manosx Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Κοίτα Jimmypaf αυτά που λες χρησιμεύουν όταν κάνεις μουσική σκάβοντας. Υπάρχουν όμως και κάτι τύποι που απλά βάζουνε φουρνέλα. Για το σκάψιμο χρειάζονται ένα σετ αυτιά και χέρια. Το φουρνέλο όμως ή το έχεις ή δεν το έχεις. Αν τώρα ξέρεις και να σκάβεις και τοποθετήσεις το φουρνέλο στο σωστό σημείο πάει... τα γκρέμισες όλα :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Δεν διαφωνω φιλε μου,αν καταλαβα καλα τι εννοεις.Ομως κυριως στην Ελλαδα κυριαρχει η ακολουθη λογικη: "Δεν θα παω να μαθω μουσικη,επειδη εχω ως προτυπο το Hendrix,το BBKing κλπ που ηταν αυτοδιδακτοι,αλλα εκαναν παγκοσμιες επιτυχιες.Βεβαια,οταν τα δικα μου κομματια δε γινονται παγκοσμιες επιτυχιες,δε φταιω εγω αλλα η μουσικη βιομηχανια,οτι δεν ειμαι πολυ εμπορικος κλπ" Δηλαδη,ποτε δε φταιμε εμεις,ουτε η τεμπελια μας αλλα ουτε η ελλειψη ταλεντου κι αισθητικης. Θελω να πω,πως ειναι τουλαχιστον αδικο να θεωρουμε οτι καλοι μουσικοι ειναι μονο οσοι εχουν κανει παγκοσμιες καριερες.Ειναι σαν να λεμε οτι ο μονος καλος αρχιτεκτονας ειναι αυτος που σχεδιασε τον παρθενωνα.Υπαρχουν πολλοι καλοι και διαβασμενοι μουσικοι,που γινονται δασκαλοι,session μουσικοι,συμμετεχουν σε σπουδαια γκρουπ που δεν ειναι γνωστα,μουσικοι που συμμετεχουν σε κλασσικες ορχηστρες ή σε musical με τρομακτικο επιπεδο. Αλλωστε,τα 9/10 της μουσικης δεν θα υπηρχαν,αν δεν υπηχαν ολοι αυτοι οι ασημοι μουσικοι που την εκτελεσαν. Δεν νομιζω αλλωστε,πως κανενας απο εμας θα πηγαινε να μαθει κιθαρα σε καποιον που δεν ξερει θεωρια ή να διαβαζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Η θεωρία και το διάβασμα χρειάζονται, τελεία. Δεν είναι αυτοσκοπός, είναι απλά ο γραπτός λόγος της μουσικής. Δεν έχει δική του, αυτόνομη υπόσταση όπως η γραπτή μορφή της γλώσσας, αλλά υπάρχει μόνο για να αποτυπώσει τους ήχους στο χαρτί. Αν θέλεις να προχωρήσεις σε ένα όργανο ή στη σύνθεση καλό είναι να μάθεις τους κανόνες και μετά κάν' τους ότι θέλεις. Όλοι όσοι έγιναν μουσικάρες χωρίς θεωρητικές γνώσεις, δεν έγιναν επειδή δεν ήξεραν να διαβάζουν αλλά παρά το ότι δεν ήξεραν να διαβάζουν. Δεν καταλαβαίνω γιατί να απορρίψει κανείς κάτι που θα του κάνει τη ζωή πιο εύκολη. Και αν η ωδειακή παιδεία (η οποία παραδέχομαι ότι σε γενικές γραμμές στην Ελλάδα σέρνεται, όπως εξάλλου και η παιδεία στο σύνολό της) καταφέρει να πνίξει το αυθορμητισμό και τη δημιουργικότητά σου, πιθανότατα δεν υπήρχαν ούτως ή άλλως... Σόρυ αν επανέλαβα κάτι που ξαναγράφτηκε αλλά δε διάβασα όλο το θέμα... Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Eγω εχω μια απορια ειλικρινη κ χωρις ιχνος ειρωνιας.Οι παραλληλες 5ες κ 8ες ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ συμφωνα με την κλασικη αρμονια.Δλδ στη συγχρονη μουσικη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να παιζουμε με whammy ή pitch shifter? https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tassos1978 Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Έχοντας περάσει από μικρός από το σύστημα μουσικής παιδείας μέσα από τα ωδεία και από ιδιαίτερα, σπουδάζοντας όλα τα πτυχία θεωρητικών που υπάρχουν, κατέληξα πως για κάποιον που θέλει να κάτσει να ασχοληθεί πιο σοβαρά με δημιουργία μουσικής (αναπαραγωγή ή σύγχρονη σύνθεση) στον αιώνα που ζούμε, είναι παντελώς άχρηστα. Δε θα κάνω λόγο για τα χρήματα που έφυγαν και για τον χρόνο μελέτης... Είναι απαραίτητες γνώσεις για κάποιον που θέλει να ΑΝΑΛΥΣΕΙ τις μουσικές των προηγούμενων αιώνων, να τις κατανοήσει σε βάθος (όσο αυτό είναι εφικτό) και να συνθέσει σε φόρμες τέτοιου είδους. Αυτό που χρειάζεται ένας μουσικός του σήμερα με κάποιο ταλέντο (έστω και λίγο) είναι βασικές θεωρητικές γνώσεις, δηλαδή απλή μουσική ανάγνωση και κατανόηση των συνηχήσεων. Να ξέρει επίσης τι συμβαίνει με τις κλίμακες (και προς θεού όχι να περιμένει 3 χρόνια αρμονίας για να μάθει πως υπαρχουν και άλλοι τρόποι εκτός από το μινόρε και το ματζόρε...) και να εξοικειωθεί με ρυθμούς, απλούς και περίπλοκους. Το να μάθει πως απαγορεύονται οι 5ες παράλληλες για να μπορεί μετά να τις χρησιμοποιήσει, το βρίσκω εκτός τόπου και χρόνου. Είτε πρόκειται για εκτελεστή, είτε για συνθέτη, του χρειάζονται αυτά και μόνο... Μετά ΠΡΕΠΕΙ να πάρει το λόγο το ταλέντο, η προσωπικότητα,η φαντασία, η προσωπική αφιέρωση χρόνου κι εαυτού σε αυτό... https://www.youtube.com/@tassos1978/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Το να μάθει πως απαγορεύονται οι 5ες παράλληλες για να μπορεί μετά να τις χρησιμοποιήσει, το βρίσκω εκτός τόπου και χρόνου. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.Μου απαντησες πριν καν ρωτησω!!!!!!! :D https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tassos1978 Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Eγω εχω μια απορια ειλικρινη κ χωρις ιχνος ειρωνιας.Οι παραλληλες 5ες κ 8ες ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ συμφωνα με την κλασικη αρμονια.Δλδ στη συγχρονη μουσικη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να παιζουμε με whammy ή pitch shifter? Επειδή οι παραλληλες 5ες κ 8ες είναι του διαβόλου, θα καεί όλο σου του to gear που συμμετέχει στην τελετή δέήσης του Εωσφόρου... https://www.youtube.com/@tassos1978/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Έχοντας περάσει από μικρός από το σύστημα μουσικής παιδείας ... η προσωπικότητα,η φαντασία, η προσωπική αφιέρωση χρόνου κι εαυτού σε αυτό... Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lost_Highway Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Οι παραλληλες 5ες κ 8ες ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ συμφωνα με την κλασικη αρμονια.Δλδ στη συγχρονη μουσικη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να παιζουμε με whammy ή pitch shifter? Και μετά σου λέει ότι το μέταλ ΔΕΝ είναι μουσική του διαβόλου. Τίγκα στις 5ες παράλληλες και στα διαστήματα 4ης αυξημένης... σκόρδα σκόρδα... edit: με πρόλαβε ο Τάσσος ;) Μη φεύγεις θηρίο, θηρίο με τα σιδερένια δόντια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 πλακα πλακα ο παλιος μου ενισχυτης ειχε καει παιζοντας με whammy.Τοτε ειχαμε ριξει το φταιξιμο στη ΔΕΗ(-ση του Εωσφορου) ;D https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση