menelaos Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2008 +1 ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
animae Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2008 Ρε συ Λάμπρο, αν θεωρώ ότι έχεις γράψει κάτι που πραγματικά αξίζει, δεν είναι κρίμα να μη σου πω ότι πχ χρειάζεται βελτίωση στα φωνητικά; Να το πείς, αλλα αν δεν μπορείς εκ των πραγμάτων να διορθώσεις τα φωνητικά, τί να το κάνεις? Στην περίπτωση που στην περιγραφή γράφω: "ξέρω ότι η φωνή μου είναι χάλια" και εσύ μου πείς να βελτιώσω τα φωνητικά δεν είναι λίγο αμήχανο? Ναι είναι λίγο αμήχανο. Αλλά και πάλι, παρουσιάζεις κάτι. Αυτό θα κρίνω και αν δεν μου αρέσει θα σου πω "ωραίο το κομμάτι(ή μέτριο ή κακό), αλλά η γωνή δεν είναι καλή". Δηλαδή θυμάμαι κριτική σε ένα μέλος συγκεκριμένα από σενα λέγοντας του ότι πρέπει να βγει στο εξωτερικό γιατι χαραμίζεται στην ελλάδα. Στο συγκεκριμένο εγώ λοιπόν, περά από ένα καλο(τεχνικα) κιθαρίστα, ακουσα κάποιες ΑΠΛΑ καλές ιδεες εδω και κει(και κάποιες υπέροχες φράσεις), αλλά μέχρι εκεί. Τεχνικά μπορεί να ήταν σε πολύ καλό επίπεδο, αλλά από τέτοιους(ναι εγώ δεν είμαι ούτε καν στους κακούς τεχνικα) έχουμε πήξει. Ιδέες πρέπει να υπάρχουν. Επίσης είχε κακή φωνή το παιδί. Ε ναι, θα προτιμήσω να πω "τα κομματια σου θα ήταν καλύτερα είτε Instrumental είτε με άλλη φωνή". Τι πάει να πει αυτή έχει?Και αντ αυτού υπήρχαν από κάτω κριτικές στις οποίες έλεγαν "περίεργη η φωνή σου, αλλα ταιριάζει". Τι να καταλάβει μετά το παιδί ότι απλά χαλαει τα κομμάτια του? Και φυσικά δεν λέω για κριτικές όπως έχουν γίνει στο vartanis, όπου ήταν για σφαλιάρες κάποιες κριτικές. Πες την γνώμη σου, απλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Επίσης στο θέμα παραγωγής, ειδικά για την κιθάρα, υπάρχουν τόσα plugins που μπορείς να φτιάξεις αρκετά καλό ήχο. Οπότε τι πάει να πει αυτό έχω? Μπορείς και καλύτερα. Και αν η μπεχρινγκερ ακούγεται μπαχαλο, βαλε το amplitube να χεις 10 φορές καλύτερο ήχο. Κill the wise one! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Χάρης Ο Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Οσα δεν φερνει ο χρονος τα φερνει η στιγμη.Πανω στην κουβεντα που εχουμε, σκασανε μυτη τα παιδια απο την Αμερικη. Τωρα για πειτε μου τι να συγκρινω; Την δουλεια που κανανε αυτα τα παιδια (Modrec), με την δουλεια του Βαρτατη,του Μενελαου,του Λαμπρου κ.λ.π.Γινεται; Που πας Καραμητρο; Πως να συγκρινω αυτα τα δυο ανισα πραγματα; Μονο και μονο επειδη παιζουν μουσικη;Μα η συγκριση δεν γινεται.ΑΠΛΑ. Οι ανθρωποι ειναι τεσσερις, ο καθενας στο οργανο του, υπαρχουν ηχοληπτες, παραγωγοι, στουντια, μηχανηματα, χρονος, χρημα κ.λ.π. Πως, ο μονος και ερημος (πλην τιμιος) μουσικος με ενα κομπιουτερ και καποια μηχανηματα της φωτιας να ανταπεξελθει στη συγκριση;Πως; Τα παιδια εκ Αμερικης εχουν τα εργαλεια, απο ολες τις αποψεις και εμεις οι υπολοιποι .....τα αυτια μας. Πρώην VARTANIS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Τα παιδια εκ Αμερικης εχουν τα εργαλεια, απο ολες τις αποψεις και εμεις οι υπολοιποι .....τα αυτια μας. Λοιπόν, επειδή έχω λίγη έμπνευση, ακούστε ένα-δύο πράγματα (και δε θα χάσετε). Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν όσοι παίζουν και γράφουν μόνοι τους μπροστά από ένα PC είναι ότι προσπαθούν να εξομοιώσουν μία πραγματική μπάντα. Αυτό - εκτός από το ότι είναι λιγουλάκι παρανοϊκό - είναι κακόγουστο και χωρίς πιθανότητες επιτυχίας. Ακούω μουσική 25 χρόνια και ποτέ (μα ποτέ) δεν μπέρδεψα το ηχητικό αποτέλεσμα που δίνει μία αληθινή μπάντα με το εξομειωμένο αποτέλεσμα που δίνει ένας και μόνος μουσικός που προσπαθεί να μιμηθεί τη μπάντα. Όσο καλά και αν γίνονται τα synths και τα samplers υπάρχει μία ιδιαίτερη ποιότητα όταν παίζουν τρεις ή τέσσερις (ακόμη και δύο) μουσικοί μαζί. Γιατί κάποιος θα ξόδευε χρόνο να το μιμηθεί αυτό; Αυτό μας φέρνει στο επόμενο ερώτημα: γιατί δεν προσπαθείτε να γράψετε κάτι απαλλαγμένο από την υποχρέωση του "να μιμηθούμε μία μπάντα;". Δεν έχετε ακούσει τους σόλο δίσκους του Peter Hammill; Παλιότερους δίσκους της Joni Mitchell; Vangelis; Τίποτε από αυτά δε σας φτιάχνει; Μόνο η ιδέα ότι θα ξεγελαστεί ο ακροατής πως ακούει τέσσερις (ενώ ακούει έναν) σας φαίνεται ενδιαφέρουσα; Το ξέρετε ότι ο Hammill (και ο Vangelis και τόσοι-τόσοι άλλοι) έγραφαν ολόκληρους δίσκους μόνοι τους με εξοπλισμό στούντιο που είναι παιδικός μπροστά στις σημερινές δυνατότητες; Έχετε υπ' όψιν σας κάτω από ποιες συνθήκες έγραψε ο Oldfield το Tubular Bells (που πούλησε τα κέρατά του σε όλο το κόσμο;). Κακώς νομίζετε ότι ενδιαφέρεται κανείς για τη ποιότητα του ήχου ή για λεπτομέρειες της παραγωγής. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής καμία τεχνική παράμετρος δεν επηρρέασε ποτέ το playlist μου - αντίθετα, έχω σαφή συναίσθηση ότι οι περισσότερες μουσικές που εκτιμώ είναι ηχογραφημένες με μάλλον μέτριο τρόπο (λόγω οικονομικών και άλλων συνθηκών). Και επειδή ακούω και λίγη κλασσική μουσική, να σας πω ότι μερικές από τις καλύτερες εκτελέσεις τέτοιων έργων είναι ακόμη σε δίσκους 78 στροφών (οι σουιτες για τσέλο με τον Καζάλς, είναι ένα πρόχειρο παράδειγμα). Και εννοείται ότι στα clips που ακούμε στο noiz ποτέ δεν κρίνω την παραγωγή ή την ηχοληψία - εκτός του ότι μου ειναι αδιάφορες, έχω μάθει να θεωρώ τον κακό ήχο σαν μέρος της αισθητικής πρότασης που μου κάνει ο καλλιτέχνης και να τον αξιολογώ σα μέρος του συνόλου. Η κριτική γίνεται επί τη βάσει της προσπάθειας για συνθετική πρωτοτυπία, για στιχουργική πρωτοτυπία, για έξυπνη ενορχήστρωση κλπ. Κάτι ακόμη (άμα θέλετε αγνοείστε το): η ελλάδα δεν έχει ροκ παράδοση. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα εσείς να είστε ο πρώτος εκπρόσωπός της και να ξεκινήσετε μία παράδοση τέτοια, αλλά είναι μάλλον απίθανο (στατιστικά). Οπότε, αντί να αντιμάχεστε τις καταβολές σας, κοιτάξτε να τις αγκαλιάσετε. Βρείτε ποιες είναι οι πραγματικά ελληνικές μουσικές και επιτρέψτε τους να μπολιάσουν το δημιουργικό σας όραμα, αντί να τις κυνηγάτε σα το διάολο. Όλα τα παραπάνω, όχι σα δάσκαλος (που δεν είμαι), αλλά σαν ακροατής. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Χάρης Ο Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 ....Kαι ολοι με κραζανε και με πειραζανε το ροκ ρε φιλε, δεν εχει εδω ψωμι.Αποσπασμα απο μελοποιημενο τραγουδι του Ελυτη( ;D ;D ;D ;D) Αγαπητε eye τι υποννοεις λεγοντας να βρουμε τις πραγματικες Ελληνικες μουσικες; Να σας βαλω να ακουσετε τα πανω απο 100 κομματια λαικα που εχω στα συρταρια μου; ;D ;D ;D ;D ;D ;D Πρώην VARTANIS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Αγαπητε eye τι υποννοεις λεγοντας να βρουμε τις πραγματικες Ελληνικες μουσικες; Να σας βαλω να ακουσετε τα πανω απο 100 κομματια λαικα που εχω στα συρταρια μου; ;D ;D ;D ;D ;D ;D Δεν είναι τα λαϊκά οι πραγματικές ελληνικές μουσικές, αλλά δεν θα είχα αντίρρηση να ακούσω τα 100 κομάτια, καθότι με τέτοια μεγάλωσα. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Γενικώς συμφωνώ με τον Eye, είναι αδύνατο να έχεις ένα πλήρες rock αποτέλεσμα (όχι μόνο σε ένα τραγούδι) με sampled drums και μπάσο. Αυτά τα "δέχομαι" μόνο για demo. Αλλά ρε παιδιά (Vartanis, Λάμπρο κλπ), να συνεννοηθούμε για το εξής: ακούω τα πρώτα albums των Beatles. Και έχουμε 2008. Οι παραγωγές για τα σημερινά standards είναι ΑΘΛΙΕΣ, και μόνο λόγω του panning των οργάνων. Τα ακούω όμως! Αν γράψετε μουσική τόσο καλή και κάνετε τόσο έξυπνη ενορχήστρωση και έχετε τόσο θεϊκή ερμηνεία που το πρόβλημα που θα κρατάει "πίσω" τα κομμάτια σας είναι τα όρια του hardware σας, πιστέψτε με ΚΑΝΕΙΣ δε θα σας πει ότι δεν κάνατε καλή δουλειά. Αλλά το πρόβλημα (και με εμένα) είναι ότι απλώς δε γράφουμε αρκετά καλή μουσική και το ρίχνουμε στο hardware. Έλεος, όταν δε μπορούμε να ενορχηστρώσουμε ΔΕ φταίει το hardware (για να μην αναφερθούμε στο ότι κοιτάμε περισσότερο να ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ παρά να ΜΑΘΟΥΜΕ να χρησιμοποιούμε αυτό που έχουμε - λογικό, καθώς είναι πολύ πιο εύκολο). Όταν γράφουμε ένα βαρετό κομμάτι ΔΕ φταίει το hardware. Όταν λασπώνουν τα πάντα σε μια μίξη μας ΔΕ φταίει το hardware. Με τα υλικά που έχουμε θα έχουμε ΚΑΛΟ αποτέλεσμα αν τα χρησιμοποιήσουμε σωστά. Ναι, μετά θα θέλουμε καλύτερους προενισχυτές, καλύτερα reverbs, καλύτερους compressors και καλό mastering. Αλλά ΜΕΤΑ. Δεν είπα εγώ να θάψουμε κανέναν γιατί δεν έχει εξοπλισμό εκατομμυρίων ευρώ. Είπα να μην κρυβόμαστε πίσω απ'αυτό για να δικαιολογήσουμε ΑΣΧΗΜΑ κομμάτια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Χάρης Ο Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Το ασχημο, ειναι εννοια υποκειμενικη για τον καθενα απο μας,σε πολλα πραγματα.Η γυναικα μου μπορει για μενα ,να ειναι το ομορφωτερο πλασμα του κοσμου(χα χα χα ) και για σενα, να μην βλεπετε. Και σιγουρα δεν φταιει το hardware για τις οποιες αδυναμιες μας στο τομεα της μουσικης. Αλλα οπως πολυ σωστα αναφερες τους Beatles, ηταν τεσσερις,ειχαν παραγωγο,ηχοληπτη,στουντια, χρονο, λεφτα κ.λ.π, και ηταν καθαρα η δουλεια τους.Και βεβαια ΤΑΛΕΝΤΟ. Το θεμα μας ηταν και πιστευω οτι παραμενει, το ποσο θελεις να κανεις κριτικη στον αλλον και να τον βοηθησεις ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ,η να τον σφαξεις, μονο και μονο για να βγαλεις την ....καλωσυνη σου. Υ.Γ Και εγω eye με λαικα μεγαλωσα και δημοτικα,αλλα αν στειλω λαικα κομματια, φοβαμαι οτι θα με διαγραψουν απο το site ;D ;D ;D ;D Πρώην VARTANIS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Βρε Vartanis, αυτό το έχω πει 100 φορές. Δε θέλω να "σφάξω" κανέναν. Απλά ακριβώς επειδή επιλέγω να εκτιμώ τους ανθρώπους γύρω μου, και να μην τους βάζω στη "μικρή κατηγορία" αυτόματα, γι αυτό ακριβώς και θέλω να κρίνω τους πάντες με τα ίδια μέτρα. Αν δε βγει καλά μια παραγωγή ok, αλλά όταν η ενορχήστρωση δεν είναι καλή και η μουσική δεν είναι καλή (στα δικά μου αυτιά), θεωρώ καλό να το πω (εφ'όσον με ρωτάει ο καλλιτέχνης) αντί να του πω "μπράβο, συνέχισε έτσι" ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Χάρης Ο Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2008 Σιγουρα φιλε Μενελαε ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ σε σενα, ελπιζω να το καταλαβαινεις. Τα ιδια πραγματα λεμε σε γενικες γραμμες. Αλλα εγω (σαν Χαρης) θελω να ξεχωριζω το επαγγελματικο απο το ερασιτεχνικο, οπως πολυ σωστα το διατυπωσε ο φιλος Silot σε αλλο theard.Αυτα. Πρώην VARTANIS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση