Προς το περιεχόμενο

Πως να φτιάξετε τον ήχο του Vangelis


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου πει ποιος ειναι αυτό ο Βαγγέλης?

 

Το είδα και σε ξένα φορουμ αυτο με τον βαγγέλη τι είναι αυτος?

Επίσης ειναι Έλληνας?

:o :o :o Δεν ξερεις τον μεγαλυτερο συνθετη του πλανητη;

Ο συγκεκριμενος ηχος ειναι μερος του soundtrack, Bladerruner.

Για μενα ειναι η πιο μαγικη δουλεια του Vangelis.

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 31
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γενικα αυτα τα βιντεο ειναι πολυ χρησιμα.Αν εχετε βρει και αλλα που αφορουν τον προγραματισμο ηχων με συχρονα μοντελα θα με ενδιεφεραν.Αν βρω και εγω κατι θα το παρουσιασω.

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόλα αυτά είναι ξεκάθαρο οτι ο Βάγγος προτιμά τους έτοιμους ήχους ή τους ήχους που φτιάχνει άλλος γαι αυτόν. Και αυτός ο άλλος τυγχάνει να είναι ο ίδιος που έχει φτιαξει πολλούς από τους ήχους του Jean Michel Jarre. Για αυτό και λέω οτι άλλο συνθέτης και άλλο ηχοσυνθέτης. 

 

Αυτό δεν είναι μόνο χαρακτηριστικό γνώρισμα ούτε του Παπαθανασίου, ούτε του Jarre. Κατά την πορεία του κάποιους ήχους τους έφτιαξε ο ίδιος, κάποιους άλλους τους έφτιαξε κάποιος άλλος για αυτόν και κάποιοι είναι preset. Αυτό δεν αφαιρεί τίποτε και κατά την γνώμη μου δεν είναι μεμπτό, ή μάλλον δεν είναι τόσο μεμπτό όσο θα ήθελαν κάποιοι να είναι. (Υποθέτω ότι ο εν λόγω μουσικός πρέπει να είναι ή ο Dominique Perrier η ο Michel Geiss, αν και δεν έχει σημασία).

 

Οι επαγγελαμτίες μουσικοί δεν ασχολούνται πολύ με την δημιουργία ήχων μιας και όπως και να το κάνουμε είναι χρονοβόρο

 

Συμφωνώ ότι είναι χρονοβόρο (έως και τραγικά χρονοβόρο) αλλά διαφωνώ ως προς το ότι οι επαγγελματίες μουσικοί δεν ασχολούνται πολύ με την δημιουργία ήχων. Κι ένα παράδειγμα: το Chorus των Erasure είναι κατά 99,9% φτιαγμένο from scratch από αναλογικά synthesizers, χωρίς MIDI και το έχει φτιάξει ο Clarke χωρίς την βοήθεια κανενός. Και νομίζω ότι ο Clarke είναι επαγγελματίας (αν και δεν μου αρέσει ο όρος επαγγελματίας όσον αφορά στη μουσική).

 

Στην ηλεκτρονική μουσική, περισσότερο από κάθε άλλο είδος μουσικής, ο ήχος αυτός καθ'αυτός αποτελεί και μουσική σύνθεση ταυτόχρονα. Αυτό για μένα αποτελεί μία διαπίστωση την οποία την βιώνω καθημερινά, την έχω διαβάσει σε πολλά βιβλία, την έχω εξάγει ως συμπέρασμα από πολλές συζητήσεις και από πολλά ακούσματα (από John Cage μέχρι Madonna και όλα τις ενδιάμεσες διαβαθμίσεις) και πραγματικά δεν μπορώ να τονίσω το πόσο σημαντική είναι. Στην ηλεκτρονική μουσική ποτέ δεν ήταν (και δεν μπορούν να είναι) καθαρά τα όρια του παραγωγού, του συνθέτη ή του ηχοσυνθέτη.

 

το περιβόητο CS-80 χωλαίνει μπροστά στις δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας που πια όλα τα έχει κάνει προσιτά σε όλους.

 

Αυτό από μόνο του δεν αποτελεί επιχείρημα, παρ' όλη την αναμφισβήτητη και τεράστια αλματώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας δεν υπάρχει κανένα synthesizer (τουλάχιστον από αυτά που γνωρίζω εγώ) το οποίο να έχει την δακτυλιοειδή διαμόρφωση (ring modulation) του CS-80. Δεν βρίσκετε αξιοπερίεργο που εκτός του ότι το CS-80V προσπαθεί να εξομοιώσει το CS-80 (μέχρι και το interface είναι σαν να είναι το ίδιο το CS-80 - άραγε αυτό το κάνει πιο πιστευτό;), οι χρήστες αντίστοιχα προσπαθούν να εξομοιώσουν τεχνικές;

 

Ακόμα και να είχε κάποιος ένα CS-80, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να φτιάξει τους ίδιους ήχους, άρα μπορεί να απέχει και πόρρω από τον Vangelis. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτέλους ποιον κοροϊδεύουμε ?

 

Κακά τα ψέμματα αν και το CS-80 VST κόστιζε όσο κοστίζει ακόμα το CS-80 όχι απλά θα ήταν καλύτερο άλλα έτη φωτός μπροστά. Οτι πληρώνεις παίρνεις, δεν είναι θέμα hardware vs software , είναι θέμα το πόσο αντέχει το πορτοφόλι σου .

 

Κάνε την εξή ερώτηση στον εαυτό σου γιατι ένα VST κοστίζει μέχρι 300 ευρώ όταν για graphics software δινει 500 ευρω και φτάνεις 6000 για 3d .

 

Πόσο αξιοπιστο είναι η συγκριση οταν τοσο η τιμη οσο και η προσπάθεια παραγωγης ενος προϊόντος ειναι πολύ μικρότερη.

 

Εγω μιλάω για τεχνολογία καθαρά και μόνο . Κακαά τα ψέμματα κανεις , και το τονίζει κάνεις δεν εκμεταλεύεται έστω το 20% τις τεχνολογιας στην παραγωγη music software όπως γίνεται για graphics software. Προφανώς το αγοραστικό κοινο για Music software είναι πολυ πιο αδύναμο από κάποια άλλα.

 

Πάντως εγώ όταν αγοράζω ένα οποιοδήποτε software μή γενικής χρήσης να κοστίζει 200 ευρώ , δεν περιμένω πολλά , και σε καμμία περίπτωση όσα κατι που κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ.   

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακά τα ψέμματα αν και το CS-80 VST κόστιζε όσο κοστίζει ακόμα το CS-80 όχι απλά θα ήταν καλύτερο άλλα έτη φωτός μπροστά.

 

Πολύ αμφιβάλλω kilon. Αν πάρεις ένα παλμογράφο και δεις το CS-80v και το CS-80 θα διαπιστώσεις μεγάλες διαφορές. Επίσης αν πάρεις ένα φασματοσκόπιο και βάλεις μία sawtooth κυματομορφή, π.χ. στα 440Hz και στα δύο θα δεις μεγάλη διαφορά στις συχνότητες πάνω από 2KHz. Η τεχνολογία TAE της Arturia (φέξε μου και γλύστρησα) θα μπορούσε να εξομοιώσει αυτό π.χ. με ένα convolution φίλτρο στα 96KHz για να μπορέσει να φέρει το φάσμα συχνοτήτων εκεί που είναι το φάσμα του CS-80. Όταν γίνει αυτό δεν θα το πουλάνε πλέον 300 ευρώ.

 

Άρα αν ήταν πραγματικά TAE δεν θα κόστιζε 300 ευρώ. Θα κόστιζε πολύ παραπάνω. Επίσης αν μπορούσε κάποιος να κατεβάσει το Yamaha CS-80 από το Internet τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Εδώ δεν μπόρεσε ο Moog να φτιάξει τον ήχο του Voyager επακριβώς όπως αυτό κάποιου Minimoog, θα το φτιάξει η Arturia με 300 ευρώ? Δεν είναι κάποιου είδους μομφή προς την εταιρεία, προσωπικά χρησιμοποιώ το Minimoog V και το ARP 2600V, απλά να λέμε τι είναι τι.

 

Κάνε την εξή ερώτηση στον εαυτό σου γιατι ένα VST κοστίζει μέχρι 300 ευρώ

 

Γιατί τόσο πάνω κάτω κοστίζει και ένα Korg MS-2000 π.χ. αν αφαιρέσεις όλα τα υπόλοιπα. Και 300 ευρώ καμμιά φορά μου φαίνονται πολλά. Αν στο CS-80V προσθέσεις τους επεξεργαστές DSP, 1 AD και 1 DA μετατροπέα, καμμιά 20αριά κουμπάκια, 1 κλαβιέ 4-5 οκτάβες, LEDs, τροφοδοτικά και δεν συμμαζεύεται θα πάρεις... το Origin που προφανώς δεν κάνει 300 ευρώ, και που αν ήταν TAE, επειδή μπορούν όλα αυτά να τρέχουν μέσα στο ίδιο μηχάνημα, με κάποιους πρόχειρους υπολογισμούς, θα έπρεπε να κοστίζει 15.000 ευρώ τουλ. ;D

 

6000 για 3d .

 

Μόνο; Έχει και με 600.000 ευρώ πρόγραμμα, κάποιας γερμανικής εταιρείας που μου διαφεύγει το όνομά της, για την κατασκευή και συναρμολόγηση κομματιών πολεμικών αεροσκαφών. ;D

 

Πόσο αξιοπιστο είναι η συγκριση οταν τοσο η τιμη οσο και η προσπάθεια παραγωγης ενος προϊόντος ειναι πολύ μικρότερη.

 

Εδώ πέτυχες διάνα. Εϊναι πολύ εύκολο να γράψει κάποιος ένα τμήμα κώδικα που θα εξομοιώνει π.χ. έναν ταλαντωτή. Αυτό το κάνει μία φορά και απο κει και ύστερα υπάρχει αυτό που λέμε εμείς οι προγραμματιστές maintenance (συντήρηση). Παίρνεις τον κώδικα τον ντύνεις με στολή CS-80V, τον δίνεις στην αγορά, παίρνεις λεφτουδάκια, μετά τον ντύνεις ως Minimoog V, τον δίνεις στην αγορά, ξαναπαίρνεις λεφτουδάκια με ελάχιστη προσπάθεια όπως πολύ σωστά είπες, κ.ο.κ. Μετά πλακώνουν οι χρήστες, τσιγκλάνε την εταιρεία να βάλει π.χ. PWM στους ταλαντωτές, και ΕΑΝ η εταιρεία πάει καλά το κάνει. Μπορεί να το κάνει κάποιος όλα αυτά στο hardware? Προφανώς και ευτυχώς όχι.

 

κάνεις δεν εκμεταλεύεται έστω το 20% τις τεχνολογιας στην παραγωγη music software

 

Αυτό δεν το κατάλαβα πολύ καλά: εννοείς ότι δεν υπάρχει χρήστης που να εκμεταλλεύεται πάνω από 20% το software που χρησιμοποιεί ή ότι δεν υπάρχει εταιρεία που να παράγει software που να βασίζεται τουλάχιστον 20% σε κάποια υπάρχουσα τεχνολογία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

6000 για 3d .

 

Μόνο; Έχει και με 600.000 ευρώ πρόγραμμα, κάποιας γερμανικής εταιρείας που μου διαφεύγει το όνομά της, για την κατασκευή και συναρμολόγηση κομματιών πολεμικών αεροσκαφών. ;D

 

 

Μόνο;  :D Mάλλον δεν ξέρετε για ένα πρόγραμμα προσομοίωσης εξόρυξης πετρελαίου, το οποίο ήταν νοικιασμένο σε πανεπιστήμιο που σπούδαζα (πώληση δεν υφίσταται σε τέτοια προγράμματα), είχε dedicated hardware που έμοιαζε με αυτά που βλέπετε στην ταινία "Μinority Report" του Σπίλμπεργκ, δεν έβγαινε ποτέ έξω από τα ειδικά εργαστήρια του κτιρίου (το οποίο κτίριο ήταν όλο δώρο της... Shell), και που η κάθε ώρα χρήσης έκανε ένα μονοψήφιο ποσό χιλιάδων ευρώ που δεν θυμάμαι ακριβώς...  ;D ;D

 

(τέρμα το οφτόπικ)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επι του θεματος,στο juno ακουγεται καλυτερα απο το bass station μαλλον πιο παχυ θα ελεγα.

θα προσπαθησω να φτιαξω βιντεο και απο τα 2 για να δειτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιο κάνουν το λάθος να πιστεύουν ότι το hardware ακούγεται καλύτερο γιατι είναι hardware ενώ στην πραγματικότητα ακούγεται καλύτερο γιατί είναι καλύτερο.

 

Όταν μιλάω για 20% μιλάω γαι τις εταιρεία που τα δημιουργούν. Όπως είπαν και άλλοι χρήστες ένα λογισμικό ανάλογα με την προσπάθεια  που χρειάστηκε για την δημιουργία του μπορεί να κοστίσει μια περιουσία. Επειδή ασχολούμε και με γραφικά βλέπω οτι το music software είναι τρομερά απλό και υπάρχει μια τρομερή αντίσταση για οτιδήποτε καινούργιο. Είχα αγοράσει ένα βιβλίο του 2000 γαι την ηχοσύνθεση που εξηγούσε μέσα την τεχνολογία της ηχοσύνθεσης που έφτανε μέχρι την τεχνητή νοημοσήνη, και αυτά υπάρχουν ακόμα μόνο μεσα στα πανεπιστήμια απο την εποχή του 70.

 

Είναι λογικό κάποιοι να πιστεύουν οτι το hardware είναι καλύτερο. Και δεν έχουν άδικο. Δέν είναι μόνο ο ήχος που είναι καλύτερο αλλά και όλος ο σχεδιασμός.

 

Έγω ανάλογη σύγκριση έκανα μεταξύ του Microkorg ( το οποίο κάποτε είχα) και του Tera 3 . Στους ταλαντωτές ήταν ακριβώς τα ίδια , στα φίλτρα το Tera έχανε πάρα πολύ όπως και όλο τα υπόλοιπα VST. Το μόνο VST που μπορεί να παράγει φοβερό ήχο που μπορεί να ανταγωνιστεί ακόμα και το CS-80 είναι το Zebra 2 . To Zebra 2 όχι μόνο έχει τον καλύτερο ήχο στην αγορά αλλά και ένα interface που απλά σπάει κόκκαλα. Ακόμα η τιμή όμως είναι κολημένη στα 200 ευρώ. Γιατί οι εταιρείες φοβούνται να βγάλουν μεγαλύτερα και καλύτερα προϊόντα? Απλό γιατι ο χρήστος θέλει το πιο φτηνο και γιατι λιγο πολυ ξερει οτι με μερικα εφε ο ηχος μπορει να ανεβει πολυ (δες πχ PSP Vintage Warmer) . Στα 3d graphics δεν υπάρχει τέτοιο θέμα γιατι πολλές είναι εταιρείες πελάτες που είναι διαθετημένες να αγοράσουν ενα πανάκριβο προϊόν αν και εφόσον είναι καλύτερο.

 

Δεν λοιπόν θέμα ικανότητας software , είναι θέμα αγοράς, είναι θέμα ζήτησης. Ένα σοβαρό software synthesizer θα μπορούσε να κάνει σκόνη ένα analogue synthesizer. Δυστυχός το μοναδικό non-modular που πλησιαζει αλλά δεν είναι ακόμα εκει γαι μένα είναι το Zebra 2. 

 

Πίσω στο θέμα μας

 

http://www.youtube.com/watch?v=MORz9uSjSUk

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=57a8N6DMbbc&feature=user

 

 

 

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου