Superfunk Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 μα νομιζω ηδη του προτειναμε ΤΙ κατα τη γνωμη μας πρεπει να κανει (ακομα και αυτοι που "διαφωνουν" οτι πρεπει να μαθει να διαβαζει..) εγω π.χ του ειπα να γραφτει σε ενα μαθημα θεωριας & αρμονιας ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Μαλλον δεν προσεξες μια... λεπτομερεια.. :) :) οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ μουσικοι στον πλανητη ΔΕΝ ξερουν να διαβαζουν... Αρα,μπορεις και ΕΣΥ να τα καταφερεις ακομα κι αν δεν διαβαζεις..(αν βεβαια εχεις το ταλεντο,αν δεν το εχεις δε πα να διαβαζεις και τα 12 ευαγγελια,χαμενος κοπος θα ειναι...) Επίσης είναι ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ οι επίδοξοι π.χ. κιθαρίστες που δεν τα κατάφεραν και δεν εξελίχθηκαν όπως ήθελαν επειδή δεν μελέτησαν το όργανό τους πειθαρχημένα και συστηματικά όπως γίνεται στην κλασική μουσική. Ακόμα και αν αυτό το θεωρείς έλλειψη ταλέντου, οι εν λόγω ατάλαντοι θα μπορούσαν να παίζουν καλύτερα με λίγη βοήθεια από τη θεωρία. Και αυτό είναι καλό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
matawan Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 και επι τη ευκαιρία, νομίζω οτι πρέπει να επισημανθεί, πως το σύγχρονο notation system, με την σαρώτικη εισβολή της τεχνολογίας στη μουσική δημιουργία, πλέον είναι εξαιρετικά φτωχό και ελαφρώς απαρχαιωμένο. Αδυνατεί να καλύψει ένα μεγάλο εύρος σύγχρονων τεχνικών. It's a shame stupidity isn't painful. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 @spy Ναι ρε παιδι μου συμφωνω, αλλωστε αν διαβασεις τα ποστς μου θα δεις οτι πανω κατω αυτο του λεω οταν του λεω να μελετησει clusters & chord voicings... ΚΑΛΟ ειναι να ξερεις και λιγη (η μπολικη) "μουσικη"..ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ δεν ειναι και σιγουρα δεν προκειται να σε κανει να γραψεις/συνθεσεις καλυτερη μουσικη . Η πρωτογενης δημιουργια ηταν,ειναι και θα ειναι μονο θεμα εμπνευσης (και ταλεντου) αυτο θελω να πω... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 μα νομιζω ηδη του προτειναμε ΤΙ κατα τη γνωμη μας πρεπει να κανει (ακομα και αυτοι που "διαφωνουν" οτι πρεπει να μαθει να διαβαζει..) εγω π.χ του ειπα να γραφτει σε ενα μαθημα θεωριας & αρμονιας ;) Και πολύ καλά έκανες. Αυτό που εννοώ είναι ότι ζητάει συμβουλές για να προχωρήσει σε συγκεκριμένα πράγματα. Το να του λένε μερικοί ότι "άμα το'χεις μέσα σου δε χρειάζεται να ξέρεις να διαβάζεις" είναι σεβαστό αλλά δυστυχώς εντελώς άσχετο με το θέμα και σίγουρα δεν βοηθάει τη συζήτηση να προσπαθούμε ο ένας να πείσει τον άλλο για τη χρησιμότητα ή μη των semantics της μουσικής. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tasouil Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 και επι τη ευκαιρία, νομίζω οτι πρέπει να επισημανθεί, πως το σύγχρονο notation system, με την σαρώτικη εισβολή της τεχνολογίας στη μουσική δημιουργία, πλέον είναι εξαιρετικά φτωχό και ελαφρώς απαρχαιωμένο. Αδυνατεί να καλύψει ένα μεγάλο εύρος σύγχρονων τεχνικών. οπως???? η κιθαρα τις ιδιες νοτες εβγαζε απο παλια δεν εχει αλλαξει κατι τωρα αν το σημα τις κιθαρας περναει μεσα απο 25000 πεταλια κ ενισχυτες αυτο δεν ειναι ρολος της παρτιτουρας να το καταγραψει :-\ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Εμ εδω ειναι το θεμα θα ΕΠΡΕΠΕ να μπορει να το καταγραψει (οπως καταγραφει πανω στη παρτιτουρα το pianisimo,το forte ,το leggato κτλ) Αρα ΣΑΦΩΣ και ειναι ανεπαρκης και απαρχιωμενη...(και αυτο ειναι φυσικο μια και ειναι 400 ετων....) Εξαλλου ειναι ανεπαρκης απο τη φυση της μια και επιτρεπει την καταγραφη ΜΟΝΟ ΔΥΤΙΚΗΣ μουσικης (στην Τουρκια π.χ που χρησιμοποιουν μορια δουλευουν με μια "μετατροπη" της μια και ως εχει ειναι ανεπαρκης και "λιγη" για τη μουσικη τους) Υποτιθεται οτι μια παρτιτουρα πρεπει οταν την "εκτελεις" να οδηγει ΑΚΡΙΒΩΣ στο ΗΧΗΤΙΚΟ αποτελεσμα που καταγραφει.. ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
matawan Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Δυστυχώς ή ευτυχώς η μουσική εξελίσσεται σε πολλές κατευθύνσεις. Απλά θα αναφέρω την μικροτονική μουσική, όπου χρησιμοποιούνται διαστήματα μικρότερα του ημιτονίου. It's a shame stupidity isn't painful. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 @spy Ναι ρε παιδι μου συμφωνω, αλλωστε αν διαβασεις τα ποστς μου θα δεις οτι πανω κατω αυτο του λεω οταν του λεω να μελετησει clusters & chord voicings... Τότε συμφωνούμε. Ειδικα τη συμβουλή σου για τις συγχορδίες (την οποία μόλις πρόσεξα) πρέπει να τη γράψεις με bold ΚΕΦΑΛΑΙΑ για να τη βλέπουμε όλοι. Η μελέτη συγχορδιών/voicings είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα στη μελέτη της κιθάρας. και επι τη ευκαιρία, νομίζω οτι πρέπει να επισημανθεί, πως το σύγχρονο notation system, με την σαρώτικη εισβολή της τεχνολογίας στη μουσική δημιουργία, πλέον είναι εξαιρετικά φτωχό και ελαφρώς απαρχαιωμένο. Αδυνατεί να καλύψει ένα μεγάλο εύρος σύγχρονων τεχνικών. Μπορούμε να την εμπλουτίσουμε εμείς. Π.χ. όταν γράφουμε TS πάνω από ένα μέτρο να σημαίνει "turn on the Tube Screamer", όταν γράφουμε "BP" να σημαίνει "switch to the bridge pickup" και άλλα τέτοια... Δυστυχώς ή ευτυχώς η μουσική εξελίσσεται σε πολλές κατευθύνσεις. Απλά θα αναφέρω την μικροτονική μουσική, όπου χρησιμοποιούνται διαστήματα μικρότερα του ημιτονίου. Η μικροτονική μουσική ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΙΝΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
matawan Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 το σχολιο για το οτι η μουσικη εξελίσσεται σε πολλές κατευθύνσεις αναφερόταν στο σχόλιο για τα πετάλια, όχι στη μικροτονική μουσικη. :) It's a shame stupidity isn't painful. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση