kosmasepsilon Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2008 ας δικαιολογησω και αυτα που διαλεξα¨.. το 1 και το 4 μοιαζουνε πολυ, οποτε υπεθεσα οτι και τα 2 ειναι της waldorf. απο τον θορυβο που αφηνει το καθενα συμπερανα οτι το πρωτο ειναι plugin, ενω το 4 ειναι hardware. το 3 δεν φαινεται να εχει velocity, οποτε μαλλον ειναι το prodigy. ποιο μενει? αα, το 2. ε, εμεινε και το synth1, οποτε μαλλον αυτο ειναι!! :p Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2008 OK, ένα τελευταίο tip πριν δώσω τις απαντήσεις: To Moog Prodigy έχει πιο γρήγορες περιβάλλουσες από το Walforf Pulse. Συνδυάστε τώρα και τα υπόλοιπα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2008 Όπως προανέφερα δύο από τα τέσσερα mp3 μοιάζουν περισσότερο μεταξύ τους απ' ότι με τα άλλα δύο. Ο kosmasepsilon λέει ότι αυτά τα δύο πρέπει να είναι τα synths της Waldorf και ως συλλογισμός έχει υπόσταση καθ' ότι όχι μόνο στην Waldorf αλλά και σε διάφορες άλλες εταιρείες (και κυρίως στα ψηφιακά synthesizers) συνηθίζεται ο ήχος να είναι ίδιος ή παρεμφερής. Μου έκαναν εντύπωση οι απαντήσεις που δόθηκαν για το synth_3.mp3. Κατ' αρχάς γιατί είναι εμφανέστατα διαφορετικό από τα άλλα και κάποιοι πίστεψαν ότι είναι το Moog Prodigy. Στην πραγματικότητα, όταν εγώ έκανα το test, είχα δύο υποψήφια για το synth_3.mp3, και αυτά ήταν το Waldorf PPG v.2 και το Moog Prodigy. Είναι από τα quiz που ενώ η διαίσθηση κάποιου του λέει κάτι η λογική του λέει κάτι άλλο. Ως προς το synth_3.mp3 η δική μου λογική έλεγε ότι σαν ήχος είναι απλός, όχι και πολύ γεμάτος, και δεν υπάρχει velocity sensitivity που να τροποποιεί κάποια παράμετρο (υπενθυμίζω ότι συνήθως η velocity sensitivity, δηλαδή η ταχύτητα με την οποία πιέζει κάποιος ένα πλήκτρο, ανατίθεται στην συχνότητα αποκοπής του φίλτρου, (filter cutoff), με αποτέλεσμα γρηγορότερο παίξιμο να συνεπάγεται πιο λαμπερές νότες, λόγω του *ανοίγματος* του φίλτρου). Από τα synths που συμμετέχουν, το Moog δεν έχει velocity sensitivity αλλά το PPG v.2 έχει. Στην πραγματικότητα δεν είναι ενεργοποιημένο, κακώς κατά την γνώμη μου, με αποτέλεσμα να τείνει κάποιος να νομίζει ότι είναι το Moog. Υπάρχει όμως κάτι που προδίδει το PPG v.2: είναι η διαφορά μεταξύ single και multi-triggering στο φίλτρο. Σε όλα τα mp3, εκτός από το synth_3.mp3, όταν οι νότες παίζονται legato, η περιβάλλουσα του φίλτρου δεν ανοίγει για δεύτερη φορά, ή διαφορετικά, υπάρχει μία περιβάλλουσα φίλτρου για μία legato φράση. Αυτό δεν υπάρχει στο synth_3.mp3 και συνεπώς αυτό είναι το Waldorf Wave PPG v.2. Πέραν τούτου όμως, σαν ήχος, δεν θυμίζει και πάρα πολύ moog, κάποιος (νομίζω ο johnnyk) είπε πολύ εύστοχα ότι θυμίζει παλιό vst εξού και η εμφανέστατη διαφορά ως προς τα άλλα. Τώρα που έφυγε το PPG v.2. από την μέση, συνεχίζουν να μένουν 2 mp3 τα οποία μοιάζουν πολύ μεταξύ τους. Προφανώς καταλαβαίνετε ότι αναφέρομαι στα synth1_mp3 και synth_4.mp3. Επίσης μας μένουν και 2 αναλογικά synthesizers, το Prodigy και το Pulse. Ίσως θα έχετε ακούσει περί Waldorf Pulse από διάφορους χρήστες και σε διάφορα forums, όπου του πλέκουν εγκώμια (και οχι άδικα) λόγω του 24db/oct φίλτρου του. Ο ήχος του μοιάζει αρκετά στον ήχο των Moog, όχι απαραίτητα του Prodigy. Όμως το Prodigy δεν έχει velocity sensitivity, έχει γρηγορότερες περιβάλλουσες και όπως είπε και ο johnnyk, είναι πιο aggressive. Αν ακούσετε προσεκτικά τα 2 mp3 θα παρατηρήσετε την έλλειψη velocity sensitivity, σε κάθε νότα, που δεν είναι legato. Παρατηρείστε το attack της περιβάλλουσας στο synth_4.mp3 θα δείτε ότι υπάρχει μία διαφορά, ακριβώς επειδή ανοίγει πιο γρήγορα ακούγεται πιο aggresive. To synth_4.mp3 είναι το Moog Prodigy και το synth_1.mp3 είναι το Pulse. Συνεπώς το synth_2.mp3 είναι το Synth1, το οποίο εκ πρώτου ακούσματος είναι λίγο πιο detuned (κάποιος θα μπορούσε κάλλιστα να πει ότι είναι οι ταλαντωτές του moog εδώ που κάνουν τα δικά τους) αλλά επίσης είναι και κάπως *τραχύ* ίσως με περισσότερο θόρυβο απ'ότι θα έπρεπε. Επίσης στο synth_2.mp3 το resonance είναι σχεδόν ανύπαρκτο, ίσως εσκεμμένα και κατά την γνώμη μου κακώς, γιατί ο παράγοντας resonance στα synths παίζει μεγάλο ρόλο (και ειδικά στα Moog). Αυτά φυσικά που προανέφερα ισχύουν για τα 4 συγκεκριμένα mp3, αυτό δεν σημαίνει ότι τα εν λόγω synths δεν μπορούνε να ακούγονται και διαφορετικά αν προγραμματιστούν διαφορετικά. Επίσης το γεγονός ότι είναι mp3 και όχι καλοηχογραφημένα wav παίζει κάποιο ρόλο. Προσωπικά σε μία μίξη θα δυσκολευόμουν ίσως να ξεχωρίσω το Prodigy από το Pulse κυρίως αν δεν ήξερα τι να προσέξω ή αν δεν ήξερα τις επιμέρους ιδιοσυγκρασίες του κάθε synths. γιατί όλες αυτές οι ντελικάτες λεπτομέρεις μπορεί να χαθούν κάλλιστα μέσα σε delay και με την παρουσία ενός kick drum. Απο κει και ύστερα είναι θέμα γούστου, κανένας δεν μας υποχρεώνει να χρησιμοποιήσουμε moog αν μας αρέσει περισσότερο το synth1. ;) Όταν έκανα το quiz, υπήρχαν 7 synths, δηλ. τα τέσσερα που έβαλα εδώ και επίσης Access Virus, DSI Evolver και άλλο ένα που μου διαφεύγει. Βρήκα 3 από τα 7. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2008 Και μιας και είπες την απάντηση, απλά να προσθέσω το πόσο καλά στέκεται ο ήχος του synth1*, ιδίως αν λάβουμε υπ' όψην ότι: 1ον) είναι τσαμπέ vst 2ον) η ανάπτυξή του και υποστήριξή του έχει σταματήσει εδώ και 4-5 χρόνια. 3ον) Πολύ κακώς διάφοροι το πλασάρουν ως emulator του nord lead, κάτι πολύ τραγικό, καθώς δεν ισχύει και έτσι σταμπάρεται από την αρχή αρνητικά, αν κάποιος δεν ασχοληθεί μαζί του. Παρόλα αυτά θεωρείται ως ένα από τα κορυφαία free και για πολλούς ίσως το κορυφαίο. (Μάλιστα ήταν και η αφορμή σε 2 site, που ασχολούνται με vst το 1 και περιοδικού το άλλο, να ξεκινήσει ολόκληρος πόλεμος, για τον λόγο που δεν μπήκε στην 10άδα με τα καλύτερα τσαμπέ σύνθια του cm και στη θέση του μπήκαν άλλα, επιεικώς μέτρια! ) Αυτά τα 2 ίσως να λένε κάτι! Ίσως και πάλι τίποτα! Κάπου είχα βρει 1 site που ένας τυπάς είχε μαζέψει κάτι παλιά αναλογικά και έφτιαξε διάφορα patches και δίπλα έβαλε τα ίδια από το synth1 και οι ομοιότητες στον ήχο ήταν τρομερές (στη μίξη πάντως δε νομίζω ότι θα το ανακάλυπτε κάποιος). Αν το ξαναπετύχω θα το ποστάρω. Κάτι σαν synth1 patches έβαλα στο google και κάποια στιγμή μου το έβγαλε. όχι δεν είμαι καθόλου πωρωμένος από την πρώτη στιγμή με αυτό.... χιχιχι...κ * Αν θυμάμαι ένας από τους στόχους του site ήταν να δείξει και το πόσο καλά στέκεται το vst αυτό. "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Costas_SD Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 τελικα φαγαμε φολα :D ισως να οφειλεται και στον ηχο ειναι μερικοι ηχοι που ειναι δυσκολο να ξεχωρισεις απο τι ειναι... παντως συνεχιζω να επιμενω οτι τα αναλογικα(η εν μερη αναλογικα)εχουν κατι πιο ζωντανο στον ηχο :D :D :D :D :D :D :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 τα αναλογικα(η εν μερη αναλογικα)εχουν κατι πιο ζωντανο στον ηχο Ναι συμφωνώ αλλά όχι όλα: Στα πρώτα Minimoog (σε αυτά που το καρτελάκι είναι άσπρο και γράφει R.A.Moog) ένας λόγος π.χ. για το detuning των ταλαντωτών είναι... το τροφοδοτικό! Ένα μικρό τμήμα του σήματος εισέρχεται μέσω του παθητικού μίκτη και διαμορφώνει και τους τρείς VCOs. Το πόσο είναι το σήμα αυτό εξαρτάται και από την θερμοκρασία που έχει αναπτύξει το τροφοδοτικό. Επίσης υπάρχει μία μικρή διαρροή σήματος μεταξύ των VCOs πάλι μέσω του παθητικού μίκτη. Επίσης το γεγονός ότι αυτοί οι VCOs δεν lock-άρουν ακριβώς, (δηλ. δεν μπορείς να τους βάλεις π.χ. και τους τρεις σε 440 ακριβώς, ο ένας μπορεί να είναι 440,4Hz, ο άλλος 439,7Hz, ο τρίτος 441,1Hz,) παίζει σημαντικό ρόλο. Μεταγενέστερες εσωτερικές αλλαγές έπαιξαν σημαντικότατο ρόλο στο πως ακούγονται τα διάφορα Mini. Σε αντίθεση, π.χ., με ένα Dave Smith Prophet 08, που ενώ έχει αναλογικούς ταλαντωτές, αυτοί είναι DCO και όχι VCO, άρα lock-άρουν ακριβώς και δεν υπάρχει καμμία από τις παραπάνω ιδιοσυγκρασίες. Στο Prophet 08 και σε όλα τα VST αυτά πρέπει να προγραμματιστούν, δεν είναι δεδομένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnnyk Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 οπότε καλά εκανα και πούλησα το pulse... αν δε μπορω να το ξεχωρίσω απο ένα vst,μάλλον δε μου άξιζε :-[ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 το 1 ειναι σουπερ Γιατί δεν εμπιστεύτηκες τα αυτιά σου; Αφου το είχες! :) οπότε καλά εκανα και πούλησα το pulse... αν δε μπορω να το ξεχωρίσω απο ένα vst,μάλλον δε μου άξιζε Έσω ψύχραιμος, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες: ένας ήχος δεν είναι ένα synth. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
toneless Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Ε καλά, σαφή συμπεράσματα δε μπορούν να βγουν. Τα αναλογικά synths εφευρέθηκαν μια εποχή που οι ανάγκες των μουσικών ήταν διαφορετικές. Είκοσι χρόνια+ μετά και με τη τόσο αναπτυγμένη ψηφιακή τεχνολογία, αντί να εκμεταλλευτούν τις τεράστιες δυνατότητες και να προσπαθήσουν να παράγουν κάτι πρωτότυπο όπως τα αναλογικά synth, προσπαθούν να τα μιμηθούν. Χάθηκε η φαντασία. Και πάλι, ακόμη και για αποκλειστική χρήση ηχογράφησης τα virtual δεν τα καταφέρνουν. Γιατί επιμένουν, δεν καταλαβαίνω. ;) Υγ. Με μπόλικη περίσσεια δόση φουσκωμένης περηφάνιας, που χωρίς να γνωρίζω, τα τέσσερα όργανα, βρήκα τα αναλογικά. Χοχοχοχο ;D Έκανα μια πολύ μεγάλη τρύπα στο νερό… ;D Άκου να δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση