Προς το περιεχόμενο

ProTools 28 χιλ. ευρώ vs. Reason 400e... blind test!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν ειπα οτι το ακουσα σε πι σι βεβαια...τωρα σε ενα CLUB(!!!???) με τα limiter στην μεση να τσεκουρωνουν δεν νομιζω οτι θα καταλαβει κανεις τπτ...αλλα οκ κατι θα ξερεις παραπανω για να το λες.μακαρι να ειχαμε τα MIX σε 44.100/16

ΟΧΙ ΑΛΛΟ TONELAB

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 139
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ πιστεύω ότι το κάνουν επίτηδες για να πλασάρουν το home recording. Βάζω στοίχημα ότι θα κερδίσει το home recording.

Είναι ένα περιοδικό που προωθεί προιόντα, λύσεις, συμβουλές για σπιτίσιες δουλειές. Το αγοράζω που και που το ελληνικο (έχουν δημοσιεύσει και κομμάτι μου  :D :D :D)

Διαφωνώ στο ότι μπορεί να γίνει αξιολόγηση σε ένα mp3 160kbps (κατέβηκε απο τον download manager μου)

Και όντως πολύ κουραστικο κομμάτι για να το προσέξεις!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εκτός από όλα αυτά η δύναμη των pthd δεν είναι στο να μιξάρει έτοιμο υλικό που γράφτηκε από άλλο πρόγραμμα. Δεν θα το πάρεις γιαυτό, οπότε λέω πως το όλο πείραμα είναι άτοπο, σε αντίθεση με το πολύ σωστό πείραμα της digidesign που ξεκινούν αντιπαράθεση analog-digital αλλά με ίδια εργαλεία (τα hardware και τις κορυφαίες software προσομοιώσεις τους), στη δουλειά που χρειάζονται!

Και κάποιο άλλο να έβαζες στη θέση των μεγάλων pt πάλι τα ίδια θα ακούγοναν

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.. αν και θυμίζει τον Κατάσκοπο που γύρισε απο το τρίο.  :D

 

 

;D

Τώρα μου θύμισες τα "Στο τραίνο θα στον σφυρίξω 3 φορές" και ,"Η πρώτη μου φορά νούμερο 2"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω φίλε lambrosgg μαζί σου:

Εγώ πιστεύω ότι το κάνουν επίτηδες για να πλασάρουν το home recording. Βάζω στοίχημα ότι θα κερδίσει το home recording.

Είναι ένα περιοδικό που προωθεί προιόντα, λύσεις, συμβουλές για σπιτίσιες δουλειές.

 

Στοίχημα πως η απάντηση θα είναι του στυλ:

"Τελικά δυσκολευτηκε πάρα πολύ ο κόσμος που έλαβε μέρος, κι αυτό και από μόνο του είναι μια επιτυχία :P για το Reason. μπλα, μπλα, μπλα...Τώρα, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ποιότητα των πανάκριβων μηχανημάτων, αλλά αφού μπορεσε εκ των προτέρων να έρθει αντιμέτωπο με την ποιότητα των ProTools, φανταστείτε ΤΙ μπορείτε να κάνετε κι εσείς από το "ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ" " ::)

 

Εντάξει, να μην παρεξηγηθώ,

όλοι μας αυτό παλεύουμε: να φτιάξουμε ένα αξιόλογο home studio που θα μπορέσουμε -ίσως- με το δικό μας διάβασμα, προσπάθεια, πειραματισμούς να καταλήξουμε να δημοσιεύουμε την μουσική μας, και να μπορεί να πληροί τις προϋποθέσεις που θα την κάνουν "ποιοτική" από ηχοληπτικής πλευράς (για το "μουσικής πλευρας"... αυτό θα κριθεί ;))

 

 

ΥΓ.: Ενδιαφέρον το test, αλλά μην παίρνουν και τα κεφάλια μας αέρα που κονταροχτυπηθηκε με τα ProTools. Το θέμα είναι ΠΟΙΟΣ; έκανε τις μίξεις. Μιας, και έγω να έκανα την μίξη σε αυτά, και ένας έμπειρος επαγγελματίας στο σπίτι μου μόνο με το Reason, πάλι θα με έτρωγε :P :P :P

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα παντως μου λεει πολλα οτι παιζει μια διαφορα 27.000 ευρω και κανεις δεν ειναι σιγουρος για το τι ειναι τι...

 

Δεν το λέω μόνο λόγω του quote, αλλά με αφορμή αυτό. Μην ξεχνιώμαστε ρε παίδες. Ακούμε ΕΝΑ mix που έχει γίνει σε δύο "προγράμματα". Μίλησε όμως κανείς για το πώς δουλεύεις με αυτά τα δύο προγράμματα σε διαφορετικούς ήχους; Αφήστε τα ηλεκτρονικά και τα samples... Vocals? Drums? Ορχήστρες; Το τι plugins υπάρχουν για το καθένα; Το πόσα plugins θα σηκώσει χωρίς πρόβλημα το σύστημα; Το τι μπορείς να βάλεις στο chain ως hardware? Το πόσο αξιόπιστο και bug-free είναι το κάθε ένα; Το πόσο πιο ευέλικτα και γρήγορα σου επιτρέπει να δουλέψεις το καθένα; Το support που έχεις από την κάθε εταιρία; Το hardware compatibility του καθενός; Την τελική ποιότητα ήχου του καθενός; (σε υλικό mixed με τα ΙΔΙΑ plugins και τα ΙΔΙΑ settings)? Το πόσο hands-on approach σου επιτρέπει το καθένα; Το τι automation (και με τι ευκολία) σου δίνει το καθένα; Το ίδιο είναι να σου πάρει να κάνεις κάτι 5 λεπτά και το ίδιο να σου πάρει 2 ώρες; Πόσο σε αφήνει το καθένα να ξεφύγεις από trivial χαμαλοδουλειές και να ασχοληθείς με το ίδιο το mix σου; Τι δυνατότητες tracking έχεις; κλπ κλπ κλπ

 

Δεν είπε κανείς ότι το reason είναι σκουπίδι. Αλλά το ότι σε ΕΝΑ mix (το οποίο κατά πάσα πιθανότητα έγινε ΠΡΩΤΑ στο Reason και μετά "αντιγράφηκε" στα PT, ώστε να είναι μέσα στο φάσμα δυνατοτήτων και των δύο προγραμμάτων) ο ήχος δεν παρουσιάζει ντε και καλά τρομακτικές διαφορές (που παρουσιάζει σαφώς κάποιες, αν και όταν κάτι χτυπάει κόκκινο δε φταίει το πρόγραμμα αλλά αυτός που δεν το χρησιμοποιεί σωστά, απ'όσο ακούω εγώ θα μπορούσαν και τα δύο να έχουν γίνει στο ίδιο πρόγραμμα με διαφορετικά plugins/settings) δε λέει τίποτα. Δηλαδή ωραία τα tests, σίγουρα μας λένε ότι τα home productions δεν είναι για τα μπάζα, αλλά μην το ξεφτιλίζουμε κιόλας το θέμα. Δηλαδή οι ηχολήπτες/studios/παραγωγοί παγκοσμίως που δίνουν ΤΑ λεφτά για PT είναι όλοι ΤΟΣΟ ηλίθιοι και απλά την πατήσανε με το όλο hype? Έλεος δηλδαή, μην το χάνουμε και τελείως.

 

Edit: btw, τα λεφτά δεν πέφτουν για το τι αποτέλεσμα θα έχεις σε ένα mix, πέφτουν για τις ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ που έχεις. Το ότι σε ΕΝΑ σημείο αυτές οι δυνατότητες (εστω) συγκλίνουν, δε μας λέει ΤΙΠΟΤΑ για το τι γίνεται σε ΟΛΑ τα υπόλοιπα σημεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε menelae,

 

+999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999.......στο ΣΥΝ ΑΠΕΙΡΟ!!!!

 

;D ;D ;D

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς Βζου: αφού λύσαμε το μυστήριο της ύποπτης προέλευσης του "πειράματος", και αφού είναι πια γνωστό τοις πάσι ότι οι συντάκτες του περιοδικού έχουν ποσοστά σε πολλές εταιρίες που ειδικεύονται στο home recording, μπορούμε να περάσουμε σε πιο σοβαρά ζητήματα προς συζήτηση.

 

Προς όποιον πιστεύει ότι το κομμάτι είναι κουραστικό: τρομερό ίσως όχι, κουραστικό όμως και πάλι όχι. Επαναλαμβάνω ότι προσωπικά μου άρεσε, και ας μου επιτραπεί να σημειώσω ότι φαίνεται πολύ εύκολα ότι δεν έχετε συνηθίσει σε τέτοια (sl)easy listening ακούσματα των 60s και 70s... μπορεί να κάνω και λάθος αλλά δεν το νομίζω.

 

Προς Μενέλαο: δίκιο έχεις, και σίγουρα όπως σημειώνω κι εγώ η σύγκριση είναι σχεδόν ανέφικτη! Για να γίνει ευκολότερη όμως, ας το σκεφτούμε σαν μια λύση παραγωγής κομματιού από το Α ως το Ω. Πχ ο Ηοwlett των Prodigy (φανατικός οπαδός του Reason), αν δεν πήγαινε τα Reasonικά κομμάτια του σε στούντιο αλλά τα ολοκλήρωνε μόνος του, θα καταλαβαίναμε διαφορά και ποιο από τα δυο (Α ή Β) θα προτιμούσαμε;

 

Προς Eye: γιατί σου αρέσει περισσότερο το B; Kαι γιατί πιστεύεις ότι αυτό μάλλον προέρχεται από τα Pro Tools; Ανέλυσέ το λίγο...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου