whiteNoise Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2005 Εγώ μάγκες έχω μια κιθαρουλα(μια απ'τις κιθάρες μου) γιαπωνέζικη του 1976 την οποία μου την έδωσαν αντί για κάποια χρήματα που είχα δανεισει..40,000 δρχ. η κιθάρα είναι πιστή απομίμηση gibson les paul,και στα ξύλα και στον ήχο. επειδή έχει τύχει αρκετές φορές να πιάσω γνήσιες les paul στα χέρια μου θα σας πω πως δεν έχει καμία μα καμία διαφορά. δεν ξέρω βέβαια την πραγματική αξία της αλλά για να φτάσει στα χέρια μου με 120 ευρω, σίγουρα δεν είχε ποτέ 3500... προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2005 πεστα φιλε πεστα....... προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 οχι σιγουρα δεν ειναι ψυχολογικο το θεμα και σιγουρα ένα τέλεια κατασκευασμένο όργανο δεν μας κάνει καλύτερους ... δεν παιρνω ...το μερος των ακριβων ουτε ειναι σιγουρο οτι μια πιο φτηνη δεν μπορει να ειναι καλυτερη απο μια ακριβη.υπαρχουν φτηνες που γαμανε....υπαρχουν και ακριβες που δεν αξιζουν τα λεφτα τους αλλα για μενα οι suhr τα αξιζουν.και οι warmoth ειναι παρα πολυ καλες κιθαρες αλλα ειναι και τα...μυστικα που απλα εμεις δεν τα ξερουμε και πραγματικα υπαρχουν.δυστυχως εδω που μεγαλωσαμε εχουμε λιγο αγνοια με αρκετα θεματα μαζι και εγω αλλα σιγα σιγα ολοι προσπαθουμε να μαθουμε ολο και πιο πολλα. το ξερετε οτι μια suhr αν την κρατησεις απο το headstock ΧΩΡΙΣ να ειναι βιδωμενο το μανικι με το σωμα δεν ξεκολλανε.ειναι σαν να ειναι βιδωμενα.αυτο νομιζετε οτι γινετε στις περισσοτερες κιθαρες;και οπως ειναι ευνοητο αυτο παιζει τεραστιο ρολο στον ηχο. ακομα τα μανικια που βαζουν δεν τα βαζουν με οτιδηποτε ξυλο.κρατανε απο το headstock το μανικι και πριν το ενωσουν με το σωμα χτυπανε το ξυλο στο backshape.αν θυμαμαι καλα τι ειχε πει o henderson στον φιλο μου συνηθως με το χτυπημα ακουγεται η νοτα g.αν το ξυλο οταν το χτυπησουν δεν ακουστει καλα,δεν το βαζουν στις ακριβες...αλα στις πιο φτηνες.(δεν ξερω τι σημαινει αυτο και πως πρεπει να ακουστει για να σημαινει οτι ακουγεται καλα). συγχρονως με βαση τις αρμονικες(μανικιου-σωματος) γινεται το σωστο κουρδισμα πριν ενωθουν μεταξυ τους (μανικι και σωμα). ειναι και αλλα πολλα -που εμεις δεν τα ξερουμε δυστυχως.. βεβαια τωρα ξεφευγω λιγο και θα μου πειτε εμεις οι ερασιτεχνες τι ασχολιουμαστε με ολα αυτα.απλα πρεπει να τα λεμε γιατι οπως και να το κανουμε αλλη η ποιοτητα απο μερικες κιθαρες σε σχεση με αλλες και κατα 99% με αυτην την ποιοτητα και με κορυφαια ηλεκτρικα οι κιθαρες αυτες ειναι ενα σκαλοπατι πανω απο ολλες τις αλλες.το λεω και εγω απο προσωπικη εμπειρια κακες suhr(οσο κακες μπορει να ειναι με τετοια ποιοτητα υπαρχουν και το ειχε παραδεχτει ο henderson),αλλα...στον suhr οτι πληρωνεις παιρνεις.ακομα και κατι πιο φτηνο ειναι εγγυηση φιλε gto234 ειπες οτι οι κιθάρες με τις οποίες ηχογραφούν και γενικά έχουν δεν νομίζεις να έχουν σχέση με αυτές που φωτογραφίζονται.θα σου πω για τις suhr συγκεκριμενα οτι δεν φτιαχνουν με διαφορετικη νοοτροπια αυτες για τους καλλιτεχνες σε σχεση με αυτες που ειναι για το..κοινο.πως να σου πω..ειναι για ολους custom(μιλαω παντα για τις ακριβες suhr) και θα πω κατι που εχει πει και καποιος αλλος...και ισχυει.δεν ειναι ακριβως αντιγραφη fender.εχουν το δικο τους διαφορετικο και πολυ καλυτερο feeling απο αλλες κιθαρες.δεν ειναι 5κομματια συναρμολογουμενα απλα.εχει πεσει πολυ δουλεια σε καθε μια απο τις κιθαρες που πουλιουνται NightCrawler θα σε σκισω... σε μισω. αντε καλοπαιχτη και ελπιζω ειμαι ο επομενος Πια "μυστικά" 8O Μη τρελλαθούμε και όλας.! Ξεχνάς ότι οι περισσότεροι ροκ στάρς & κιθαρίστες παίζουν με vintage Fender :?: (& άλλες μάρκες...) Oι οποίες δεν ήταν τίποτα παραπάνω απο όργανα της σειράς κατασκευασμένες κατα χιλιάδες? Απλά και αυτοι εχουν υποκύψει στο vintage hype οπως και χιλιάδες άλλοι κιθαρίστες που ονειρευονται να αποκτήσουν μια παλιά Fender . (Και πιστεύουν όλες αυτές τις ΜΠΟΥΡΔΕΣ που τους τσαμπουρνάνε οι βαθλυπλουτοι πλέον vintage dealers :wink: ) Η αλήθεια είναι μια υπάρχουν καλές,κακές,μέτριες & καταπληκτικές κιθάρες απο ΟΛΟΥΣ τους κατασκευαστές & απο ΟΛΕΣ τις χρονικές περιόδους. Σιγουρα κάποια βασικά χαρακτηριστικά παίζουν ρόλο,η κιθάρα όμως ειναι ενα ΣΥΝΟΛΟ απο μερη που ΤΥΧΑΙΝΕΙ να λειτουργεί σωστά ή οχι. (Σε ολες τις WARMOTH που εχω φτιαξει το μανικι στεκεται χωρις βιδες στο σωμα,και σε ΟΛΕΣ τις παλιές Fender που εχω δει υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ neck gap δεν σημαινει και τιποτα αυτό μια και δεν επηρεάζει τον ηχο αν και αισθητικα ειναι απαισιο :wink: ) Τωρα οτι ενας μικρος κατασκευαστής μπορεί να ελεγξει τηνπαραγωγή του καλύτερα είναι δεκτό αλλα μη τρελλαθούμε κι όλας και ζηταμε 3500 ευρω για "taping matched neck & bodies" 8O ΣΙΓΑ ΤΑ ΑΥΓΑ... Πάντως αν σου αρέσουν οι υπερβολές αυτός εδω ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι φτιάχνει ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΙΘΑΡΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ :lol: www.detempleguitars.com το πραγματικο πρόβλημα είναι οτι οι περισσότερες μαζικά παραγόμενες κιθάρες (&οι Fender) έχουν φρικτα σετ απς και έτσι εύλογα παρασύρονται οι απειροι κιθαρίστες και ενθουσιαζονται απο κιθαρες σαν τις suhr που εχουν ΤΕΛΕΙΑ set ups (και ειναι και καλες κιθαρες δεν αντιλέγω) θεωρώντας τες "καλύτερες" επαναλαμβάνω το ΣΩΣΤΟ set up είναι το Α & Ω σε μια κιθάρα όλα τα άλλα ειναι hype :wink: Τέλος ,και αυτο είναι το ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ που εχω με κατασκευαστές τέτοιου τύπου κιθαρών αλλα και με το custom shop,ειναι οτι αυτα που πρεσβευουν αντίκεινται ΑΠΟΛΥΤΑ στην φιλοσοφια του Leo Fender ο οποιος ηθελε να κατασκευάσει προσιτες,απλές,utility κιθαρες για ΟΛΟΝ τον κοσμο... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
roybatty Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Επειδή γίνεται παρανόηση,η λέξη "μυστικά" στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να συνοδεύεται από τη λέξη "εμπειρία".Δεν μπορεί κάποιος από εδω μέσα να μου πεί ότι έχει την ίδια κατασκευαστική εμπειρία με τον Suhr η τον DeTemple....εκτός κι αν θέλει να γίνει περίγελος.Ο superfunk έχει κάποιο δίκιο στη συγκεκριμένη περίπτωση.Η κατασκευή μιας ηλεκτρικής κιθάρας έχει μεγάλο ποσοστό "τύχης".Η εμπειρία αυτών των ανθρώπων όμως είναι που κάνει αυτή τη κατασκευή λιγότερο θέμα τύχης,και περισσότερο ικανότητας.Όλοι,με λίγη εξάσκηση,μπορούμε να πάρουμε κάποια κομμάτια και να κατασκευάσουμε ένα bolt-on όργανο.Αυτό δε σημαίνει όμως ότι θα φτιαχτεί με την ίδια μαεστρία η προσοχή με την οποία κατασκευάζει τις κιθάρες του o Suhr ή ο DeTemple.Και αυτό είναι που ουσιαστικά πληρώνεις.-όχι την απομίμηση μιας fender,αλλά ένα καλόφτιαγμενο μουσικό όργανο,που σου "μιλάει" και ανταποκρίνεται στην δυναμική ενός μουσικού.Αν κάποιοι θέλουν να το παραβλέψουν αυτό,πρόβλημά τους.Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει κιόλας. Ένα καλό μουσικό όργανο σε κάνει σίγουρα καλύτερο παίχτη,δεν έχει να κάνει με το αν αισθάνεσαι "καλύτερος",η με την τιμή του.Είναι αφελής όμως (η τυφλός και κουφός...) αυτός που θα γυρίσει να πεί "εγώ δεν βλέπω διαφορά ανάμεσα στην kumika les paul μου και σε μια gibson les paul standard",η αν θέλετε σε πέντε κομμάτια warmoth και σε μιά suhr. Περί vintage οργάνων:Εδώ το ζήτημα δεν έχει να κάνει τόσο με την κατασκευή του οργάνου όσο για "συναισθηματικούς" λόγους.Ο Leo ήταν όντως μπροστά από την εποχή του.Προσπαθούσε όμως να δώσει μαζικά μια πολυχρηστική κιθάρα στον κόσμο,χωρίς όμως να έχει ούτε την καλύτερη τεχνογνωσία,ούτε τον καλύτερο εξοπλισμό.(Κατασκευαστική διάνοια ήταν ο Les Paul,τον οποίο τον έφαγε δυστυχώς η αντιπροοδευτική αντιμετώπιση που είχε απο την Gibson)Το αποτέλεσμα ήταν πως οι vintage fender δεν είναι πολλές φορές ότι καλύτερο απο πλευράς κατασκευής.Κλασσικό παράδειγμα ήταν ο SRV,του οποίου η διάσημη Number One κατά καιρούς είχε αλλάξει διάφορα μανίκια και κατέληξε σε σώμα του 57 και μανίκι του 61 αν θυμάμαι καλά...(ποιός είχε πεί ότι το σώμα και το μανίκι δεν παίζουν ρόλο να δεις....) H όλη ιστορία γίνεται για τους μαγνήτες αυτών των οργάνων,οι οποίοι ακούγονταν με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο...όπως και να ταν αυτός τέλωσπάντων.Εκεί μπαίνει ο συναισθηματικός παράγοντας...κάποιοι θέλουν τον ήχο που ακούσαν σε κάποια αγαπημένη τους ηχογράφηση.Δεν θα κρίνω αν αυτό που κάνουν η όχι είναι σωστό,απλώς θα πώ "πολύ κακό για το τίποτα". Occam's razor makes the cutting clean. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 θα συμφωνήσω σε αρκετα απο αυτα που λες αλλα εξακολουθώ να πιστεύω ότι αν κάποιος πάρει επιλεγμένα ξύλα απο Warmoth (ή απο όπου αλλου) τα βάψει με νίτρο ,βαλει μαγνήτες Lindy Fralin & κορυφαίο hardware & την συναρμολογήσει σωστά με τέλειο set up θα έχει μια κιθάρα που σε τίποτα δεν θα έχει να ζηλέψει σε χλιδή :lol: απο τις Suhr... (& για να μην νομίζεις ότι μιλάω στον αέρα έχω παίξει με Suhr (& με Pensa Suhr οι οποιες κατασκευάζονταν εξ ολοκλήρου απο κομμάτια WARMOTH!!!),είχα κάποτε αγοράσει μια Tom ANDERSON (άψυχη κιθάρα...)& 1 Fender custom shop (ακόμα κλαίω τα λεφτα μου..) & ξέρω τι λέω...) :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gto234 Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Για μένα ένα όργανο σε κάνει καλύτερο παίχτη όταν σε βολεύει καλύτερα (κυρίως το μπράτσο του) από κάποιο άλλο και έχει φυσικά και τον ήχο που θέλεις(πράγμα που διορθώνεται με αλλαγή μαγνητών).Αυτό που λέω είναι ότι δεν σε κάνει καλύτερο παίχτη ένα πανάκριβο όργανο που στην τελική μπορεί να μην σου κάτσει στο χέρι(το έχω πάθει,εντάξει όχι με πανάκριβο όργανο αλλά με όργανο της τάξης των 1600-1700¤ το οποίο φυσικά και ξεφορτώθηκα!). Εγώ παλιά σκεφτόμουνα,"α,να πάρω ένα πολυ ακριβό όργανο που δεν θα τρίζει καθόλου,δεν θα ξεκουρδίζει,δεν δεν δεν...και θα παίζω γαμάτα".Ήμουν 16 χρονών βέβαια τότε.Τώρα στα 25 σκέφτομαι,"άντε να πάρω κάποιο καλό όργανο χωρίς να δώσω πολλά λεφτά γιατί αν πάρω ένα όργανο ακριβό και μετά δεν μου αρέσει,άντε να ξεπεράσω το ψυχολογικό μετά!" Και θα πεί κανείς,μα δεν παίρνεις ακριβό όργανο χωρίς να το δοκιμάσεις!κακά τα ψέμματα όμως,μου έχει τύχει να δοκιμάσω μια στιγμή ένα όργανο και να μου αρέσει και την επόμενη φορά που θα το δοκιμάσω να μην μου λέει τίποτα.Προσωπικά καταλαβαίνω αν μου αρέσει ένα όργανο αφού το έχω τουλάχιστον μια βδομάδα σπίτι μου.Με την μια και δυό φορές που θα το δοκιμάσω στο μαγαζί δεν μου λέει τίποτα.Και μην μου πείτε ότι με την κατάσταση εδώ στην Ελλάδα μπορεί κανείς να δοκιμάσει άνετα μουσικά όργανα και ιδίως κιθάρες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
roybatty Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Αυτό το "συναρμολογήσει σωστά και κάνει τέλειο setup" είναι όλο το νόημα.Αυτοί που έχουν την εμπειρία θα το κάνουν καλύτερα έτσι; Aπο εκεί και πέρα,ο καθένας χρεώνει ότι νομίζει... Έχεις δίκιο για τις Pensa-Suhr.Αλλά δε νομίζω πως ακόμα και έτσι δεν κάνανε "ειδικές" παραγγελιές.Ειλικρινά δεν πιστεύεις πως στέλνανε απλώς ένα fax "στειλτε μας 5 μανίκα,3 σώματα,2 κιλά παιδάκια και 8 κιλά μπριζόλες" τα παίρνανε και φτιάχναν όργανα,η κάνω λάθος; :wink: Tις Tom Anderson τις χαλάνε οι μαγνήτες τους,γιατί θέλουν να είναι λίγο vintage,λίγο modern,oλίγο από γιουβέτσι κτλ κτλ.Αν τους αλλάξεις μαγνήτες γίνονται αυτό που πρέπει να είναι. Fender Custom Shop; :lol: Occam's razor makes the cutting clean. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 επαναλαμβάνω το ΣΩΣΤΟ set up είναι το Α & Ω σε μια κιθάρα όλα τα άλλα ειναι hype εγω παιδες εχω και μια ibanez με την οποια ημουν απογοητευμενος σφοδρα..μου ερχοταν να την πεταξω απτο μπαλκονι..τελικα πηρα την μεγαλη αποφαση να σκασω 80 ευρω για ενα καλο set up σε γνωστο μαγαζι της αθηνας και επαθα πλακα οταν την ξαναεπιασα στα χερια μου...λες και μου εδωσε αλλη κιθαρα...συμφωνω απολυτα με τον souperfunk λοιπον... προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Είναι αφελής όμως (η τυφλός και κουφός...) αυτός που θα γυρίσει να πεί "εγώ δεν βλέπω διαφορά ανάμεσα στην kumika les paul μου και σε μια gibson les paul standard ωραία τα λες πιτσιρίκο...κάνα ακορντακι παίζεις εκτός ίσως του μι μινόρε και του λα??κι όμως έτσι είναι φίλε μου...διάφορα υπάρχει φυσικα...στο λογότυπο.. πριν λίγο κατηγόρησα άλλη κιθάρα μου,σωστά ??δεν έχω λόγο να την εξυψώσω...δεν την έφτιαξα εγώ.. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
roybatty Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2005 1ον) έχω μια gibson les paul standard,και κατά καιρούς έχω παίξει με κουπιά όπως αυτό που έχεις,οπότε μπορώ να καταλάβω τη διαφορά.Είπαμε,είσαι τυφλός (και κουλός ίσως;) 2ον) Τι το κακό έχουν τα ακκορντάκια;Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα...να έπαιζα "φλογέρα" σαν και του λόγου σου. Όπως έχω ξαναπεί και σε άλλον εδω μέσα που ζούσε με ψευδαισθήσεις....σταμάτα να φωνάζεις "ομφακες εισίν"..μας ζαλίζεις. Occam's razor makes the cutting clean. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση