Προς το περιεχόμενο

Keyboard 88 ή 76 ?


paris 7139

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας φίλοι μου!

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Αν αγοράζατε ένα OASYS ή Fantom ποιο θα προτιμούσατε το 88 βαρυκεντρισμένο ή το 76 synth action (ασχέτως τιμής και όγκου) και γιατί ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάντως θα έπαιρνα το 76άρι

1ον γιατί πιστεύω ότι τα 76 πλήκτρα με καλύπτουν πλήρως για τις δυνατότητες που έχω

2ον γιατί η μουσική που παίζω δεν απαιτεί βαρύ πλήκτρο,άσε που είναι πιο δύσκολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

88αρι λέω και εγώ. Το 76 είναι σαν κολοβό. Κάτι του λείπει. Ενώ το 88, είναι full lenght, τέλος!!!

http://sfyraki.blogspot.com/ - Tom Still Waits
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, το θέμα είναι να καταλαβαίνουμε ποιό κλαβιέ ταιριάζει σε κάθε περίσταση!

 

Ένα καλό 76άρι κλαβιέ είναι η χρυσή τομή. Είναι αρκετά μεγάλο σε έκταση για να παίζεις άνετα πιανιστικά θέματα και να κάνεις πολλά splits σε ζώνες, κάνει το όργανο πολύ ελαφρύτερο από ένα 88άρι hammer action και βολεύει για τα περισσότερα synth παιξίματα (pads, leads, organs, synth fx κλπ).

 

Το 88άρι κλαβιέ δείχνει τα προτερήματά του περισσότερο σε πιανιστικό παίξιμο όπου πραγματικά είναι απόλαυση να νιώθεις το βαρύ πλήκτρο αλλά σε όλα τα άλλα σημεία είναι αταίριαστο για ένα synth όπου θα παίζεις 20% πιάνα και 80% με τους υπόλοιπους ήχους.

Η μόνη εξαίρεση είναι κάποιος κλασσικός πιανίστας που έχει παίξει μόνο με βαρβάτα 88άρια κλαβιέ στη ζωή του και δεν μπορεί με τίποτα την αίσθηση του synth action κλαβιέ. Και πάλι, πιστεύω ότι οι synth ήχοι θέλουν το ανάλογο κλάβιέ εκτός κι αν μιλάμε για τον Rudess ή κάποιον αντίστοιχο.

 

Synth = 76άρι, stage piano = 88άρι. Αυτά από μένα... 8)

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αν ας πουμε παιζεις λαιβ το 88αρι πως κουβαλιεται?Αν κανεις ενα λαιβ το μηνα χομπιστικα οκ την βγαζεις την ακρη.Αν ομως παιζεις ας πουμε λιγο πιο επαγγελματικα πως το κουβαλας?Αν δεν εχεις αμαξι?

Και αν εχεις και δεν πεφτουν τα καθισματα?κτλ κτλ κτλ

Συνηθως για αυτες τις δουλειες τα 76αρια ειναι μανουλες..

Νομιζω οτι το 88αρι καθεται σπιτι εκτος και αν ειναι stage piano(αρα πιο ελαφρυ)

Προσωπικα εχω πολυ κακη αποψη για τα 88αρια workstation συμπεριλαμβανομενου και του OASYS.

Δηλαδη ειναι που ειναι βαρια οργανα...Ειναι που ειναι πανακριβα...Καντε τα ρε εταιρειες λιγο πιο ακριβα και βαλτε του ενα σοβαρο κλαβιε.Ξυλο ας πουμε...με σφυρι η εστω ελασμα..τοσο δυσκολο ειναι?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε μα που να το πας το Workstation φιλε speedheel? Δεν είναι για live αυτα τα όργανα. Για παραγωγές σε στούντιο είναι.

Εγω πιστεύω ότι αν κάποιος έχει συνηθίσει το κλαβιε του πιάνου, καλύτερα να πάει στο 88αρι. Κ για το live πάρε άλλο συνθ. Δεν νομίζω να θές να δείζ βροχή ή χτυπήματα ή διάφορα άλλα προιόντα ατυχημάτων που γίνονται στ live πάνω στο OASYS σου.

Αν πάρεις το 88αρι το OASYS τελικά, θα σου κάνω βίζιτα, με το έτσι θέλω. ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου φιλε Alchemist ;) ;)

Αν εισαι πληκτρας σε Cover Band κατα 99% παιζεις με workstation(Se live παντα).Εκτος και αν εχεις σαν βαση ενα stage Piano και απο πανω κατι αλλο ,ακι απο διπλα κατι αλλο και παει λεγοντας ;D

Κατα τα αλλα θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου.Δεν μπορεις να παιξεις τα παντα σε 88 αρι.Το synth θελει αλλη τεχνικη παιξιματος,Το Hammond αλλη τεχνικη κτλ κτλ.Aλλη ταστιερα εχει η κλασικη κιθαρα και αλλη η ηλεκτρικη

αλλωστε εχει δει κανενας 88αρι synth??Και προσοχη αλλο το Synth και αλλο το Workstation

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, το θέμα είναι να καταλαβαίνουμε ποιό κλαβιέ ταιριάζει σε κάθε περίσταση!

 

Ένα καλό 76άρι κλαβιέ είναι η χρυσή τομή. Είναι αρκετά μεγάλο σε έκταση για να παίζεις άνετα πιανιστικά θέματα και να κάνεις πολλά splits σε ζώνες, κάνει το όργανο πολύ ελαφρύτερο από ένα 88άρι hammer action και βολεύει για τα περισσότερα synth παιξίματα (pads, leads, organs, synth fx κλπ).

 

Το 88άρι κλαβιέ δείχνει τα προτερήματά του περισσότερο σε πιανιστικό παίξιμο όπου πραγματικά είναι απόλαυση να νιώθεις το βαρύ πλήκτρο αλλά σε όλα τα άλλα σημεία είναι αταίριαστο για ένα synth όπου θα παίζεις 20% πιάνα και 80% με τους υπόλοιπους ήχους.

Η μόνη εξαίρεση είναι κάποιος κλασσικός πιανίστας που έχει παίξει μόνο με βαρβάτα 88άρια κλαβιέ στη ζωή του και δεν μπορεί με τίποτα την αίσθηση του synth action κλαβιέ. Και πάλι, πιστεύω ότι οι synth ήχοι θέλουν το ανάλογο κλάβιέ εκτός κι αν μιλάμε για τον Rudess ή κάποιον αντίστοιχο.

 

Synth = 76άρι, stage piano = 88άρι. Αυτά από μένα... 8)

 

Τι ωραια που τα λες βρε κιορατα..... :D

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου