Προς το περιεχόμενο

Τα πάντα

Η λίστα ανανεώνεται αυτόματα

  1. Τελευταία ώρα
  2. Οχι το Δεκεμβρη ρε συ! Ιανουάριο. Τετάρτη πέφτει.
  3. Το ρόπαλο είναι από μπράτσο Τελεκάστερ, ακόμα και ο Τεξ γνώριζε το μεγαλείο μιας Τέλε
  4. Σήμερα
  5. Κύριοι, σεμνή τελετή εδώ λαμβάνει τέλος. Το thread έχει εξαντληθεί και έχει εξαντλήσει. Σας ευχαριστώ.
  6. LK

    16-11-2024... Είπα να πάιξω Τζαζ.

    Το video θέλει υπομονή και έμπνευση. Όταν βιάζεσαι είναι φασαρία, όταν έχεις χρόνο....χαλάρωση
  7. "An electronic musical instrument may be multitimbral, which means it can produce two or more timbres (also called sounds or patches) at the same time." To Montage M -και ιδιαίτερα η AWM2 engine του- κάνει αυτό ακριβώς το πράγμα, ήδη σε επίπεδο Elements. Μπορεί να παράγει δηλαδή ταυτόχρονα ως και 128 διαφορετικά timbres (ηχοχρώματα/ήχους/patches) μέσα σε 1 μόνο Part. Αυτό λέγεται Multi-timbrality. Στον αντίποδα, ένα Mono-timbral synth μπορεί να παράγει μόνο ένα timbre (ηχόχρωμα/ήχο/patch) τη φορά, και ένα Bi-timbral synth (πχ το Yamaha CS-80) μπορεί να παράγει ταυτόχρονα δύο διαφορετικά timbres (ηχοχρώματα/ήχους/patches). To αν διαθέτουν αυτά τα synths MIDI ή όχι δεν μας ενδιαφέρει, το CS-80 ήταν bi-timbral και φυσικά δεν είχε MIDI. Αντε Καληνύχτα, Guru.
  8. Αν καταφερει ο αγενεστατος waterfall να διωξει ΚΑΙ τον κ. Χναρακη απο το noiz, θα ειναι και η μεγαλυτερη ζημια, εκτος ολων των αλλων, που θα εχει κανει σε αυτο το site. Ετσι οπως τα εχουν γινει τα πραγματα τελευταια βεβαια, μονο εκπληξη δεν προκαλει κατι τετοιο. Ο Waterfall ειναι ο τελευταιος που φταιει, δεν ειναι αλλωστε σπανιο το Dunning- Kruger φαινομενο.
  9. Όχι δεν ξέρω. Τώρα θα προσπαθήσω να μάθω κάποια λίγα πράγματα. Σιγά σιγά θα τα μάθω.
  10. Αρχικά έγραψες: το οποίο είναι λάθος. Μετά το διόρθωσες κι έγραψες: το οποίο είναι το σωστό. Είναι ξεκάθαρο το τι έγραψες στην πρώτη απάντηση. Στο πρώτο σκέλος της πρώτης απάντησης εννοείς πως, κάποια sound engine μπορεί να είναι 128 part multitimbral. Και πες μας, που υπάρχει και από πόσα midi κανάλια θα οδηγήσεις αυτήν την sound engine ? Αφού το κάθε ένα part στο Multitimbral μπορεί να οδηγηθεί από ένα midi κανάλι. Η έννοια του multitimbral είναι να μπορεί να παίξει σε ξεχωριστό part σε ξεχωριστό midi κανάλι διαφορετικά πράγματα το ένα part από το άλλο. Στο δεύτερο σκέλος της πρώτης απάντησης εννοείς πως, όλα αυτά τα 128 parts multitimbral θα είναι σε ένα part. Δηλαδή σε ένα part του performance εννοείς, τι άλλο; Και πες μας, αφού το ένα performance μπορεί να έχει 16 parts το μέγιστο, πως θα οδηγηθούν αυτά τα 128Χ16 parts ? από ποιά και πόσα midi κανάλια ? αφού το μέγιστο είναι 16 parts ανά performance και το μέγιστο των midi channels είναι 16. ???
  11. Σεβασμός σε ΤΙ? Εδω φαινεται ότι αγνοείς απίστευτα βασικά πράγματα. Και μας κάνεις στο καπάκι και "διορθώσεις". Ρωτάω για τελευταία φορά: τι σημαίνει multitimbrality σε ένα synth. Ξέρεις? Αν Ναι, ενημέρωσε κι εμάς τους αδαείς. Αν Όχι, άσε τις "διορθώσεις" στην άκρη και κοίτα ενημερώσου.
  12. Nekkon

    Two Rock Bloomfield Drive ... in a plugin!

    To Morgan είναι καλύτερο στα καθαρά, τα έχω και τα δύο. Λες κάτι πολύ σημαντικό, το ότι περιμένοντας κάτι συγκεκριμένο από έναν plugin, ακούμε με τα μάτια και όχι με τα αυτιά μας. Μεγάλη υπόθεση
  13. Περιμένω να μου(ας) εξηγήσεις τι σημαίνει multitimbrality σε ένα synth. Έλα, πάμε λίγο πίσω στο synth νηπιαγωγείο, πλάκα θα έχει.
  14. Χθες
  15. Έχεις μπερδέψει τις ορολογίες με τις έννοιες. Αυτός είναι και ο λόγος που είσαι σε σύγκρουση και έχει φτάσει το θρεντ τόσες σελίδες.
  16. Σαφώς και ήταν λάθος. Δεν είναι καθόλου το ίδιο.
  17. Γιατί πριν τι ήταν, λάθος? Το ίδιο ακριβώς είπα και πριν, με άλλα λόγια.
  18. 128 διαφορετικά timbres (aka Oscillators, aka Waveforms) σε ένα μόνο part.
  19. Το καταλαβαίνω τι λες. Σε αυτή τη φάση δεν κάθομαι να πειράξω και δεν αντιλέγω. Το όργανο είναι δομημένο πολύ έξυπνα και πλούσια. Τα είχαμε πει όλα αυτα, τα είχες πει. Δεν μπορώ και πολύ αναλυτικά γιατί είμαι κουρασμένος, έχει εκατοντάδες ήχους και παίζω με το superknob εκεί, το έχω κάνει λάστιχο. Κάνει και τα arpeggio fill in, το κάνουν και τα Κorg αντίστοιχα αυτό. Γράφεις μουσική με αυτό για 50 χρόνια. Τώρα έμπλεξα με αυτό και με πήγε πίσω γιατί ήθελα να δουλέψω κάτι νέα τρελά Cinematic από τη ΝΙ που αγόρασα και έχω κάτι θέματα στο μυαλό μου μουσικά, και έχω πάθει κολούμπρα, με τράβηξε το Montage, Σημείωσα κάτι πράγματα για να μην τα ξεχάσω και θα έχω πλούσιο χειμώνα. Ήρθε ο Αι Βασίλης πολύ νωρίς φέτος. Αντε, καληνύχτα. Από ΣΚ πάλι.
  20. Ξέχνα για λίγο τα parts και ασχολήσου μόνο με την AWM2 και τα Elements της. και φτιάξε αρχικά ένα ήχο μόνο με ένα element. Αρχικά είναι ενεργοποιημένα 8 elements, κι από κάπου ενεργοποιείς και τα 128 elements. Το κάθε element έχει τη δική του waveform, τα δικά του LFO, AMP, EQ και φίλτρα, και ξεχωριστές περιβάλλουσες για pitch/amp/filter. Κάθε element δηλαδή είναι από μόνο του ένα πλήρες βασικό αφαιρετικό synth. Ουσιαστικά η AWM2 engine μπορεί να είναι 128-part multitimbral απλά και μόνο μέσα σε ένα part. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις πόσο πολύπλοκο μπορεί να γίνει όλο αυτό, και ακόμα μιλάμε για ένα μόνο part. Σου μένουν 15 ακόμα parts για να προσθέσεις ακόμα περισσότερα elements ή FM & ANX oscillators και τις περιβάλλουσες τους, τα φίλτρα τους κλπ., και φυσικά οι επιπρόσθετες instances που τραβάνε τα πράγματα σε παρανοϊκές ηχητικές καταστάσεις.
  21. Πάρτε και ένα μονταζο φλάουτο εκεί για καληνύχτα να έχετε Έχω λιώσει. flute.mp3 Ωραίο, ωραίο. @sultan of string πήγαινε να χτυπήσεις ένα ΜΟDX + να μείνει και κανα ψιλό στον κουμπαρά. cos_dr approved
  22. Το τριτο που παρατηρώ είναι με την πρόσθεση των parts. Φτιάχνεις layers πολύ εντυπωσιακά, το έχουν δουλέψει να δρομολογούνται έξυπνα στις common parameters του performance. Βγαίνει πλούσιο αποτέλεσμα. Εντάξει, είναι κόλλημα παιδιά. Είναι δυνατή υλοποίηση. Για να φτιάχνεις pads είναι πολύ άμεσο. Και η ρύθμιση του note limit στο ίδιο page με το ποντίκι είναι fun. δουλεύεις πιο γρήγορα σε αυτά με το VST προφανώς από ότι με το πραγματικό όργανο και την touch οθόνη που βέβαια και εκεί αντίστοιχα για hard synth θα γίνεται γρήγορα η δουλειά. πραγματικά θυμίζει πολύ το συγκεκριμένο τη δομή του Omnisphere στο performance , δουλεύει όπως τα multi. Δεν έχω δει πολλά πιο συγχρονα menu workstations, πάντως σε αυτό το μενού προσαρμόστηκα άνετα, είναι πολύ καλό. Αν το βγάλουν το VST τιποτα 399 ευρώ και να δουλέψει και πλήρως λειτουργικά και standalone, θα αναγκάσουν και τους άλλους να ακολουθήσουν.Τα σπάει.
  23. Λοιπόν, δοκιμάζω τους ΑΝ-Χ presets. Μου κόλλησε μια φορά αλλά με disable και enable ξαναενεργοποιήθηκαν οι επιλογές. Μια φορά βέβαια στις τόσες ώρες από προχθές που το δουλεύω σποραδικά. Οι ήχοι της AN-X είναι δυνατοί, έχουν κάνει καλή δουλειά με τα effects και το knob. Συνεχίζει να είναι σπαστικό να μην μπορώ να ελέγξω με το controller τα encoders αλλά και να μην γράφονται με το ποντίκι τα automation. Μόνο το superknob γράφεται από το Novation όμως, όχι με το ποντίκι. Είναι πολύ καλή η AN-X engine. Αυτό που είδα μόνο είναι πως δεν έχει στα preset πολλά sound effects. όχι ότι δεν έχει και καθόλου, αλλά περίμενα περισσότερα. Πάντως είναι πολύ καλά transitional effects και sound effects και πολύ evolving, εξαιρετικες οι μονάδες effect και τα φίλτρα. Είναι powa στους ηλεκτρονικους ήχους και έχει και από τα προηγούμενα όπως είναι γνωστό ήχους, τα προ Montage workstations. Θα δω και λίγο τα πνευστά και θα πάω να την πέσω. Έχω φάει κολλημα. Παράλληλα προχωράω και το πρώτο κομματάκι της The Montage M Collection μου Με χαμηλή πίεση 3 Ρε, ποιος το περίμενε πως θα γίνω Montage-ιάρης.
  1. Περισσότερα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου