elavd Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2008 OP Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2008 Πιστέψτε με, καμμία γνώση, δεν στέρησε το ταλέντο από αυτούς που το έχουν. Έγραψες!!! ;) www.facebook.com/YourPaintedSmile
Silot Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2008 Το μόνο αρνητικό που μπορώ να εντοπίσω εγώ σε σχέση με την συστηματική- "ακαδημαϊκή" σπουδή της μουσικής, είναι ότι εμφυσά στους θιασώτες της την ψευδαίσθηση ότι η τέχνη αυτή είναι χωράφι τους.Και οι υπόλοιποι,μη-σπουδαγμένοι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, είναι απλά καταπατητές του. Ακριβώς Leo got it right the first time
lakis1975 Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 Διαβαζω πολυ καιρο το φορουμ και αυτο ειναι ενα απο τα πιο ουσιωδη thread. Δεν εχω να γραψω καμια αποψη μου γιατι δεν ειμαι μουσικος. Αλλα ειναι ωραιο το να εκφραζονται ολες οι αποψεις και οι αντιπαραθεσεις κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ Περιμενα εναγωνιως την απαντηση του kostas79 σε ενα post που ρωτουσε πως θα εξασκηθει και στα 2 χερια, αλλα αυτη η απαντηση δεν ηρθε ποτε. Αυτη ηταν η μονη μου απογοητευση και ελπιζω ο φιλος κωστας79 να ειναι πιο προσεκτικος στο μελλον τσαμπα καιει η λαμπα
Rockfeller Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 Γεια σας παιδια, παρακολουθησα τη συζητηση απο την αρχη (ουφ) πολυ ενδιαφερον topic , απλα θα θελα να αναφερω σαν παραδειγμα κι εγω τον Χατζιδακι ο οποιος δεν ειχε τις ακαδημαικες γνωσεις εξαρχης και ηταν ο φανατικοτερος υποστηρικτης του "γκρεμιστε τα ωδεια και φτιαξτε καφωδεια" και ενος γνωστου αποφοιτησαντα απο Berklee με πτυχιο απο BB King κλπ. Ο Χατζηδακις καταφερε να γραψει ιστορια ενω ο γνωστος που βαζει ταλκ στην ταστιερα για να μην παθει εγκαυμα, τον τρωει η μαρμαγκα. Οι ιστοριες ειναι ατελειωτες... Δε μ' αρεσει να απαξιωνω ευκολα θεσμους και ιδρυματα απλα θελω να πω οτι τα χρονια που πηγαινα στο ωδειο ηταν απο τα πιο βαρετα που περασα, γιατι δεν ηθελα να αναπαραγω τις ιδιες αμουσες ασκησεις που μου εκαιγαν το μυαλο και τα χερια, απλα ηθελα να παιζω μουσικη. Οταν μεγαλωσα συνειδητοποιησα οτι αφενος τα περισσοτερα που μαθαινα εκει μεσα ηταν τεχνικα εργαλεια και οχι μουσικη και αφετερου μου εκαναν ζημια στο αισθητηριο μου αφου μου εδιναν την εντυπωση πως πχ το λα- δεν κολλαει με το σι-b7 κτλ. Επισης με εκνευριζει αφανταστα ο νεοελληνικος σνομπισμος των δυο πλευρων , ωδειακων και αυτοδιδακτων που φτανει μεχρι το ρατσισμο του στυλ ειναι καλυτερος αυτος γιατι κοπιασε, ο αλλος γιατι εχει feeling , τα πραγματα μετριουνται με τα εργα και οχι με πτυχια. ΒΤW, το τοπικ μου θυμησε αντιστοιχες συζητησεις σχετικα με το αν γραφω σε reason οι παραγωγες μου ειναι χαλια καλυτερα να αγορασω αναλογικα που δεν εχουν midi γιατι ετσι εγραφε και ο JMJ για να γινω καλυτερος παραγωγος κτλ.. Το προβλημα δεν ειναι αν θα πρεπει να μαθει κανεις ντε και καλα να παιζει παπαδες ουτε να αναλυει prima vista συμφωνικες η να παιζει session στην Παπαρι-ζου αλλα να ανακαλυψει που εχει πραγματικα ταλεντο και να αφιερωθει σ' αυτο. Και πιστεψτε με ειναι εξαιρετικα δυσκολο για καποιον που εχει φαει τη μιση του ζωη προσπαθωντας να πετυχει σε κατι στο οποιο ειναι αταλαντος, να ανακαλυψει ξαφνικα οτι εχει χαρισμα σε κατι διαφορετικο.
Superfunk Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 +12348768 ;) στο κατω κατω της γραφης το ΜΟΝΟ που μετραει ειναι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ εχεις δεν εχεις "χαρτια" ;) πολυ σωστο αυτο που γραφεις για τον Χατζιδακη ;) αλλα παρολο που περιφρονουσε τους "ωδειακους" ;D θεσμους στην Ελλαδα ο ιδιος ΕΙΧΕ σπουδασει μουσικη (ειχε κανει ανώτερα θεωρητικά με δάσκαλο τον μεγαλο Μενέλαο Παλλάντιο για αρκετα χρονια) συνηθως παντως δουλευε χωρις παρτιτουρες εκτος βεβαια απο τις περιπτωσεις συμφωνικων εργων (οπου βεβαια ΑΛΛΟΙ του τις εγραφαν γιατι αυτος...βαριοτανε... :) :) :)) γενικα ομως η αποψη που επικρατει για αυτον (δηλ. οτι ηταν "ασχετος" απο μουσικη θεωρια) ειναι λανθασμενη. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Rockfeller Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 +12348768 ;) στο κατω κατω της γραφης το ΜΟΝΟ που μετραει ειναι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ εχεις δεν εχεις "χαρτια" ;) πολυ σωστο αυτο που γραφεις για τον Χατζιδακη ;) αλλα παρολο που περιφρονουσε τους "ωδειακους" ;D θεσμους στην Ελλαδα ο ιδιος ΕΙΧΕ σπουδασει μουσικη (ειχε κανει ανώτερα θεωρητικά με δάσκαλο τον μεγαλο Μενέλαο Παλλάντιο για αρκετα χρονια) συνηθως παντως δουλευε χωρις παρτιτουρες εκτος βεβαια απο τις περιπτωσεις συμφωνικων εργων (οπου βεβαια ΑΛΛΟΙ του τις εγραφαν γιατι αυτος...βαριοτανε... :) :) :)) γενικα ομως η αποψη που επικρατει για αυτον (δηλ. οτι ηταν "ασχετος" απο μουσικη θεωρια) ειναι λανθασμενη. Μια μικρη λεπτομερεια ομως φιλε μου ειναι οτι δε συνεχισε τις σπουδες του με τον Παλλαντιο. Αυτα που ειχε μαθει του εφταναν και με το παραπανω ;)
fenderiarhs Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 Θα αναφερω την προσωπικη μου εμπειρια καθαρα και μονο σαν παρατηρηση (ισως και σαν προσωπικο παραπονο) και οχι ως επιχειρημα υπερ της μιας η της αλλης αποψης: εκανα 8 χρονια κλασσικο πιανο.....Παρτιτουρες bach, σονατινες ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D και ολα τα συναφη....Ε λοιπον οσες φορες καθησα μπροστα στο πιανο μου να παιξω κατι μονος μου....δεν σταυρωσα ουτε νοτα.......Που ειναι η παρτιτουρα μου????????????Τελικα, στην κιθαρα, που ειμαι εντελως αυτοδιδακτος και που ουδεποτε ασχοληθηκα με θεωριες, νοτες κ.λ.π (αν και εχω αντιληψη του τι συμβαινει) ειμαι σαφως δημιουργικοτερος (εξυπακουεται οχι με απολυτα κριτηρια......). 2 things are infinite:the universe&human stupidity
cos_dr Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2008 Χωρίς να έχω διαβάσει όλα τα πόστ, γιατι δεν μπορώ, δεν εχω την ψυχική διάθεση αυτές της μέρες να διαβάζω, γιατι είμαι με ενα σχεδόν μόνιμο κρυολόγημα , και εχω νευρα και επειδή είδα οτι ενδιαφέρεσαι να διαβάσεις μουσική Θα σου πω πρώτων να μην αισθάνεσαι μειονεκτικά, γιατι ο μουσικος αναλφαβητισμός όπως τον αισθάνεσαι δεν έχει την σημασία που του δίνεις για εσένα. Απλά θα είναι καλό να ονομάζεις αυτό που κάνεις, και να μπορείς να διαβάζεις σε ενα ικανοποιητικό επίπεδο σημειολογικά. Ενας που δεν ξέρει γράμματα δεν σημαίνει οτι δεν μπορεί να μιλήσει και να συζητήσει , απλά δεν μπορεί να διαβασει και να γράψει, το ίδιο είναι και στην μουσική, Τώρα αν τον βάλεις να πει μια μαντινάδα που εχει ακούσει, θα την πεί , αν όμως του δώσεις μια μαντινάδα να διαβάσει, δεν θα μπορεί γιατι δεν θα ξέρει γράμματα. Αυτο τωρα είναι τι ανάγκες εχει ο καθένας, Θα πάρεις το βιβλίο " Η Κλασσική Θεωρία της Μουσικής" του Γιώργου Διαμάντη Θα πάρεις επίσης το " Η Θεωρία της Μουσικής" Αναδρομη και εξελιξη, της Ευγενίας Βατίδου...εε..ε Βικάτου- Κοντογλη, εκδόσεις Φιλιπ Νακας και Παπαζήση αντίστοιχα. Θα κάνεις αυτό που θέλεις φτηνά και ωραία. Αυτά είπε ο Ανθωπος με την Μοναδική του Λάμψη, η φωνή του είναι πολύ αγνή για να ακουστεί!!! *η αναφορα στα βιβλία δεν εχει σκοπό διαφήμισης, ουτε τους ξέρω ούτε συμφέροντα εχω απο τους οίκους τους, βασικά γραμμένους τους εχω, και τον Διαμάντη, τον έσπαγα και στο ξύλο αμαλαχει που νομιζει οτι ξέρει ο άσχετος lol και απλά έχω αυτά τα βιβλία σπίτι και τα έχω μελετήσει και μου άρεσαν., τα πήρα για την αδελφή μου. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2008 Θα αναφερω την προσωπικη μου εμπειρια καθαρα και μονο σαν παρατηρηση (ισως και σαν προσωπικο παραπονο) και οχι ως επιχειρημα υπερ της μιας η της αλλης αποψης: εκανα 8 χρονια κλασσικο πιανο.....Παρτιτουρες bach, σονατινες ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D και ολα τα συναφη....Ε λοιπον οσες φορες καθησα μπροστα στο πιανο μου να παιξω κατι μονος μου....δεν σταυρωσα ουτε νοτα.......Που ειναι η παρτιτουρα μου????????????Τελικα, στην κιθαρα, που ειμαι εντελως αυτοδιδακτος και που ουδεποτε ασχοληθηκα με θεωριες, νοτες κ.λ.π (αν και εχω αντιληψη του τι συμβαινει) ειμαι σαφως δημιουργικοτερος (εξυπακουεται οχι με απολυτα κριτηρια......). εδω δεν φταις εσυ ουτε το ωδειο(σαν θεσμος δλδς) αλλα ο τροπος με τον οποιο διδασκετε η μουσικη στο Ελλαδισταν! τι πιο φοβερη ατακα για τον τροπο που διδασκετε η μουσικη στην ελλαδα μου την ειπε ο καθηγητης μου της αρμονιας κ τα λεει ολα! "Στην Ελλαδα βγαζουν μουσκους για τον 18 αιωνα" A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar.
tassos1978 Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2008 τι πιο φοβερη ατακα για τον τροπο που διδασκετε η μουσικη στην ελλαδα μου την ειπε ο καθηγητης μου της αρμονιας κ τα λεει ολα! "Στην Ελλαδα βγαζουν μουσκους για τον 18 αιωνα" +1000000 https://www.youtube.com/@tassos1978/videos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση