Προς το περιεχόμενο

ProTools 28 χιλ. ευρώ vs. Reason 400e... blind test!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα πω κατι off topic αλλα εχω την εντυπωση πως πολλα ατομα που διαθετουν ενα υποτυπωδες home studio αυτο το πλεονεκτημα (το μονο ουσιαστικα, μαζι με το γεγονος οτι δε τσακωνεσαι με τους διαφορους 'ειδικους') του απεριοριστου χρονου και χαλαροτητας λειτουργει αντιστροφα γιατι οταν πληρωνεις στο στουντιο λειτουργεις απειρως πιο επαγγελματικα και υπευθυνα. Και τα λεει αυτα ενα ατομο οπως εγω που εχω τη ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ γνωμη για πολλα ελληνικα στουντιο λογω συμπεριφορας πολλων 'ηχοληπτων'. Ομως το εγχειρημα home studio οσες φορες και αν το εξετασα, και ασυμφορο οικονομικα μου φανηκε συν το γεγονος οτι απαιτει παρα πολλες γνωσεις, το οποιο δεν ειναι καθολου αμελητεο, αλλο πραγμα να εχεις στο μυαλο σου μονο τη μουσικη και αλλο 700 τεχνικα ζητηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 139
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλησπέρα σε όλους...

Εγώ πιστεύω πως τα home studio βοηθάνε πάρα πολύ σήμερα στην παραγωγή μουσικής....

Από την μια σε βοηθά να ξεχωρίσεις τα σοβαρά επαγγελματικά studios από αυτά που είναι λίγο καλύτερα από ένα home studio όπου η μόνη διαφορά τους είναι στο οτι έχουνε αίθουσα αναμονής και γραφείο και από την άλλη να μπορείς να δημιουργείς μουσική χωρίς να πληρώνεις πολλά. Έτσι έχουμε και τα αμέτρητα είδη μουσικής σήμερα με τις άλλες αμέτρητες παραλλαγές τους...

 

Ο τομέας της ηχοληψίας όμως, όπως και οι παραγωγές οι οποίες αφήνουν ανεξίτηλα την σφραγίδα τους στο πέρασμα των χρόνων είναι ολόκληρη επιστήμη και περιέχει πολλούς σοβαρούς τομείς. Χρειάζεται χρόνια μελέτης και πρακτικής εξάσκησης. Δεν είναι κάτι που το μαθαίνεις στο σπίτι σου...Από 'κεί ίσως ξεκινήσεις και αρχίσεις να κάνεις μουσική για την πάρτυ σου, αλλά οταν είναι να κάνεις κάτι το οποίο θα προβληθεί και θα συγκριθεί με διάφορες άλλες σοβαρές δουλειές μεγάλων καλλιτεχνών τότε πρέπει να τα ''σκάσεις'' σε κάποιον professional....

 

Υ.Γ. Αυτό που μου την δίνει γενικά είναι, οταν βλέπεις ένα στούντιο του με αυγοθήκες και εξοπλισμο των 5000€ να γράφει οτι είναι ''φτιαγμένο με το ποιό σύνγχρονα πρότυπα ακουστικής και εξοπλισμένο με κορυφαία (state of the art) μηχανήματα''.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος έχει ταλέντο παράγει καλό ήχο όπου και αν βρίσκεται.Αν έχει και καλά μηχανήματα τότε παράγει άριστα αποτελέσματα.Αυτά τα πράγματα είναι γνωστά δεν χρειάζεται να ξαναεφεύρουμε τον τροχό.

Πάντα το ταλέντο και ο γνώστης υπερνικάει όλα τα υπόλοιπα εμπόδια.

 

Όσο αφορά τα γκρούπ, αν αποτελούνται από άτομα που δεν έχουν γενικότερα κόμπλεξ για τα στούντιο , τότε μπορούν να γίνουν παραγωγικοί οπουδήποτε.Όλα αυτά είναι ο λεγόμενος επαγγελματισμός. Είτε τον διαθέτεις είτε όχι.

Αν τον διαθέτεις, είτε μουσικός είσαι, είτε μηχανικός ήχου, θα αποδώσεις οπουδήποτε, στο στούντιο ή στο χωράφι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος έχει ταλέντο παράγει καλό ήχο όπου και αν βρίσκεται.Αν έχει και καλά μηχανήματα τότε παράγει άριστα αποτελέσματα.Αυτά τα πράγματα είναι γνωστά δεν χρειάζεται να ξαναεφεύρουμε τον τροχό.

Πάντα το ταλέντο και ο γνώστης υπερνικάει όλα τα υπόλοιπα εμπόδια.

 

Όσο αφορά τα γκρούπ, αν αποτελούνται από άτομα που δεν έχουν γενικότερα κόμπλεξ για τα στούντιο , τότε μπορούν να γίνουν παραγωγικοί οπουδήποτε.Όλα αυτά είναι ο λεγόμενος επαγγελματισμός. Είτε τον διαθέτεις είτε όχι.

Αν τον διαθέτεις, είτε μουσικός είσαι, είτε μηχανικός ήχου, θα αποδώσεις οπουδήποτε, στο στούντιο ή στο χωράφι.

 

 

Και σ' αυτό συμφωνώ φίλε μου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο θεμα επαγγελματισμος συμφωνω 100% και διαφωνω στο ιδιο ποσοστο επειδη αν εισαι επαγγελματιας δε το κανεις σπιτι σου αλλα απευθυνεσαι στους επαγγελματιες (χωρις εισαγωγικα) και στους καταλληλους χωρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...καλό ειναι να αφήνουμε τη λογική όσα δεν φτάνει η αλεπού κτλ...γιατι οι περισσότεροι από εσάς πιστέυον...η λένε οτι πιστέυουν οτι μια απιστευτη σουπερντουπερ gibson από το παρελθον παιζει και ακουγεται καλυτερα απο την τσιπικη εχει ο καθένας για να μάθει...σιγουρα αν την επιανε ο clapton θα επεζε μια χαρα...αλλα υπαρχει λόγος που δεν το κάνει...ειναί πραγματικα αστεία αυτα που δαβαζει κανεις στο φορουμ...η μιση ελλαδα εχει γίνει ηχολήπτες επειδη εχουν ολοι μια συνδεση ιντερνετ και ενα interface...σιγουρα τα πιο πολλα μικρα στουντιο στην ελλαδα ειναι ουσιαστικα home που μπορουν να κανουν λιγο παραπανω θόρυβο....αλλα υπαρχουν και αληθινα στουντιος και αυτο που προσφέρουν δεν εχει σχεση με το να κανεις τη πλακα σου στο σπίτι...αλλο το ενα αλλο το αλλο...αλλα ας μην λεμε τωρα οτι μπορουμε να γραφουμε δισκους στο σπιτι και τετοια ακυρα...οποιος εχει ας παραθέσει παραδείγματα δισκών που εχουν γραφτει στο σπιτι απο άσχετους και κανουν παγκοσμια επιτυχια (και λεω πακγοσμια γιατι στην ελλαδα ειναι αστειο το τι επιπεδου ηχογραφησεις ακουει ο στερημενος κοσμος....το στουντιο παρεχει...ειδικευμενο προσωπικο...σχεδιασμενο χωρο...ποιοτηκα μηχανηματα....την ανεση της ηχογράφησης με παραπάνω ατομα απο ενα η δυο...ανθπωπους που εχουν ξανακανει δισκους...γνωριμιες και ανταλλαγη ιδεων...και ενα σωρο αλλα....αν και μονο το οτι ασχολησαι μονο με τη μουσικη και οχι με ενα σωρο ασχετα θεματα θα επρεπε να ειναι αρκετο...ας μη γελιομαστε οτι οι radiohead γραφουν στο σπιτι αν δεν χερουμε γιατι μιλαμε...το στουντιο που ειχαν στον τετευταιο τους δισκο στο σπιτι ηταν πιο ακριβο και μεγαλυτερο απο το μεγαλυτερο αθηναικο επαγγελματικο στουντιο...με ενα παραγωγο που οι δισκοι του εχουν πουλησει εκατονταδες χιλιαδες αντιτυπα παγκοσμιως...ειναι τυχαια ολα αυτα λετε?η api legacy που ειχαν μονο κοστιζει πανω απο 200k...τυχαιο και αυτο?οποω εχουμε ξανασυζητησει το ακριβο και καλό στουντιο δεν ειναι για εσάς που νομιζετε οτι δεν το χρειάζεστε...μεχρι να ερθει αυτη η ωρα καντε τη δουλεια στο σπιτι..οταν ομως χρειαστειτε το στουντιο και δουλεψετε σε ενα καλο θα γεμισει το νοιζ με αγγελιες....

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας μη γελιομαστε οτι οι radiohead γραφουν στο σπιτι αν δεν χερουμε γιατι μιλαμε...το στουντιο που ειχαν στον τετευταιο τους δισκο στο σπιτι ηταν πιο ακριβο και μεγαλυτερο απο το μεγαλυτερο αθηναικο επαγγελματικο στουντιο...με ενα παραγωγο που οι δισκοι του εχουν πουλησει εκατονταδες χιλιαδες αντιτυπα παγκοσμιως...ειναι τυχαια ολα αυτα λετε?η api legacy που ειχαν μονο κοστιζει πανω απο 200k.....

 

αν αναφερεσαι σε μενα, δηλωνω οτι δεν εχω καμια αποψη περι ηχοληψιας, απλα εκανα παραθεση 2 φωτογραφιων, με αφορμη το σχολιο του superfunk.

και αν συμπεραινω κατι απ τις φωτογραφιες ειναι οτι για να ηχογραφουν σε τετοιους χωρους θα εχουν τους λογους τους. δεν ηθελα να ισχυριστω οτι αυτη η παραγωγαρα ειναι σπιτικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μωρε μπορει να ηχογραφησαν ακομα και στο....μπανιο τους,την API ομως την χρησιμοποιησαν οπως και τον ηχοληπταρα τους και τον υπερ-παραγωγο τους..

 

μη μπερδευουμε τα πραγματα...

 

ενα καλο επαγγελματικο στουντιο ειναι παντα ενα μεγαλο συν. και αν ηταν ετσι ευκολο το να εισαι ηχοληπταρας και παραγωγος τοτε θα ειχαμε γινει ολοι.....

 

αλλο αν η ΑΝΑΓΚΗ μας κανει να γινουμε λιγο απο ολα αυτα...

 

κι εγω τα κανω ολα σχεδον μονος μου στο σπιτι μου αλλα αν βαλω το cd μας διπλα σε αυτο των Green Day ΑΚΟΥΩ τη διαφορα και με ΕΝΟΧΛΕΙ δεν καθομαι να λεω οτι η παραγωγη των 370 ευρω που εχω κανει ειναι καλυτερη απο αυτη των Green Day... 

 

θα συμφωνησω 100% με αυτα που λεει ο Οttomo.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας μην λεμε τωρα οτι μπορουμε να γραφουμε δισκους στο σπιτι και τετοια ακυρα...οποιος εχει ας παραθέσει παραδείγματα δισκών που εχουν γραφτει στο σπιτι απο άσχετους και κανουν παγκοσμια επιτυχια

 

Aπό άσχετους κανένα, από σχετικούς άφθονα. Όχι ροκ, ηλεκτρονικής όμως (που όπως προαναφέρθηκε έχει μια διαφορετική διαδικασία) ναι. Και δεν μιλάω για ηλεκτρονική του στυλ "κολλάω-και-ράβω-samples".

 

Αφιερώστε 15 λεπτά και διαβάστε με προσοχή το παρακάτω εξαιρετικό άρθρο των New York Times:

http://www.nytimes.com/2005/03/20/arts/music/20pare.html?pagewanted=1&_r=1&oref=slogin

(μιλάει για όλα - όλα - όσα είπαμε εδώ κι ακόμη περισσότερα από αυτά που έθιξε ο Ottomo - βάζε παραγράφους και τελείες, btw!!, όπως επίσης και για μια διαφαινόμενη εμπορική αποτυχία - δυστυχώς - πολλών μεγάλων στούντιο).

 

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

The "truth" is out.....

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Thanks to everyone who took part in our latest CM listening challenge to compare and discuss the quality differences between the same track mixed in both Reason and Pro Tools.

 

We can now reveal that:

Track A = Reason mix

Track B = Pro Tools mix

 

Surprised? Shocked? Embarrassed, perhaps? The discussion remains open, so keep adding more fuel to that fire!

 

If you'd like to learn more about how the tracks were mixed, you can click here to download our Great Mixing Debate article in PDF format. This excerpt from Reason 4: The Unofficial Guide will answer many questions raised during the discussion. It discusses mixing techniques in general, compares working methods using both DAWs and gives tips on how to get a great result no matter what software you're working with.

 

..."advert deleted"...

 

Cheers all!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

από εδώ

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου