρελή ανακρίβεια....και πίστεψε με στο λέω με ποοοολύ κομψό τρόπο. Πες στον μυθομανή που στο κέρασε πως οτιδήποτε αναφέρει μέσα σ' αυτό είναι απίστευτο ανέκδοτο....

 

 

+100000

 

Ειπαμε ρε Σουλα αλλα οχι κι ετσι.... :) :)

 

μίλαγε αποκλειστικώς και μόνο για τον (έλα πες το, μη ντρέπεσαι) τον έρωτα !!!!!

 

εδω αρχηγε μου εισαι λαθος,μπορω να σου αναφερω χαλαρα 100 ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ καλλιτεχνες των οποιων ΟΛΟΙ οι δισκοι ΜΟΝΟ αυτο το θεμα διαπραγματευονται.. ;)(βεβαια το ΠΩΣ το διαπραγματευονται ειναι η μαγκια οχι το θεμα,αλλο βαρος εχει το Do you love me του Nick Cave & αλλο το τελευταιο αριστουργημα της Ταμτα(ς)... :))

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδω αρχηγε μου εισαι λαθος,μπορω να σου αναφερω χαλαρα 100 ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ καλλιτεχνες των οποιων ΟΛΟΙ οι δισκοι ΜΟΝΟ αυτο το θεμα διαπραγματευονται.. ;)(βεβαια το ΠΩΣ το διαπραγματευονται ειναι η μαγκια οχι το θεμα,αλλο βαρος εχει το Do you love me του Nick Cave & αλλο το τελευταιο αριστουργημα της Ταμτα(ς)... :))

 

Εννοείται ότι αναφέρομαι στον "κατά-βίπερ-Νόρα" έρωτα.

Οι 100 (και περισσότεροι) που λες, δεν σχετίζονται με αυτή την αντίληψη.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ καταξιωμένος τραγουδοποιός πάει να διαπραγμετευτεί με την εταιρεία του το budget της παραγωγής του επόμενου δίσκου του. ζητάει λοιπόν 50.000 ευρώ.μετά από κατήφεια και σκληρές διαπραγματεύσεις τα παίρνει.φεύγει από τα γραφεία της εταιρείας του και λέει ο διευθυντής.για φαντάσου ρε πο%στη, θέλει 50 χ για να πουλήσει 10.000 και ο μιχαλάκης μας καθαρίζει με 3.000 και κάνει 2 φορές πλατίνα.τελευταία και φαρμακερή που του τα δίνουμε του μ@λ@κ@.

 

Αυτό είναι τρελή ανακρίβεια....και πίστεψε με στο λέω με ποοοολύ κομψό τρόπο. Πες στον μυθομανή που στο κέρασε πως οτιδήποτε αναφέρει μέσα σ' αυτό είναι απίστευτο ανέκδοτο....

 

 

θα μου επιτρέψεις φίλε μου να μην θεωρώ τις πηγές μου και τους εγκριτότατους συνεργάτες μου, παραισθησιογόνα ληγμένα χάπια κερασμένα απ' τον παραμυθά της πλατείας;;;

σ' ευχαριστώ πολύ.

ακόμη και 33000 να έπαιρνε θα μπορούσε ο μιχάλιιης ως εμπορικός μπούσουλας τούτης της ελληνικής μουσικής βιοτεχνιούλας να έβαζε τον πήχη πιο ψηλά.

βλέπε παραγωγές : αγγελάκας +επισκέπτες (δικό του label= δική του τσέπη=δική του κι η αξιοπρέπεια)

ζούδιαρης + αρβανιτάκη (η "θεία" απαίτησε λεφτά = η εταιρεία τα έδωσε= ο ζούδιαρης τα απογείωσε)

όλα τα άλλα (υπάρχουν και μερικές άλλες εξαιρέσεις)  μυκτηρίζουν τη μουσική και την κρεμάνε στις προθήκες των περιπτέρων ωσάν ΜΑΝΙΝΑ / ΚΑΤΕΡΙΝΑ  για το ανάλογο-αντίστοιχο κοινό.

με εκτίμηση ...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε δε πάει να ψωφήσει λέω γώ ο γαϊδαρος!

 

χαχαχαχαχαχχχαχα είμαστε όλοι για τα κάγκελα.χαχαχαχαχαχα

λοιπόν φίλε jazzmeister θέλω να σου πω κάτι.εγώ ούτε κρύο ούτε ζέστη με το άτομο χατζηγιάννο-κύπριο-τα-παίρνω-από-παντού.

θα σου πω όμως μόνο αυτό. πολύ καταξιωμένος τραγουδοποιός πάει να διαπραγμετευτεί με την εταιρεία του το budget της παραγωγής του επόμενου δίσκου του. ζητάει λοιπόν 50.000 ευρώ.μετά από κατήφεια και σκληρές διαπραγματεύσεις τα παίρνει.φεύγει από τα γραφεία της εταιρείας του και λέει ο διευθυντής.για φαντάσου ρε πο%στη, θέλει 50 χ για να πουλήσει 10.000 και ο μιχαλάκης μας καθαρίζει με 3.000 και κάνει 2 φορές πλατίνα.τελευταία και φαρμακερή που του τα δίνουμε του μ@λ@κ@.

δίδαγμα: αφού έχεις που έχεις απήχηση ρε μιχαλάκη, το γ@μημ3νο γιατί βάζεις τον πήχη της παραγωγής τόσο εξευτελιστικά χαμηλά;;;; γιατί ρε βρωμιάρη επιχειρηματία της μουσικής;;; και πάει το παιδάκι με το groupάκι του στη λύρα ή στην εμι  και ζητάει 5000 και τον πετάνε από το μπαλκόνι;;;

αυτά...

 

Fuckin A.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατσε για να καταλαβω......υπαρχει εστω και ΜΙΑ περιπτωση στο εκατομμυριο να δωσει εταιρεια...50.000 ευρω για .....εξοδα στουντιο?... :o :o :o :) :) :)

 

καποιοι μαλλον δεν εχουν καθολου καλη σχεση με τα απλα μαθηματικα (ο νοων νοειτω...) :) :)

 

(ερωτηση κρισεως: ΠΟΣΑ βγαζει καθε εταιρεια απο καθε cd?

                          ΠOΣΑ cd πουλαει ο..μεσος ελληνας καλλιτεχνης?  )

 

ακομα και τα...5.000 ευρω ανηκουν στη σφαιρα της επιστημονικης φαντασιας...... ;D

 

Αυτό αλήθεια από πού το ξέρουμε;

 

μα σου ειπαμε ο Silot & εγω

 

http://www.paramithia.net/

 

:) :) :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο μιχαλάκης μας καθαρίζει με 3.000

 

Αυτό αλήθεια από πού το ξέρουμε;

 

το ξέρουμε από βοηθό παραγωγής...Θές και όνομα; έλα pm

 

 

superfunk το ίδιο ισχύει και για σένα. έλα pm να σου δώσω τηλέφωνο να τα μάθεις όλα. αααα ναι ναι τηλέφωνο, γιατί τα γραπτά μένουν και ο χαζούλης πέθανε πια... απ' την κηδεία του έρχομαι!

 

δεν ξέρω βρε παιδιά γιατί επανήλθα σ' αυτό το σχεδόν αίολο θέμα, αλλά έχω λόγους που πρέπει να με πιστέψετε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου