Προς το περιεχόμενο

Vartanis - Αναμνησεις


Χάρης Ο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παλι εγω. Ηταν να μην παρω φορα.

Μετα το πρωτο project(Kαρβελας, Γαρδελης,Ρακιτζης, Γιοκαρινης και σια)  ερχομαι με ενα πιο slow κομματι, οπου τραγουδαει η φιλη μου Κωνσταντινα και το τελειωσαμε σε μια ωρα, που συνεπαγεται λιγα (λεω) λιγα λαθακια.

Την κατανοηση σας και την κριτικη σας

Πρώην VARTANIS 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μου θυμίζει κάποιο της Βίσση πολύ έντονα... Ειδικά η εισαγωγή. Γενικά για το είδος του μια χαρά είναι, αλλα το συγκεκριμένο στυλ έχει ξεπεραστεί εδώ και πολύ καιρό. Γενικώς ακούγεται και έχει εκτελεστεί σαν να είναι σε σκυλομάγαζο (Πλάτες απο strings δυνατά, ηλεκτρονικά ντραμς, το μπάσο στην μπότα ακριβώς...) Η φωνή της κοπέλας είναι καλούλα, αλλα την αδικεί πολύ η ηχογράφηση.

Εγώ χαίρομαι που επιμένεις και ας σε πήραμε απο τα μούτρα. Φαίνεται ότι αυτό το στυλ πραγματικά εκφράζει και σου αρέσει. Οπότε μην ακούς κανένα και κάνε αυτο που σου αρέσει. Απο την στιγμή όμως που ζητάς κριτική, θα την έχεις!  ;)

Υ.Γ.: Το φάλτσο στ 2:51 ΔΕΝ αντέχεται με τίποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

vartani Θεέ πάρε τη Π.Α.Ε! Εκπληκτικό κομμάτι! Δοκίμασε όμως και καμιά εξομοίωση καμπίνας στη κιθάρα ή γράψε με μικρόφωνο σε ενισχυτη, νόμιζα ότι ήρθε το καλοκαίρι χειμωνιάτικα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι η μελωδία είναι λίγο χιλιοπαιγμένη.......  :( Και η φωνή όντως το χάνει... Ρε παίδες πάντως, τι "είναι ξεπερασμένος ήχος"; Λες και ροκομεταλλάδικα/μπλουζ/jazz που ανεβαίνουν είναι καινούριος ήχος.

 

Το φάλτσο πραγματικά δεν αντέχεται, και μάλιστα σε ΤΕΤΟΙΟ βαθμό που απορώ μήπως θες να μας κάνεις πλάκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον το κουπλε μου θυμίζει έντονα αυτο:

 

 

Τωρα αυτο με τη Βισση μου ερχεται κατι αλλα αν δε το βρω δε μπορω να ειμαι σιγουρος...

 

Παίζεις καλη κιθάρα παντως, αν είχε λιγότερο ποζερικη παραμόρφωση, κατα την γνώμη μου, θα ήταν αψογη!!! (αυτό στο 2,51 όντως τι ήτανε, σκρίμ, σου φυγε?) αν το εκανες με πρόθεση κράτα το, κάπου αλλού παίζει να ταιριάζει πολύ καλα!!!

Έσβησ' αέρας το κερί που κράτουνα στη χέρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ηχος της κιθαρας παραειναι "κακος"........οτι και να επαιζες μ'αυτον τον ηχο θα με εκανε να θελω να πατησω το stop...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα τι μου θυμίζει. Δεν είναι Βισση, είναι Μαρινέλα. Το Γιατι φοβάσαι το ρεφραιν.

 

Παρ’ το φεγγάρι και καν’ το βέρα μου

Φίλε μου, άντρα και αγέρα μου

 

;)

 

Φιλε vartani αν όντως θες να κάνεις χιτ είσαι σε λάθος εποχή (γι αυτο είπα για το ξεπερασμένο στυλ). Υπάρχει περίπτωση να μου στείλεις τα φωνητικά να το πειράξω λίγο?

Πιστεύω ότι στο 2.51 πιάστηκε η μι κάτω απο το μαγνήτη του λαιμού. Κάτι τέτοιο ακούγεται όταν το παθαίνω.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετά συμπαθητικό, μπράβο. Και η φωνή της κοπέλας είναι αρκετά καλή. Απλά φάνηκε ότι σε ορισμένα σημεία δεν το "είχε" το κομμάτι, όχι ότι δε μπορούσε να το πει, αλλά μάλλον δεν είχε το χρόνο να το αφομοιώσει και δεν ήξερε που να πατήσει, σε δυο τρία σημεία μόνο επαναλαμβάνω.

 

Αν μου επιτρέπετε κάποια γενικότερα σχόλια με βάση αυτό το κλιπ.

 

Εγώ προσωπικά κάθε φορά που ακούω ένα κομμάτι εδώ προσπαθώ να καταλάβω ποιό είναι το δυνατό σημείο του παραγωγού, αυτό στο οποίο είναι καλός, και ποιό το απλά υποστηρικτικό μέρος της παραγωγής. Έτσι ξέρω σε ποιό σημείο θα τον κρίνω και ποιό θα αφήσω να περάσει έτσι.

 

Υπάρχουν παιδιά εδώ που κάνουν τέλειες παραγωγές.

 

Υπάρχουν όμως και παιδιά που εξειδικεύονται σε κάποιο τομέα τους, κιθάρα, μπάσο, μίξη κλπ, και τα υπόλοιπα είναι τελείως διαδικαστικά.

 

Για παράδειγμα στο συγκεκριμένο κομμάτι φαίνεται ότι μπάσο, ντραμς  και πλήκτρα έχουν τελείως υπηρεσιακό ρόλο, είναι σωστά γραμμένα αλλά χωρίς την παιχτική αντίληψη ενός μπασίστα, ενός ντραμίστα, ή ενός πληκτρά.

 

Φαίνεται επίσης η έλλειψη καμπινών έστω και ψηφιακών στις κιθάρες και στο μπάσο. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι θέμα αισθητικής που μόνο από μόνος του μπορεί να το βελτιώσει κάποιος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο ήχος του σόλου κάλυπτε αισθητικά τον παραγωγό του. Δε μπορεί κανείς από τους υπόλοιπους να κάνει τίποτα επ΄αυτού πιστεύω.

 

Φαίνεται τέλος η δίψα του παίκτη να σολάρει κάπως εφετζίδικα, για αυτό και η υπερκατανάλωση dives  .  ;D

 

Παρ΄όλα αυτά οι κιθάρες εκτός από τις παραπάνω λεπτομέρειες είναι σωστές.

 

Και πάνω από όλα το κομμάτι είναι δομημένο σωστά. Όπως btw σωστά δομημένο ήταν και το προηγούμενο. Όσο για το αν θυμίζει ή δε θυμίζει, έχει γραφτεί στην κλασσική φόρμα που ανεβαίνει συνεχείς τέταρτες. (Am Dm G C F H-5 E) . Πάνω σε αυτή τη φόρμα έχουν γραφτεί άπειρες κομματάρες σε όλα τα είδη της μουσικής, και πρόκειται να γραφτούν στο μέλλον άλλες τόσες, οπότε μια πάνω μια κάτω δε μας χαλά...  ;D

 

So, you good Vartanis...  ;)

 

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρετε γιατι δεν είναι ωραία σαν παραγωγή? Γιατί πολύ απλά ακούγεται σαν να έχει παιχτεί αρμόνιο με αυτόματους ρυθμούς - κιθάρα - φωνή. Μαγαζί στου ψηρή δλδ. Αλήθεια πώς τοηχογραφησες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου