IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Όσον αφορά στην σύνδεσή μου στο διαδίκτυο με την HOL … Ποτέ εδώ και 1 χρόνο δεν μου είχε έρθει ούτε ένας λογαριασμός, και αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο την HOL να τακτοποιήσω το θέμα γιατί δεν μου αρέσει να χρωστάω. Στον αριθμό 210 8762000 που είχα, ακούω με έκπληξη ότι η κλήση μου χρεώνεται. Προσέξτε, δεν εννοώ πως χρεώνεται από τον ΟΤΕ πράγμα φυσικό, αλλά υπάρχει και επιπλέον χρέωση από την HOL. :o Αφού μετά το aytoplay, επιτέλους μίλησα με κάποιον εκπρόσωπο, και του εξήγησα πως θέλω να συνδεθώ με το λογιστήριογια να τακτοποιήσω την οφειλή μου, του ζήτησα έναν αριθμό τηλεφώνου για το λογιστήριο στον οποίο δεν θα με χρεώνουν. Τέτοιος αριθμός ... δεν υπήρχε. ;) Αλλά εκεί που έγινα θηρίο, >:( >:( >:( είναι ότι αφού σου ανακοινώνει πως χρεώνεσαι για το τηλεφώνημα, αμέσως μετά σε αναγκάζει να ακούς διαφημίσεις για τα προϊόντα – υπηρεσίες της εταιρείας τους. Και βέβαια τον χρόνο αυτό που ακούς δίχως να θέλεις, τον χρεώνεσαι. ;D :o >:( Αυτό θα πει "εξυπηρέτηση πελατών". Επειδή δεν είχα ποτέ συνεργασία με άλλη εταιρεία, γνωρίζετε αν αυτό το "φαινόμενο" παρατηρείται και στις άλλες, πχ forthent ; ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gangster Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 και στον οτε ;D one colour: black - and shades of grey Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rockdrum Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Δεν το συνεχίζουμε, προς το ανέμων και υδάτων; Λίγο μπερδεύτηκα όταν το είδα στην αγορά. Αν και είναι μετά συγχωρήσεως ψιλο-άσχετο με το noiz, respect από εμένα στους παλαιούς... Then as it was, then again it will be... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ignantios Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 εγω καποτε ειχα γραψει ενα topic για αυτο το θεμα και για τα ψεμματα που λενε για τον ΟΤΕ και οτι αυτα που ταζουν οι αλλες εταιριες ειναι λιγο μουφα και πεσαν να με φανε οτι κανω προπαγανδα για τον ΟΤΕ.ευτχυχως που καποιες αληθειες βγαινουν στη φορα.και θελω να πω οτι δουλευω στον ΟΤΕ.αυτα RUN FOREST....RUN!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Δεν το συνεχίζουμε, προς το ανέμων και υδάτων; Λίγο μπερδεύτηκα όταν το είδα στην αγορά. Αν και είναι μετά συγχωρήσεως ψιλο-άσχετο με το noiz, respect από εμένα στους παλαιούς... Φίλε μου σήμερα η σύνδεση είναι μουσικό περιφερειακό. Σκέψου ότι μπορείς να συνεργάζεσαι μέσο διαδικτύου online με μουσικούς από όλο τον κόσμο. Υπάρχουν ακόμα και online Music Lessons Και όπως πάνε τα πράγματα δεν θα αγοράζεις καν προγράμματα. Θα πληρώνεις μια συνδρομή σε κάποια εταιρεία και θα τρέχεις τα μουσικά προγράμματα online. Γιαυτό έβαλα αυτό το θέμα στην κατηγορία Αγορά. Τέσπα και εδώ δεν με πειράζει … ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rockdrum Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Εμένα μου λες;..... Then as it was, then again it will be... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Έβαλα και έγω στο γραφείο HOL double pay και είδα και έπαθα να το βγάλω , γιατί δεν είχε ανοιχτή ακρόαση που χρειαζόμαστε στο γραφείο . Ο χρόνος αναμονής είναι παράδεκτος 20 λεπτά, η ενημέρωση σχετικά με το double play ελλιπέστατη και οι άνθρωποι πισω απο το τηλέφωνο δεν γνωρίζουν το θέμα. Με λίγα λόγια τα έκαναν σαλάτα. Τουλάχιστον ήταν άμεσοι στην αποσύνδεση πράγμα παρήγορο. Και μετά ήρθε ο άλλος απάραδεκτο ο κ.ΟΤΕ και μας χρέωσε 80 ευρουλάκια για να μας επαναφέρει στο υπερπολυτελές δίκτυο του. Τώρα έβαλα Tellas όπως έχω εδώ και σχεδόν 3 χρόνια στο σπίτι και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο. Χρόνος εξυπηρέτησης ρεκορ που έχω πετύχει στην Tellas είναι 60'' , μια καθημερινή απόγευμα. Μέσος χρόνος αναμονής 5-10 λεπτά σε ώρες αιχμής. www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Αντίστοιχες περιπτώσεις θα βρείτε εδώ: http://www.adslgr.com ;) Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 H HOL πάντως έχει δωρεάν αριθμό για τεχνική υποστήριξη στο 800 400 13844. :) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TdR Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2008 Δυστηχώς τον ΟΤΕ δεν τον αφήνουν να κάνει παιχνίδι στην αγορά για να μπορούν να παίζουν οι υπόλοιποι. Στο όνομα, δήθεν, του καταναλωτή. "Της μη μονοπωλιακής πολιτικής" που πρέπει να τηρείται, στα "πλαίσια της ελεύθερης αγοράς", και μπλα μπλα μπλα... Βλέπουμε ιδιωτικές εταιρίες, δίχως υποδομή και μέσα -και έλεγχο-, που στην πραγματικότητα χρησιμοποιούν το δίκτυο του ΟΤΕ, να προσφέρουν -ή να "προσφέρουν"- οικονομικότερα πακέτα με περισσότερες παροχές. Πρόσφατα κουβέντιαζα με κάποιον από τη ΔΕΗ. Το ίδιο μεθοδεύεται και εκεί. Η τιμή που πουλάει η ΔΕΗ, πρέπει -λέει- να διαπλασιαστεί, προκειμένου να μπορέσουν να μπουν στην αγορά ιδιωτικές εταιρίες. Οι οποίες μάλιστα θα προσφέρουν πακέτα φθηνότερα από τη ΔΕΗ! Και μετά θα λένε "ορίστε, η ελεύθερη αγορά λειτουργεί προς όφελος των καταναλωτών"... Τώρα τί σόι "ελεύθερη αγορά" είναι αυτή που υποχρεώνει κολοσσούς όπως ο ΟΤΕ και η ΔΕΗ να πουλούν ακριβά για να κονομάνε οι ιδιώτες... Όταν τον ρώτησα μήπως φταίνε τα ρούσφετια, το υπεράριθμο προσωπικό, η έλλειψη όργανωσης, η ανικανότητα... μου απάντησε, πως, αυτή τη στιγμή, με τις αυξήσεις που έχουν γίνει, η ΔΕΗ έρχεται η μία η άλλη. Ο στόχος είναι, όταν οσονούπω απελευθερωθεί η συγκεκριμένη αγορά, να υπάρχουν συνθήκες τέτοιες που θα διευκολύνουν την ιδιωτική ανάπτυξη. Ο κύριος αυτός δεν είναι κάποιος συνδικαλιστής του ΚΚΕ. Κυβερνητικός είναι. Από αυτούς που διορίζονται για να βγάλουν σε πέρας την εργολαβία. Είναι σοκαριστικό να στο λένε έτσι, στα ίσια, φάτσα κάρτα. Αν έχουν έτσι τα πράγματα, και συνυπολογίζοντας το πώς αντιμετωπίζεται γενικότερα στην χώρα μας ο καταναλωτής, το να "χρεώνουν και την ανάσα" λογικό μου ακούγεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση