trolley Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Κάτι άλλο; εχουμε κοπελα στο φορουμ κ γραφεται με ενα νι.Ορισμενοι υποστηριζουν οτι πρεπει να παρει καρμα,αγνοωντας τη θεση μου απεναντι στη συναφεια μουστακι-τζαζ A.. ναι, πως μου διέφυγε. Thanks blue. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wasted Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 - Όλοι αγνόησαν το δικό μου σχόλιο περί της παρελθοντολογίας που αναγκαστικά εμπεριέχεται στη μελέτη οποιουδήποτε κλασσικού συστήματος μουσικής κατάρτισης. Εγώ ειλικρινά δεν κατάλαβα τη χρησιμότητά του. Επιπλέον, η λέξη "παρελθοντολογία" έχει μια αρνητική φόρτιση, η οποία τείνει να απαξιώσει την κατά τη γνώμη μου αδιαμφισβήτητη χρησιμότητα της μελέτης και κατάρτισης. Empty Rooms Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 - Όλοι υποστηρίζουν ότι τα έγγραφα πιστοποιητικά μουσικής κατάρτισης, είναι χαρτιά χωρίς καμία απολύτως αξία, είτε επαγγελματική είτε καλλιτεχνική. Δεν συμφωνώ καθόλου με αυτό. Στο επαγγελματική τουλάχιστον. Αν δεν είχαν καμμία αξία, δεν θα ήταν φίσκα τα ωδεία. Λάμπρο, άλλο το να μη συμφωνείς και άλλο το να επιχειρείς να στηρίξεις τη διαφωνία σου με την παροχή κάποιου αντικειμενικού δεδομένου (και καλά). Πρώτον, τα ωδεία δεν είναι φίσκα, αντιθέτως σήμερα υπάρχουν λιγότερα ωδεία απ' όσα υπήρχαν στο παρελθόν (είναι σα να λες ότι είναι φίσκα τα village center αλλά να μη λαμβάνεις υπ' όψιν ότι κάποτε το Μαρούσι είχε είκοσι σινεμά ακόμη). Δεύτερον, η αντίληψη ζωής που έχει ένας νέος που πηγαίνει σε ωδείο, δεν έχουν απαραιτήτως σχέση με την εργασιακή πραγματικότητα. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 είναι σα να λες ότι είναι φίσκα τα village center αλλά να μη λαμβάνεις υπ' όψιν ότι κάποτε το Μαρούσι είχε είκοσι σινεμά ακόμη καραoff-topic: To Village Center έχει κλείσει. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 - Όλοι αγνόησαν το δικό μου σχόλιο περί της παρελθοντολογίας που αναγκαστικά εμπεριέχεται στη μελέτη οποιουδήποτε κλασσικού συστήματος μουσικής κατάρτισης. Εγώ ειλικρινά δεν κατάλαβα τη χρησιμότητά του. Επιπλέον, η λέξη "παρελθοντολογία" έχει μια αρνητική φόρτιση, η οποία τείνει να απαξιώσει την κατά τη γνώμη μου αδιαμφισβήτητη χρησιμότητα της μελέτης και κατάρτισης. Η χρησιμότητά του έγκειται στο ότι θέτει τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Συμφωνώ ότι έχει μία αρνητική φόρτιση αλλά τι φταίω εγώ, η λέξη προϋπήρχε. Ένα μεγάλο μέρος όσων ασχολούνται με τη μουσική ασχολούνται τιμώντας έναν ξεκάθαρο μιμητισμό. Στα πλαίσια αυτού του μιμητισμού ενδιαφέρονται για την εκμάθηση μεθόδων και τεχνικών του παρελθόντος. Ο πίθηκος είναι πίθηκος και δεν έχει καμία σχέση με τον καλλιτέχνη - επίσης δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος πρέπει να περάσει πρώτα μία θητεία σα πίθηκος πριν γίνει καλλιτέχνης. Εκτός αν διαφωνείς. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 είναι σα να λες ότι είναι φίσκα τα village center αλλά να μη λαμβάνεις υπ' όψιν ότι κάποτε το Μαρούσι είχε είκοσι σινεμά ακόμη καραoff-topic: To Village Center έχει κλείσει. Σοβαρά μιλάς; Δόξω τω Θεώ. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Ένα μεγάλο μέρος όσων ασχολούνται με τη μουσική ασχολούνται τιμώντας έναν ξεκάθαρο μιμητισμό. Στα πλαίσια αυτού του μιμητισμού ενδιαφέρονται για την εκμάθηση μεθόδων και τεχνικών του παρελθόντος. Ο πίθηκος είναι πίθηκος και δεν έχει καμία σχέση με τον καλλιτέχνη - επίσης δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος πρέπει να περάσει πρώτα μία θητεία σα πίθηκος πριν γίνει καλλιτέχνης. Εκτός αν διαφωνείς. Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος... Δώσε μας ένα παράδειγμα πιθήκου και ένα παράδειγμα καλλιτέχνη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wasted Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Ένα μεγάλο μέρος όσων ασχολούνται με τη μουσική ασχολούνται τιμώντας έναν ξεκάθαρο μιμητισμό. Στα πλαίσια αυτού του μιμητισμού ενδιαφέρονται για την εκμάθηση μεθόδων και τεχνικών του παρελθόντος. Ο πίθηκος είναι πίθηκος και δεν έχει καμία σχέση με τον καλλιτέχνη - επίσης δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος πρέπει να περάσει πρώτα μία θητεία σα πίθηκος πριν γίνει καλλιτέχνης. Σαφώς και διαφωνώ με τα παραπάνω. Σε βρίσκω υπέρ του δέοντος ριζοσπαστικό. :D Τι κακό έχουν οι μέθοδοι και οι τεχνικές του παρελθόντος δηλαδή; Δεν είναι λειτουργικές πια; Τόσο ξεπερασμένες είναι; Μάλλον κάνεις λάθος εδώ... Με μεθόδους και τεχνικές του παρελθόντος κάνουμε έρωτα ακόμα, όσοι κάνουμε, αλλά κανένας δεν έχει παραπονεθεί! ;D Επίσης δε συμφωνώ να ονομάζεις πιθήκους αυτούς που ψάχνουν την τελειότητα στη μουσική εκτέλεση μέσα από ωδείο. Είναι πολύ υβριστικό απέναντι τους και μάλλον φανερώνει άγνοια του τι πραγματικά κάνουν. Εκτός και αν νομίζεις ότι υπάρχει άλλος τρόπος να εναρμονιστείς με άλλα σαράντα βιολιά σε μια ορχήστρα... Empty Rooms Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Επίσης δε συμφωνώ να ονομάζεις πιθήκους αυτούς που ψάχνουν την τελειότητα στη μουσική εκτέλεση μέσα από ωδείο. Είναι πολύ υβριστικό απέναντι τους και μάλλον φανερώνει άγνοια του τι πραγματικά κάνουν. Εκτός και αν νομίζεις ότι υπάρχει άλλος τρόπος να εναρμονιστείς με άλλα σαράντα βιολιά σε μια ορχήστρα... Όχι, όχι... δεν εννοώ ότι όποιος έχει κλασσική παιδεία είναι πίθηκος. Εννοώ ότι οποισδήποτε πίθηκος κατά κανόνα βρίσκει καταφύγιο στην απόκτηση κλασσικής παιδείας προκειμένου να μην αντιμετωπίσει τα πραγματικά δημιουργικά διλλήματα που σχετίζονται με την τέχνη της μουσικής. Η τεχνική είναι πάντα ένα καταφύγιο για τον ατάλαντο - ο ταλαντούχος μπορεί να την έχει, αλλά μπορεί και όχι. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Σε βρίσκω υπέρ του δέοντος ριζοσπαστικό. :D Ε, όχι και ριζοσπαστικό.. Αυτά είναι καταξιωμένα πλέον ιδεώδη του 20ου αιώνα. Εγώ απλά τα αναπαράγω που και που, για να ξεφύγουμε και λίγο από την ιδέα ότι πρέπει ο μουσικός να ξέρει ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ στοιχεία δυτικής αρμονίας. Το είπε και το μέλος "Μαριάνα" αλλά δεν το κατάλαβαν και πολύ: ένας αφρικάνος ή ένας ινδός ακούνε δυτικές συγχορδίες και τους φαίνονται κολοκύθια-τούμπανα. Είναι θέμα παιδείας (φιλοσοφικής και μουσικής). Ξέρετε πόσες θεωρίες και "συστήματα" για τη μουσική υπάρχουν; Γιατί πρέπει οπωσδήποτε να έχει κανείς την "ωδειακή" παιδεία για να θεωρείται μουσικός; Πάντα κοτσάνα μου φαινότανε. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση