bluesbreaker Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 οτιδηποτε ταλαντωνεται παραγει ηχο Δε χρειαζεται να εισαι καθηγητης φυσικης για να το καταλαβεις...μαλλον εγω θα ελεγα μεσα στα τοσα μελη δεν υπαρχει καποιος οργανοποιος να μας διαφωτισει?? :) http://www.myspace.com/aristidisk Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 να μας διαφωτίσει στο κατά πόσο επηρεάζουν τα ξύλα στο ηχητικό αποτέλεσμα ενός ηλεκτρικού οργάνου που στην ουσία οι μαγνήτες του 'διαβάζουν' μόνο μεταλλικά μέρη(διαπιστωμένο !!!) ;) μαλλον για να το πω πιο σωστα,διαβαζουν και ξυλο αλλα μονο οταν χτυπησεις με το χερι σου το ξυλο(εννοητε πως δεν μπορεις να ξεχωρισεις τι ξυλο ειναι)και απειροελαχιστα οταν χτυπησεις τις χορδες.(κατα την γνωμη μου δεν το πιανει ανθρωπινο αυτι) προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Ψιλοάσχετο: Αντίθετα με ότι πολύ συχνά πιστεύουμε (ιδιαίτερα "οι των θετικών επιστημών"), οι αισθήσεις μας (και οι παρατηρήσεις μας με αυτές) ΕΙΝΑΙ δυνατόν να οδηγήσουν σε αντικειμενικά συμπεράσματα αν γίνουν με ελεγχόμενο και προδιαγεγραμμένο τρόπο. Μαλλον αναφερεσε στη λεξη ΠΕΙΡΑΜΑ,και δεν εχει να κανει καθολου με αισθησεις αλλα με πειραματικες διαταξεις-οργανα!τοτε ειναι απολυτα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ το αποτελεσμα,καθως οι αισθησεις ξεγελουν(ψυχοσωματικη κατασταση και προκαταληψεις-ενας που πιστευει οτι δε θα ακουσει διαφορες θα τις αντιληφθει πολυ πιο δυσκολα οταν ειναι υπαρκτες απο εναν που περιμενει να τις ακουσει!! .... Κάνεις λάθος, αλλά όπως είπα το κάνουν πολλοί αυτό το λάθος. Εν τάχει, υπάρχουν πειραματικές διαδικασίες όπου το μετρούμενο μέγεθος είναι η απόκριση ενός παρατηρητή (ή ακροατή κλπ). Με κατάλληλο σχεδιασμό, εκτέλεση και επεξεργασία οι παρατηρήσεις αυτές μπορούν να οδηγήσουν σε απόλυτες και αντικειμενικές μετρήσεις. Θα πω ένα παράδειγμα από την όραση. Από ένα σύνολο των δυαδικών αποκρίσεων (το βλέπω - δεν το βλέπω) ένας ειδικός μπορεί να εκτιμήσει ακριβώς τι γυαλιά χρειάζεται ένας παρατηρητής. Αυτό είναι γνωστό. Ο εξετάζων, θα οδηγηθεί σε ένα νούμερο (ας το κάνουμε απλό): 3 βαθμούς μυωπία. Αν στον ίδιο παρατηρητή δοκιμάσεις και διαφορετικά γυαλιά και καταγράφεις ποσοτικά τις αποκρίσεις του (μιλάμε για μεγάλο πλήθος αποκρίσεων) μπορείς να έχεις μία εικόνα για τη συμπεριφορά του με λάθος γυαλιά. Αν κάποιος τώρα φορέσει στον παρατηρητή ένα άγνωστο γυαλί (ας πούμε ότι είναι 2.5 βαθμούς) ο εξετάζων, μπορεί να κάνει ένα νέο σετ μετρήσεων και να αποφανθεί ότι το γυαλί που χρησιμοποίησες είναι κατά μισό βαθμό λάθος. Η μέθοδος είναι αντικειμενική, γιατί όποιος και να την εφαρμόσει, σε οποιοδήποτε χώρο και με οποιοδήποτε "ασθενή', θα καταλήξει στο ίδιο αποτέλεσμα: Ο δεύτερος φακός είναι κατά μισό βαθμό λάθος. Οι παραπάνω διαδικασίες, αντίθετα με την κοινή παρανόηση δεν είναι υποκειμενικές. Είναι παρατηρησιακές μέθοδοι που οδηγούν σε αντικειμενικές μετρήσεις. Η παραπάνω συζήτηση παρεπεμπει στην ψυχοφυσική (και την ψυχοακουστική). Οι ψυχοακουστικές μετρήσεις θεωρούνται -με βάση και την παραπάνω λογική- αντικειμενικές (και όχι υποκειμενικές). (Δεν τα βγάζω από το μυαλό μου όλα αυτά, είναι τεμηριωμένη γνώση σε καθημερινή εφαρμογή). Για να προλάβω... αν σκέφτεστε ... ότι ο παρατηρητής... οι συνθήκες του πειράματος... η ώρα της ημέρας.... η κατανάλωση ουσιών.. η κούραση κλπ... μπορεί να επηρρεάσουν το αποτέλεσμα, να επισημάνω ότι υπάρχουν διαδικασίες που σχεδιάζονται κατάλληλα για να ελαχιστοποιούνται όλοι αυτοί οι παράγοντες. @bluesbreaker, πίστεψέ με, ξέρω τι είναι "πείραμα" και μέτρηση με χρήση οργάνων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Πάρτε ταστιέρα με έβενο να τελειώνουμε. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Πάρτε ταστιέρα με έβενο να τελειώνουμε. Jasemeister, είπες βαριά κουβέντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Πάρτε ταστιέρα με έβενο να τελειώνουμε. Jasemeister, είπες βαριά κουβέντα. Έχω 4 ταστιέρες με rosewood και 2 με maple αλλά ονειρεύομαι τη στιγμή που ο έβενος θα μπει στη ζωή μου και τα δαχτυλάκια μου θα νιώσουν τη χλίδα. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 οτιδηποτε ταλαντωνεται παραγει ηχο Δε χρειαζεται να εισαι καθηγητης φυσικης για να το καταλαβεις...μαλλον εγω θα ελεγα μεσα στα τοσα μελη δεν υπαρχει καποιος οργανοποιος να μας διαφωτισει?? Αυτό λυπάμαι αλλά είναι λάθος. Υπάρχουν διάφορα είδη ταλάντωσης και δεν παράγουν όλες ήχο. να μας διαφωτίσει στο κατά πόσο επηρεάζουν τα ξύλα στο ηχητικό αποτέλεσμα ενός ηλεκτρικού οργάνου που στην ουσία οι μαγνήτες του 'διαβάζουν' μόνο μεταλλικά μέρη(διαπιστωμένο !!!) ;) μαλλον για να το πω πιο σωστα,διαβαζουν και ξυλο αλλα μονο οταν χτυπησεις με το χερι σου το ξυλο(εννοητε πως δεν μπορεις να ξεχωρισεις τι ξυλο ειναι)και απειροελαχιστα οταν χτυπησεις τις χορδες.(κατα την γνωμη μου δεν το πιανει ανθρωπινο αυτι) Σε προσπάθειες εξομοίωσης ηλεκτρικής κιθάρας μέσω φυσικής μοντελοποίησης δεν έχω δει ποτέ μα ποτέ να λαμβάνεται υπόψη ο παράγοντας υλικό. Ίσως να παίζει κάποιο ρόλο αλλά μόνο ως προς το παίξιμο αυτό καθ' αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kosh Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Εγώ που λέτε είμαι σίγουρος ότι η ταστιέρα παίζει ρόλο στον ήχο που ακούμε Μόλις έκανα το εξής πείραμα: Έβαλα μουσική να παίζει και αναβόσβηνα το φώς. Με το που το έσβηνα ήταν σάν να αλλάζουν ελαφρώς τα πρεσετ σε ένα ΕQ. Τα μπάσσα αποκτούσαν λίγη περισσότερη έκταση, οι ψηλές συχνότητες στρογγύλευαν, η ένταση ανέβαινε ελάχιστα κλπ, κλπ. Λέτε το ρεύμα που τραβούσε η λάμπα να το στερούσε απο το σαμπγούφερ, και να μήν μπορούσε να αποδώσει πλήρως; Δέν νομίζω. Είχε συζυτηθεί και παλιότερα εδώ το χαρακτηριστικό της συναισθησίας (το οποίο δέν έχουν όλοι το ίδιο): http://www.noiz.gr/index.php?topic=8555.0 Και επειδή κιθάρα δέν παίζουμε με δεμένα μάτια, άν κάποιος του αρέσει περισσότερο ο ήχος που ακούει όταν τα δάχτυλά του ακουμπάνε μια καφέ ή κίτρινη επιφάνεια θα το σεβαστώ, και πολύ καλά θα κάνει να διαλέξει βάσει αυτού. Δέν ξέρω άν παίζει και ρόλο στον ήχο που παράγεται, δέν το αποκλείω, αλλά το αποτέλεσμα μετράει! Η όλη κουβέντα εξάλλου μου θυμίζει την παρατήρηση "μα πώς κρυώνεις αφού δέν έχει κρύο (= δέν κρυώνω εγώ)"! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
deadendmind Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Το μελλον βρισκεται στο Padauk και στο Pau ferro. Tελος στα φλωρικα mainstream ξυλα ταστιερας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2008 Όποιος δεν έχει κιθάρα με ταστιέρα από αγρια μυγδαλιά είναι φλώρος. LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση