spy Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Μάγκες, κάποτε μιλούσα με ένα μεγάλο δάσκαλο και μου είπε: "Φιλαράκι, ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ; Γκρουβάρεις; Το "έχεις" το μπλουζ; Νιώθεις κάθε νότα που παίζεις; Τότες θα πας μπροστά ναούμ. Τι τις θες τις παρτιτούρες και τις κλίμακες; Γι' αυτά που παίζεις και η πεντατονική φτάνει. Αρκεί οι νότες (και οι πέντε) να βγαίνουν απ' την καρδιά..." ;D :P ;D Προφανώς η θεωρία δεν είναι απαραίτητη, αλλά βοηθάει πολύ. Ηλία εγώ θα σύστηνα Leavitt. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
matawan Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Δε νομίζω οτι υπάρχει καμία ακραία τοποθέτηση. Η γράφη, η όποια γραφή, ειναι "επιστημονική" οριοθέτηση και κωδικοποίηση. Η δημιουργία από την άλλη...χμμμ...μόνο αυτό δεν είναι. :) It's a shame stupidity isn't painful. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Δε νομίζω οτι υπάρχει καμία ακραία τοποθέτηση. Η γράφη, η όποια γραφή, ειναι "επιστημονική" οριοθέτηση και κωδικοποίηση. Η δημιουργία από την άλλη...χμμμ...μόνο αυτό δεν είναι. :) χαχαχα..οκ σε πιανω.. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Η γράφη, η όποια γραφή, ειναι "επιστημονική" οριοθέτηση και κωδικοποίηση.Η δημιουργία από την άλλη...χμμμ...μόνο αυτό δεν είναι. νομιζω οτι αυτη ειναι η πλεον εμπεριστατωμενη αποψη και με αυτη η συζητηση περι αναγκαιοτητος της..παρτιτουρας μπορει να κλεισει... ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tasouil Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 αλλά η δημιουργία δεν έχει να κάνει με αυτα. ΑΚΡΙΒΩΣ ακομα και να ηξερε γραμματα ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ το ΙΔΙΟ αριστουργημα θα εγραφε (η μαλλον στην δικη του περιπτωση μαλλον ..χειροτερο θα ητανε...),μη μπερδευουμε το ΕΡΓΑΛΕΙΟ με τον δημιουργο..... Μιλατε ομως για τις ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ δεν λεω μπορει καποιοι απο σας να ειναι καλως η κακως δεν ειμαστε ολοι οποτε καλο ειναι να μαθαινουμε καποια πραγματα κ να μην τα απαξιωνουμε επειδη χωρις αυτα καταφερε καποιος-οι (λιγοι σε σχεση με το συνολο ομως) να κανει αυτο που θελουμε να κανουμε κ εμεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Μιλατε ομως για τις ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ δεν λεω μπορει καποιοι απο σας να ειναι καλως η κακως δεν ειμαστε ολοι οποτε καλο ειναι να μαθαινουμε καποια πραγματα κ να μην τα απαξιωνουμε επειδη χωρις αυτα καταφερε καποιος-οι (λιγοι σε σχεση με το συνολο ομως) να κανει αυτο που θελουμε να κανουμε κ εμεις +100000000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Μαλλον δεν προσεξες μια... λεπτομερεια.. :) :) οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ μουσικοι στον πλανητη ΔΕΝ ξερουν να διαβαζουν... Αρα,μπορεις και ΕΣΥ να τα καταφερεις ακομα κι αν δεν διαβαζεις..(αν βεβαια εχεις το ταλεντο,αν δεν το εχεις δε πα να διαβαζεις και τα .....12 ευαγγελια,χαμενος κοπος θα ειναι...) ΚΑΝΕΙΣ επαναλαμβανω δεν ΑΠΑΞΙΩΣΕ τη "βαθυτερη" (με την εννοια της "τεχνικοτερης") ενασχοληση με τη μουσικη,αν θελει καποιος την ψαχνει και με τη θεωρια αν δεν θελει και παλι εχει καλως...οπως τη βρισκει ο καθενας... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Θα ήθελα να μου προτείνετε βιβλία, μεθόδους ή sites από τα οποία θα μπορέσω να μάθω κάποια βασικά θεωρητικά όσον αφορά τη μελωδία και το ρυθμό της μουσικής. Επίσης, θα σας παρακαλούσα οι προτάσεις σας να προκύπτουν από την προσωπική σας εμπειρία (βιβλία/μέθοδοι ή sites που όντως σας φάνηκαν χρήσιμα και πρακτικά) και όχι από ένα απλό search στο Google... Δεν γυρνάμε στο θέμα μας παλικάρια; Ο άνθρωπος ζητάει πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Ο καθένας μας έχει την εκάστοτε φιλοσοφία και προσέγγισή του μέσα στο χωροχρόνο (...) αλλά δεν υπάρχει λόγος να προσπαθείτε να τον πείσετε σε κάτι. Τώρα που έφαγε την ήττα με τον "καινούριο" Harley Benton GA15 κατάλαβε ότι δεν είναι τόσο υπεράνθρωπος όσο νόμιζε και πρέπει να εξιλεωθεί αυτομαστιγώμενος μελετώντας στεγνό 16ωρο το (μ)Αστούριας σε παιδική κλασσική 1/2 μέγεθος... :D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
matawan Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Δε νομίζω οτι υπάρχει σε καμία περίπτωση θέμα απαξίωσης. Απλά, τοποθέτησης των πραγμάτων στην ουσιαστική τους διάσταση. Αν κάποιος διαβάζοντας, ή γράφοντας μία παρτιτούρα γίνεται καλύτερος μουσικός (και άνθρωπος), τότε όλα είναι καλά. Μιλάμε απλά όμως για μονοπάτια, όχι για προορισμούς. It's a shame stupidity isn't painful. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2008 Καλά και άγια τα βιβλία, αλλά νομίζω πως ένας δάσκαλος θα ήταν πιο χρήσιμος στον elavd καθως θα του δείξει ακριβώς αυτά που θέλει να μάθει και με τον κατάλληλο τρόπο. Στα Γιάννενα είσαι, θα βρεις ένα καλό καθηγητή πιστευω.. Α και στα Γιαννενα δεν έχει βατράχια...κάτι περιεργοι νομίζαν οτι έχουν γευση κοτόπουλου οπότε τα ρίξανε στη σχάρα. Μας τελειώσανε...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση